IQfemtio2 - Världen är galen (session ej genomarbetat)
Skrev någon text för ett tag sen, reccade ihop skiten lite snabbt nu utan reff.. Helt värdelöst men whatever!
Länk till http://www.speedyshare.com/files/20591778/IQfemtio2_-_V_rlden_r_galen_session_ej_genomarbetat_.mp3
Text
oookej, ni ville bara vara med mig för att lilla jag är populär! en riktig fuckad grabb i en korkad värld där allting krestar kring pengen man chillar till jobbet och stressar till sängen man vaknar upp till ett brölande tjut alarmklockan ringer och mjölken är slut klockan den tickar och tiden är pengar knappt så att man hinner gira och svänga världen är sjuk, nu är galningen vanlig puckon på hög nivå är daglig basis och ingenting kommer någonsin att bli normalt iallafall inte sålänge vi får barn nej, ta och titta på denna konstiga världen där din bästa granne är den jobbiga jäveln som någon vilsen liten typ får tampas med världen är fuckad, äre svårt att fatta det? o-o-kej-kej, låt mig bara ta allt från slutet (va, va, va?!) förlåt men jag menade början men jag har bara gått och blivit så jävla pantad och blank i huvet nu när alltid kommer omkring kan jag vara nånting som ingen annan vågat vara förut allt är jävligt softish jag är jävligt poppis ingen vågar fråga vad gör du? för jag är säker medans andra chansar attityden är lika hotfull som pansarvagnar ingen fråga om saken för världen är galen så fort man går ut får man en fjäril i magen folk dom börjar skaka, bara för man pratar om någonting dom aldrig hört förr jag vill faktiskt bara vara, i den glada skaran och lyssna på musiken jag dör för
Örongodis! m0ms m0ms!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|