Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Den e fet! Enda negativa är väl melodin på beatet i refrängen, utöver det så ere straight dope. Lamonde did it again ! big up
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Tack som Faaaaaaaan! :)
taaaaaack!
Hatar verkligen beatet, men annars är låten riktigt soft!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Jag diggar som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan :)
upp!.. :)
riktiiigt nice, skönt flow o diggar beatet med
fi fan :D skönt keepit
Tack tack! :)
gillart som fan!! bästa jag hört med dig! bra där
Music makes me feel...
FETT!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tack!! upskattar alla era kommentarer :) känns kul att lägga upp låtar här när man får bra respons!! ni har väll inte missat min streetvideo "bara för gage" som ligger uppe här på whoa? kommentera gärna den oxå så den kommer upp :) //Lamonde
Absolut inte, den va också fet!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
markulinen P18 - Tack! :)
Upp fifäään
Nah beatet diggades inte men däremot rappen! :) Sjukt nice, och jävligt nice text! Märker att du börjat släppa låtar själv nu istället för med Atle, vilket är BRA! Tycker inte du ska göra låtar med han (inget hat, bara min åsikt)Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tack!! :)
Upp !
Riktigt skönt gung i låten tycker jag :D den får mig på bra humör :)Upp för denna!!
Make love, not war!
diggades man!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
tack soooooom faaaan! :)