IQfemtio2 - Världen är galen (session ej genomarbetat) Skrev någon text för ett tag sen, reccade ihop skiten lite snabbt nu utan reff..Helt värdelöst men whatever!Länk till http://www.speedyshare.com/files/20591778/IQfemtio2_-_V_rlden_r_galen_session_ej_genomarbetat_.mp3Textoookej, ni ville bara vara med mig för att lilla jag är populär!en riktig fuckad grabb i en korkad världdär allting krestar kring pengenman chillar till jobbet och stressar till sängenman vaknar upp till ett brölande tjutalarmklockan ringer och mjölken är slutklockan den tickar och tiden är pengarknappt så att man hinner gira och svängavärlden är sjuk, nu är galningen vanligpuckon på hög nivå är daglig basisoch ingenting kommer någonsin att bli normaltiallafall inte sålänge vi får barnnej, ta och titta på denna konstiga världendär din bästa granne är den jobbiga jävelnsom någon vilsen liten typ får tampas medvärlden är fuckad, äre svårt att fatta det?o-o-kej-kej, låt mig bara ta allt från slutet (va, va, va?!)förlåt men jag menade början men jag har bara gått och blivit så jävla pantad och blank i huvetnu när alltid kommer omkringkan jag vara nåntingsom ingen annan vågat vara förutallt är jävligt softishjag är jävligt poppisingen vågar fråga vad gör du?för jag är säker medans andra chansarattityden är lika hotfull som pansarvagnaringen fråga om saken för världen är galenså fort man går ut får man en fjäril i magenfolk dom börjar skaka, bara för man pratarom någonting dom aldrig hört förrjag vill faktiskt bara vara, i den glada skaranoch lyssna på musiken jag dör förÖrongodis! m0ms m0ms!