I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sircuz - Ger dom vad dom vill (Första singeln)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-27 12:33

Sircuz - Ger dom vad dom vill (Första singeln)

Hej ! Jag släpper mixtapet ( It's a Circus in Town) ikväll. Vart man kommer kunna få tag på tapet kommer jag avslöja senare i tråden. Första låten på tapet som heter ( Ger dom vad dom vill) finner ni på min myspace.

WWW.MYSPACE.COM/THESIRCUZ

(Inlägget ändrat av shitmannen 2010-02-04 22:51:53)

www.myspace.com/thesircuz

2010-01-27 12:39
BOOOOOOMBAAAAAAAAAAAP

2010-01-27 12:47
fan vad tungt
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.

2010-01-27 12:53
JÄVLAR I HELVETTE VAD TUNG LÅT! Älskar reffen! hur många accapellor är det där? :) aja fett som satan, bra lyrik och flow(alldeles underbart)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-27 12:58
TYcker att reffen var rätt keff faktiskt, du flyter bra men det är inget som jag skulle höja på ögonbrynen för tyvärr! (gillar inte din mix heller låter torr och lite instängd/dov)

men men gör din grej, finns säkert dom som gillar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-27 13:05
Tung låt alltså.. Ditt flow är riktigt nice med.

2010-01-27 13:29
Så jävla fet låt ! Så jävla fläskig reff !! Big upp på den här !

2010-01-27 14:11
du ger denna sida mer än vad den tål david !
crayzie!! årets singel till sircuz !
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!

2010-01-27 15:50
Murdah!

2010-01-27 16:21
fan va cool! trodde inte jag skulle få höra sånt här av dig, positivt överaskad:)

2010-01-27 16:31
Tungt! Ser fram emot tapet =)

/M
Käft

2010-01-27 17:03
BIIIIIIIIIIIIIIIIG UP WHOA!
du slutar aldrig överraska, fläskig låt! ser framemot tapet som fan!

2010-01-27 17:36
JÄVLAR i min lilla låda vad fet

Refrängen lät för övrigt som Martin Westerstrand
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-01-27 20:19
Grymt bra bror, upp.

2010-01-27 22:01
Tapet kommer att komma upp på Www.qweety.nu där det släpps exkusivt. Jag hoppas på att dom lägger upp det inom korrt. Men håll utkik och tack till alla som gillade första låten ! Ni kan tanka den låten (ovan) via den här länken HÄR!!!!!!!
Producent

2010-01-27 22:27
varför qweety man? där måste man regga och ha sig. hitta något annat så får du nog mer lyssnare och tankningar.

låten är äckligt fet. du blir fetare ju mer man lyssnar på dig. keep it up.

2010-01-27 22:36
Fett som vanligt sircuz väntar som fan på att mixtapet ska komma upp :D

2010-01-27 22:39
Måste skriva upp detta! Första gången jag ser Konstigt digga något!
Moderator

2010-01-27 22:57
Är det första gången du ser det så måste du ju blunda rätt hårt faktiskt. Qweety är alltid tvärsegt för mig, men får offra mig och sticka in och fixa tapet iallafall. Den här låten är sjukt fet så lovar gott!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-28 00:19
tapet e inte uppe ännu??
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-01-28 00:43
Återigen tack ska ni ha ! Jag fick reda på att den kommer inte dyka upp för ens på tisdag/onsdag Nästa vecka på qweety. Jag släpper en till singel från mixtapet innan dess på min myspace så ni har något o lyssna på tills dess men inte för ens om några dagar. Jag har valt att släppa den på qweety för att whoa admin har valt att ignorera mailet min manager skickade angående att lägga upp tapet på framsidan. Tråkigt att man måste regga sig på sidan för att tanka ner det fick reda på det alldeles nyss. Men Strunt samma jag har lagt min själ i det här mixtapet och lagt ner mycket tid på att skapa det och få det bra. Då kan ni allt ta 2 min utav er tid o regga er på sidan. Uppskattar all hjälp jag kan få om att sprida ordet om att tapet släpps nästa vecka och jag garanterar att ni inte kommer bli besvikna över det ni kommer få höra kolla min myspace med jämmna mellanrum så ska jag försöka lägga upp en teaser av tapet också så forrt som möjligt! Take care Godnatt

2010-01-28 00:56
okaj då man! låter bra. jag blev medlem, tog inte ens en min ju :)

tycker du ska droppa en helt ny tråd när albumet droppar med! just a tip!

keep it up!

2010-01-28 13:19
Dizzy89 P20 Går tyvär inte pga att dom kräver att tapet släpps exklusivt på qweety vilket innebär att jag i nte kan släppa den någon annan stans på 2 veckor. thanks i will

2010-01-28 15:40
Lika sjukt tung som vanligt mannen!!!
dräglar efter tapet!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-01-28 17:45
*väntar otåligt*

2010-01-28 20:01
Du fortsätter att imponera varje gång jag hör något nytt med dig.

Tråkigt att whoa ignorerade din managers mail, dom gick miste om något bra! Längtar till tapet och reggade mig på Qweety nyss! Ska sprida ordet!
Rappare

2010-01-28 20:25
Jag dör, vilken jävla bra låt, riktigt fett, allt är kanon! Bästa låten jag hört på länge faktiskt! Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2010-01-28 21:15
Hehe, forslund har inte hört Sircuz förut förodar jag?

Hehe, grejen med Sircuz är att varje gång man tror att han pressat en låt till den yttersta gränsen så levererar han snart en låt som är ännu bättre.

Helt ärligt mannen, du är otrolig.
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-01-28 22:48
som alla säger, låten är tvärfet. dock måste jag klaga på en liten sak, satte nämnligen in låten på min lur imorse o i min tripp till jobbet så lyssnar jag på låten,och upptäckte att volymen är väldigt väldigt låg?

de är inte min lur de e fel på för dom andra låtarna va som vanligt, tror du de är ngt du kan fixa så inte hela plattan blir så lågt typ..? (A)

2010-01-28 23:44
Tungt som bara helvete döda mig fy satan i jag vet inte ens vad ........ VA TYNG
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik

2010-01-29 09:28
Kul att den verkar uppskattad ! Tack till alla er som komenterart
Moderator

2010-01-29 09:34
Shu mayn!

Riktigt fet track.. Refrängen kan bli lite för messy från stund till stund, lite rörig. Mixningen kunde varit bättre, lite mer diskant, lite mer detaljer och inte så stelt. Flowet e tvärbra som vanligt, attityden e murder och hela grejen e riktigt fet man.
Big ups till producenten som har gjort beatet, boombapinthisshit, gillar som fan!

Pz / Fonk
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2010-01-29 12:01
Var inte så ödmjuk mannen, egentligen tycker jag att du förtjänar att få din låt postad i "Sverige - Vår hiphop" istället för här där alla svensson hänger. Fast det är klart man måste tydligen vara känd för sånt, jag tycker dock att whoa skulle kunna unna dig att få din tråd postad där. Varför ser man inte din musik på fler sajter btw?
Du har inte ens frizon va? skaffa det, nog för att det finns en del skit där också men det är iallafall lite publicitet, samt så tycker jag att folk borde uppmärksamma dig mer, håller personligen på att sprida ut dom låtarna jag har med dig till alla jag känner. och dom kompisarna blir helt ställda då dom själva lyssnar på hiphop men aldrig har hört dig.

Kort sagt: du är sååå sjukt mycket bättre än ALLA och då menar jag alla på detta forumet, har nog inte hört någon bättre vad jag kan minnas iallafall.

2010-01-29 12:22
Yep helt klart går det att lyssna på! Men fan hör du mitt hjärta slå, är då mer en singel i mina öron Fast med bättre autotune inställningar ;D

2010-01-29 13:03
skön låt i väntan på albumet nu bara :D hihih

Rappare

2010-01-29 16:26
Markulinen -
Hehe, forslund har inte hört Sircuz förut förodar jag?

Jo det har jag, väldigt många låtar. Men detta är det bästa jag hört på länge!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2010-01-29 17:52
Perfektion P22 Jasså du hittade hit ! Ja låten är delvis mixad av din föredetta lärare Svante Englund :) Vet inte om jag kan hålla med om att det låter stel. i mastern var tanken att få ljudet så smutsigt som det bara gick. Tack för komentaren

markulinen P18 Tack ska du ha det värmer. Kul att du sprider min musik Uppskattar jag verkligen.

Jo vore kul om man kunde få lite mer öron riktat åt mitt håll men jag tänker köra på lika hårt oavsett om jag så bara har 3 lyssnare.

Länkade låten på facebook men Glömt att länka den här så ni kan tanka den kom jag på kan vara krångligt från myspace.

Sircuz - Ger dom vad dom vill

2010-01-29 22:41
upp in this maddafakka! det är fet skit
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik
Rappare

2010-01-30 12:57
ÖPP!
www.vidsidanav.com |

2010-01-30 16:00
Fett

2010-01-30 16:37
Så feet låt!

2010-01-30 20:52
Ty ty

2010-01-30 23:40
sjukt jävla bra

2010-01-31 11:21
Shu!

Låten är riktigt fet David skönt flow fet atityd tung jävla skit helt enkelt.
men jag tycker dock att det är ganska otydligt på vissa ställen, lite mumligt.

Släng upp texten.

har höga förväntningar på mixtapet nu också! släng upp de någon gång

Peace

-RuD-

2010-01-31 11:31

2010-01-31 12:04
otydligt är det ju verkligen inte ampull ?

2010-01-31 12:38
tycker inte heller det är otydligt, tror nog mer ampull syftar på detsamma som mig, ljudet är lite lågt.
testa själv slänga in den på en mp3 spelare,mobil ect. även om de låter högt på just er, så jämnför den med de andra låtarna ni har på.

men lyssnar man på datorn så är de chill för då är de bara att höja ^^
men men, än en gång sircuz, överfet låt :D

2010-01-31 12:56
Låten var fet, no doubt 'bout that. Men jag tyckte inte att den riktigt levde upp till all hype den fått.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-01-31 13:30
fbws

Bullshit, han förtjänar MYCKET mer hype än det här. Att säga annat är idioti på alla sätt och vis.

2010-01-31 14:48
markulinen P18 det gör han säkert, jag vet inte... Jag kände iaf att den här låten inte riktigt levde upp till all hype den fått i den här tråden, men det är min åsikt. =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-01-31 18:12
fbws P20 Alla har rätt till din åsikt ! Tack för din komentar