Makk-E - Vandrar På Vägen
hej hej och hej
tbx med en kort låt.. en jävligt gammal text som jag inte ville kasta, så tänkte lixom bah att jag kunde spela in den nu när jag har tid för de typ :) ingen märkvärdig precis ville bara testa på ett snabbt beat.
och jag vet att jag inte drar ut på ord riktigt och det är för att jag inte är van vid att kicka på snabba beat "har inte lärt mig än riktigt" :P
kommentera iaf? :D
tanka!
Länk till http://www.speedyshare.com/files/20618240/Makk-E_-_Vandrar_Pa_Vagen.mp3
LYRICS
Reff:
jag vill ha det som för längesen när inte en jävla idiot klagar på det jag gör det känns hela tiden som att jag inte kan hitta hem kärleken jag har också problem med den
Vers:
Jag vandrar på vägen på vägen till ljuset med hoppet i sinnet ska jag dra mig ur skiten men jag kommer aldrig kunna klara det själv ja måste ha hjälp för att läka min själ
ingen vill lyssna ingen vill hjälpa för i dagens tid ska man klara sig själva jag har ingen flickvän som kan trösta mig så vad fan ska jag göra ska jag gräva ner mig
faller in i deprition känns som jag faller som en metior tiden vänder när jag mår mycket bättre kommer nog aldrig bli bra på det sättet
även fast jag längtar tillbaka så kommer alltid livet kännas som en saga varför jag klagar är bara för mitt liv förvränger sig självt till något negativt
peace /makke
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|