anal kompass- livet lever [youtöbe
text: livet lever som en sleten lever jag ber er lyssna på min skit som jag ger er den har en sjuk fantasi, anal onani ge mej bärsen, vill inte röka banan ditt svin gift dej med vaselin å banan å skrik- jag tar allt som e halt idag jag e bara en vanlig karl i en bar hata mej, jag e ju van ju flickan ber, ta mej analt nu jag e inte han som en onormal bara normalt begåvad på att flyta på en flytväst jag e inte han som står för skryt på en fest alla vet ju redan att jag e bästlivet lever livet lever snart finns jag på dr albans cd erkänn det kommer va trevligt livet lever livet lever öppna en bärs till å slår min fru ändå jag inte har någon alltså din fru, din jävla missanpassade kuk jag har två vänner, öl å hip-hop jag älskar öl men hatar hip-hop det sa jag bara för att göra dej sur man erskänn det va kul man som att slå en blottare med en kuk i sin hand jag e bonde, därför e jag naken å jagar mina lamm förlåt jag e ingen bonde, jag föddes som polis sen satte jag på polis chefens fru då sa han du får sparken genast nu ref.. jag sa hållkäft, kan inte hjälpa att du har för liten kuk