JNL Live @ Källängsgården i Lidingö [Rockkarusellen 2010]
Tja Whoa! Long time no see. Guess whos back and better than ever! Yep. JNL så klart. Och jag har inte gjord några låt-tråd här p.g.a. det finns några haters. Men nu känner jag att det dags igen lägga upp more stuff på whoa. Igår uppträdde jag på Källangsgården i Lidingö. Det va startet på Rockkarusellen 2010! Så har ingen mer att säga, sä enjoy the videos! P. S. Vi gjorde lite "f*ck-up" grej under vår live show igår. lol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och på sista låten, vi suger på sjunga. Vill bara säga det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och om du inte gillar det jag gör, kommenterar fan inte något negativa! >:(
din sidekick gör ju hela klippet skit ballt
Du skulle ha haft inspelade typ background vocals ;d men ett bra framförande! Real killer! Engelskan borde slipas på ;D samma för min del också så ska inte säga ett skit (:! Men det som gjorde mig besviken är att man provar på sång om man inte kan sjunga, för ud kan ju rappa ! Så håll dig till det istället (: men om du vill sjunga så ta lite lektioner! Only love ;D ! BTW! HAHAHa "sångerska". fyfan .. ;p dog där! Marius
alltså... nej... nej bara... :( och sen inte nog med att du suger på allting, exakt allting du gör, så går du o förstör en linkin park låt i slutet?! wtf ni e inte ens syncade på att sjunga falskt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Marius042: Sången, jag vet. Men jag & Ernst försökte iallafall. Och om background vocals, Skulle gärna gjord det innan, Men en personal från en Ungdomsgård (som förra året hade Rockkarusellen) gav mig lite regler (som inte stog på reglerna på hemsida) att man måste inte ha Bakgrunds vocal på våra uppträdade. gör man det, får man minus poäng. Jag vet man, lite dumt regler, men vill riskera några minus poäng. lol Så tänkt dig om du skulle vart med på nästa års rockkarusellen. Men Tack som fan för kritiken man! Det värmer mig! ;D Lovedet_stavas_fel: Tack man!
Moderator
2010-01-16 17:31
Bara ett vänligt förslag är att du borde träna på uttalet innan du ställer dig på scenen.
//TW
shitmannen: Ska göra det på nästa spelning.DMS-Music P15: Kan du för f*n inte lämna mig ifred, din jä*la hater!
DMS, sluta va så jävla omogen, stick bara. Uppträdandet var ingenting jag diggade dock, men du flippar ju på scenen ialf ;). Keep it up.
Gb P17: Tack för kritiken man! Will do better next time! :)
haha mannen 1a låten digga ja inte s¨å mkt men 2a var avslappnande keep it on !
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Trigo: Thanks Trigo! Will do :)
Diggar din scennärvaro :) Fortsätt.
konstigt att man har bra scennärvaro, när man inte alls behöver bry sig om vad eller hur man säger vad man säger? kalla mig hater om det känns bättre för dig. men haters hatar på folk som KAN rappa, men man gillar dom inte av ngn annan anledning. jag simpelt,kort sagt bara berättar sanningen för dig :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89: Om folk diggar min uppträdande och/eller min musik, så diggar dom det. ingen skitsnack om det. Och jag vet man, Det finns så många haters i världen, Men det bara fortsätta om man för alltid älska musik, så det bara ignorera allt skit dom säger. Det bara att fortsätta. Tack några som diggar! mer?
Mannen! Jobba på lyriken, jag diggar din röst och din scennärvaro. Keep up!
http://www.myspace.com/centralskolan http://kattistestad.blogg.se
Rhea: Will try. Men tack för du diggar! :)
Scennärvaro, helt okej... Kör man på Engelska ska man fan kunna uttala allt & det ska åtminstonde LÅTA cleant.. Sedan är det väll skitsamma om man är en fullblodig amerikan etc. Menmen, get my point? Sedan börjar ni sjunga, jag menar vafan jag började skämmas över det! Kan man inte sjunga så ska man heller inte sjunga, ungefär som, hmm.. Vad ska man säga, kan man inte simma så hoppar man fan inte i poolen ungefär. & btw, det var väll hiphop som var temat ungefär, varför står ett emo på sidan och ser ledsen ut ungefär, nu menar jag såklart inte att han varken var emo eller ledsen men såg bara allmänt konstigt ut när han står på sidan och typ.. äääh.. bättre lycka nästa gång, klipp dig, lär dig uttalet/talen bättre så kommer det gå galant för du hade bättre scennärvaro än de mesta =) keep it up
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
1. Jag vet. Men ska förbättra mig i nästa spelning. 2. Originellt hade jag planerat att jag & min Sidekick skulle köra Where´d you go cover. Men det vill han inte.T.O.M. frågade jag en sångerska om hon skulle vart med och deltagit min show. men hon hade annat grej hon måste göra. så jag valde den låten för jag hade inget annat val så hemsk ledsen för det. 3. Han gjorde ju sitt bästa. även han slarva lite. Men tack för kritiken iallafall. Och nej, kommer ej klippa mig.
Dizzy89 P20 Sluta dissa honom, jävla barnunge. Du är 20 år, visa respekt.
Låt han göra sin grej lika väl som du gör din. Finns säkert sjuuuuuuuukt många (inte bara på Whoa, finns ett liv utanför också) som hatar på din musik. Tänk efter lite.
Skitbra att ni kör live. Det ger er mycket erfarenheter. Tycker uttalet inte är så bra, men det är bättre i alla fall sen er diss emot Hundsim. Tycker låt två var vassare än ettan. Keep up the good work. Lär er artikulera er tydligare. Det är det ända jag kan säga.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
vadå?: Tack som f*n man! ;)jobro: Tack för kritiken jobro! :) Och mitt uttal ska jag försöka förbättras. Och till alla som hatar min live video, våga fan inte lägga upp era negativa kommentarer.
Ain´t a hater. Gillade scennärvaron! /Spiken
Moderator
2010-01-17 17:14
Har rensat tråden från kommentarer som inte tillför något. Så hittar ni inte eran kommentar så vet ni varför den är borttagen. Vill ni diskutera något tar ni det i gästbok eller startar en tråd någonstans. Ska ni kommentera, gör det på en någorlunda konstruktiv nivå iallafall. JNL Diggar inte klippen tyvärr, fortsätt träna så kanske det kan bli något jag lyssnar på i framtiden.
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz: Det kallar man positiv! ;) Tack för kritiken iallafall.