seemun - Förändring [audio] jobbat på den här ett tag nu, så feedback vore sjukt uppskattat.jag vill inte se något "1500 visningar och ett svar", skriv allt som kommerpå tankarna, bra eller dåligt.Lyrics:människor kommer alltid förändras,vi kommer aldrig vara samma person... livet ut.jag flyger över hustaken på gatankunde inte mer än rygga bak när du bad mig o dra vamen jag vill inte vara snubben med barnen på gatannär vårat liv har blivit så mycket mer vana än sak vamen, vi kanske kan få en framtid ihopvem vet om den dagen kommer när vi dansar ihopsamsas ihop, och går på skansen ihopmed våra barn, som springer runt och tramsar i gruppmen, jag knyter påsen tills dess, tar på mig min västspringer ut ur dörren känner tåren är besktrots allt, är rollen där jag spelar dåre som bästoch jag är alltid lycklig när jag sover som mestPlease dont shoot me down, cause i'm flyin, i'm flyin.I'm highup.Please dont shoot me down, cause im flyin, im high up.jag kommer ut ur regnet, och skakar av mig en million utav tårar från en handikappad vinglös ängeloch i neonen syns tusentals skuggor från en idioten karikatyr utav mitt egohan sitter där med cykelhjälmen och leker med legomän i vita rockar går i ring, och ser vad är feletjag kanske är för saklig, jag kanske är för barnsligkanske är för mycket för en andra spaningjag kanske är den som blicken passerar på stankanske den som står i skuggan aldrig får spela på planmed ögon som barn, betraktar jag världen ifrån ett annorlunda perspektivjag tar mitt första klivPlease dont shoot me down, cause i'm flyin, i'm flyin.I'm highup.Please dont shoot me down, cause im flyin, im high upjag kommer ut ur regnet, och skakar av mig en million utav tårar från en handikappad vinglös ängeloch i neonen syns tusentals skuggor från en idioten karikatyr utav mitt egox4