I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Elegant - Det finaste jag har

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-10 18:21

Elegant - Det finaste jag har

http://www.speedyshare.com/files/20218933/Elegant_-_Det_finaste_jag_har.mp3

Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2010-01-10 18:22
Rappare

2010-01-10 18:24
Äntligen droppar du något! :)
Den var nice fast jag gillar inte det beatet :/

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91

2010-01-11 07:47
tack

2010-01-11 11:28
Här är du tillbaka igen haha, länge sen jag hörde nått med dig...
Riktigt bra låt gilla denna fett mycket om jag ska vara ärlig, just beatet suger sjukt mycket:(
Men bara för texten var fin som fan, så sparar jag låten!!

TVÅ FINGRAR UPP / Seth Dee
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-01-11 16:26
tack kul att du gillade
Rappare

2010-01-11 16:30
Shit, längesen man hörde dig Elegant.

Låten låter riktigt nice! Den här kommer spelas mkt
 ööööööööööööööh
Rappare

2010-01-11 17:11
Så bra som folk vill få låten att vara, är den ju inte :S no hater bara sanning!

Sen så länge som du har rappat borde du kunna skriva bättre rimm? Öra/Höra osv!

Fridens blomma

2010-01-11 19:31
tack som fan, kul att folk gillar.

Bror. Jag respekterar din åsikt, att du stör dig på ett rim är löjligt men men som sagt jag respekterar din kommentar tack.

2010-01-11 19:44
Word på bror. tycker inte heller låten är så där bra som dom där över säger.

den e inte dålig men inte bra heller. fortsätt droppa man :)

/Liri

2010-01-11 19:52
tack igen. ni vet det va? att det är såna som er som får rappare att sluta rappa.
Det är inte så kul för mig o sitta o läsa att ni påstår att den inte är lika bra som folk tycker. Kan inte folk få tycka den är bra utan att ni ska komma o säga att den inte är lika bra, Fan det är grymt irriterande. Hoppas ni kan få lite vett i huvudet och förstå att det är folk själv som får bedöma. Som sagt ni kan tycka den är dålig mad love ändå men ni behöver ju kritisera andras kommentarer.

tack

2010-01-11 20:00
Sorry mena inget så :P jag e ingen hatare. sa vad jag tyckte thats it. :) jag vet att du kan bättre :)
Rappare

2010-01-11 20:10
Elegant: Klart att folk ska få tycka vad dom tycker, men jag måste väl också få tycka? (För sist jag kolla va jag också människa) no hater, och de va inte bara ett rimm jag störde mig på utan alla dina rimm är sådana.... Tyckte flowet va tråkigt helt enkelt, och beatet riktigt riktigt played.... Om jag hade varit du har jag tagit texten på ett annat beat och spelat in den när du kan texten utantill.. Vill inte hata men när du hakar upp dig på sånt jag skriver måste jag få kommentera igen... Och jag tycker att låten är inte så bra som folk har skrivit, och om du slutar för att några på whoa hatar är du inte ämnad för att göra musik helt enkelt! peace

Fridens blomma

2010-01-11 20:55
jag tänker inte ta diskussionen här, tack som sagt för din kommentar, jag har tyvärr verken ork eller tid till att diskutera såna saker så du vinner.
Producent

2010-01-12 13:22
tack igen. ni vet det va? att det är såna som er som får rappare att sluta rappa.

får dig att sluta kanske, andra ger nog inte alls upp så lätt bara för att folk på INTERNET säger att det är dåligt^^ haha.

till låten, om det inte vore så att en av dom fetaste hiphop låtarna hade gjorts på samma sampling hade jag gärna lyssnat.
Moderator

2010-01-12 16:21
Tycker den var rätt bra faktiskt, kul att höra dig igen! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-12 19:22
Konstigt P21

lilla gubben, jag har vatt med här på whoa sen 2004 tro mig jag vet vad som har förändrats, det fanns så sjukt duktiga rappare som jämt o ständigt släppte låtar här men kolla idag, är de kvar? Nej de har nästan alla slutat på grund av denna sidan har blivit så förändrad, kompis propps, massa hat osv och en hel del dryghet.

Att min låt inte faller i smaken är något jag respekterat från hela början snälla fatta innan jag blir tokig, trött på tröghet det får vara nog, som sagt jag stör mig ENDAST på att vissa helt plötsligt ska kommentera andras kommentarer och inte SJÄLVA låten.

snälla förstör inte tråden mer, om den är dålig låt den va och skriv gärna vad som är dåligt och som inte gillas. I det fall var det beatet tack för din förklaring mad love för det, är den bra hoppas att det smakar bra.