I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B.S.P Nummer ett i din CD-Butik

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-18 17:58

B.S.P Nummer ett i din CD-Butik

Satt hemma och fick en låt skickad till mig av mig och Mr. Durlind inspelad för ca 2 år sen.

Kunde inte låta bli att lägga upp den i ren nostalgikänsla !

Vers 1 Giggen (jag)
Reff B.S.P (Giggen & Durlind)
Vers 2 Durling

And so on ....

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20413041/B.S.P_Giggen_Durlind_-_Nummer_ett_i_din_cd_butik.mp3

Mixningen stod vi båda för.

upp på denna folket

One / Giggen

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2010-01-18 23:28
kom igen nu grabbz fan ahr hänt me whoa ?
Moderator

2010-01-18 23:49
Troligtvis någon som lurat sig på titeln, det gjorde jag iallafall :)

Kul att höra något med dig igen faktiskt! Gillade väl inte beatet något speciellt, men rappen är fet av båda. Välarbetat, tvärskön hook osv! Kul att du la upp den.
Men gör du något nytt nu för tiden? Inte ofta man får chansen att höra dig längre tyvärr.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-19 12:50
Yo Giggen, denna låt är fet, pumpade den förr :) höll inte du o durre på med ett tape under b.s.p tiden? :) jag tyckte han babblade om att ni skulle slänga ihop något men de blev aldrig av :P

2010-01-21 11:44
Ramuz - Kul att du diggar denna, som jag sa ca 2-3 år sen den gjordes ! Jag vet inte va som hände eller har hänt har väl tröttnat på den svenska rappattityden, rappen har enligt mig glömt va de en gång handlade om !... FAME syndromet är ju helt galet numera :S....

Disiple86 - Jo de var tänkt att vi skulle göra ett tape men vi söp bort studiotiden :P... så vi fick bara ihop tre spår med B.S.P. Vi bor ju inte grannar jag och durre direkt, så vi får väl se i framtiden nu om vi inte ska påbörja ett litet projekt !

2010-01-23 12:04
upp!