I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Jägarn ft Ronny - Örebro

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-31 17:59

[Audio] Jägarn ft Ronny - Örebro

Shue

Empa här, Min polare bad mig lägga upp den här. Bryter ja mot nån regel så får ni säga! Men iallafall min polare spelade in den här på sitt behandlingshem början av -09.
Han vart klar med den i sommras men han skulle först bli intervjuad på örebro radio innan han fick släppa den. Låten kommer gå på örebro festivalen i juni, Bara att komma om ni vill se den live annars har ni ju den här. Det var nog allt för mig !

Musiken hjälpte Albin tillbaka

En hyllningslåt till Örebro, det var en av flera bitar som hjälpte Albin tillbaka till ett bättre liv efter några struliga år och en tid på behandlingshem för ungdomar.

Redan i tolvårsåldern hade Albin svårt att koncentrera sig i skolan. 14 år gammal fick han diagnosen ADHD. Men Albin slutade ta sin medicin och tappade fotfästet när också alkohol kom in i bilden. Till slut blev han placerad på ett behandlingshem för ungdomar.

My doctor think my eyes are bleeding