Texten , lite små ändringar har skett Allt runt omkring du ser dig själv som en pjäs du gillar makten för i spelet så är du drottningen där Jag vill bara flyga iväg ........."flyga iväg" Till en plats där jag är ensam i en annan värld Jag bad om få få få små saker du följde ditt ego så klumpen växte mer i magen Frågar du mig så hoppas jag det här är en mardröm Hur kan du kolla mig i ögonen och sedan dra en lögn börjar fundera våran tid tillsammas var inget alls nu har du bevisat att allt var falskt dom här 2 stunderna med 2 andra snubbar jag måste vara ärlig gumman men jag vet inte om det kommer funka du vet vad jag tycker vill inte ha någon annan nu har du fått mig & min själ att falla .. även om jag vill, även om jag ger dig tid och även när tiden står still så ska du veta att jag alltid finns jag tror du gillar att se mig försvinna i små delar men jag pallar inte jag vill inte gråta mera Jag står vid mitt fönster sneglar upp mot himlen hela huvudet översvämmas av en massa goda minnen du såg inte oss tillsammans i din framtid ocg tycker det är allti sanning jag vill prova nytt,testa allt som går igen hellre singel än att ha någon annan som flickvän vill inte somna och vakna ensam i sängen vaknar hällre upp bredvid dig min ängel .. fåller någon tår .. hyllar till vårat nästan klarade år lycka till nu . och för allt jag har gjort genom månaderna.. förlåt Du har valt din väg nu är våran saga slut nu orden du sa jag vill inte tro på dom det enda jag tror på det är oss
:)