I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sense063 - DOPE (Garanterad kvalitet!)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-10 16:13

[Video] Sense063 - DOPE (Garanterad kvalitet!)

Whats good locos? ^^

Postar en till låt här vore synd om folk gick miste om något av kvalité.

LADDA NER HÄR!

Man får ner hela albumet, direktlänk med snabb hastighet.

Kommentarer välkomnas.

2010-01-10 16:37
hojta när kvalitén kommer upp?
här va inget speciellt, o nej... nej bara...tyvärr..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-01-10 17:04

Dizzy89

Tack för din kommentar :)

Men ärligt talat jag lyssnade på din myspace och jag började skratta när jag hörde din engelska uttal på dina låtar och produktioner.

Hade du haft bättre musik än mig hade jag inte sagt nått. Men du är bara en jävla hatare mannen och inget annat när du går ut så på min tråd först men låter själv som en våldtagen eminem wannabe. Smutsar ner min tråd.

Aiight then

2010-01-10 17:16
Fet låt! Favorit låten på denna skiva! Kill it man

2010-01-10 17:20
Hahaha jag fick mig ett gott skratt när du skriver att dizzy har sämre musik än dig haha han är rätt mycket bättre än dig, diggar inte detta men keep it up absolut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-10 17:20

_suspect_

Tack homie , stay true!

2010-01-10 17:27

Sanna-ord

Du behöver inte digga mig de lungt :)

Man när jag bli dissad av en läspande jävel som på hans låt:
"Looking Over My Shoulder ft. Angelicah" - så kan man inte se det på annat sätt än att det är en hatare med sämre produktioner än mig.

Thats a fact youngster

2010-01-10 17:32
Mannen, jag har lust att gråta när jag hör det här. Hur kan du förstöra detta överfeta beat med din halvtaskiga rapp?

Har inte hört Dizzy & orkar inte checka hans musik för tillfället. Men jag tror nog han är bättre än dig med hästlängder för detta var inte svårt att överträffa!

/ Freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-01-10 17:54
Överfett tycker jag, skön refräng och mixningen är clean, texten är hyfsad men överlag en mer än godkänd låt (Y) Peace!
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2010-01-10 18:44

Nollettfemsju

Gör det grabben lilla, gråt en flod se om det hjälper. haha

2010-01-10 18:47

forslund35

Tack mannen, det du skrev är självaste sanningen.

Peace!

2010-01-10 18:48
tyvärr, inget jag diggar, men träna på
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-01-10 19:07

sansarecords

its all good, finns kanske nått annat på skivan som faller i smaken.

2010-01-10 19:29
tror mina öron sa emot här.. jag digga inte det här.. beatet är överfett men din röst var jätte wierd att lyssna på..

men bete dig i tråden.. om folk inte diggar din skit behöver du inte bli så förbannad.. leave it and move on! skippa haters! ^^
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2010-01-10 20:02
reffen tycker jag är godkänd :) men verserna var inget jag riktigt gilla på denna låten, men ska checka albumet:)
fuck you, and have a nice day

2010-01-10 20:14

krylleh-B

Tack för den konstruktiva kritiken.

spank

Tack , Gör så det är mycket variation på låtarna kanske nått annat faller mer i smaken.

Rappare

2010-01-11 04:00
Gillade inte det tyvärr =)
http://soundcloud.com/forsbergmusik

2010-01-11 05:07
Gillar inte denna låten så mycket faktiskt. Fett beat men gillade inte något annat.

Du kan säkert göra så mycket bättre än detta!

PZ!

2010-01-11 05:11
Förstår inte varför du lackar på andra när dom skriver vad dom tycker. Talang har ingenting med att kunna ge kritik att göra. Jag behöver inte vara bättre än dig för att tycka att du är kass rappare. Dock tycker jag inte du är sämst, men heller inte så teknisk. Du kan ju flowa, du ligger i takt, men flowet är ostadigt och hackigt. Du kan skriva, en del rader var okey men inte så avancerade rim. Rösten tyckte jag inte om så mkt men jag tror att det är mixens fel. Vore det en bättre mix hade det varit bättre tror jag. Reffen diggade jag, den svängde.

2010-01-11 13:26
Dizzy89

Tack för din kommentar :)

Men ärligt talat jag lyssnade på din myspace och jag började skratta när jag hörde din engelska uttal på dina låtar och produktioner.

Hade du haft bättre musik än mig hade jag inte sagt nått. Men du är bara en jävla hatare mannen och inget annat när du går ut så på min tråd först men låter själv som en våldtagen eminem wannabe. Smutsar ner min tråd.

Aiight then

haha oj oj oj, här accepterar vi inte kritik ser jag? allting som e på min myspace är bland mina första låtar, den e inte uppdaterad på väldigt länge ska jag tala om för dig.
och du, kvaliten på produktionen spelar ingen jävla roll när man spottar meningslöst skit som t.ex denna låt? ohh, fin kvalite men inget att lyssna på?
tråkigt beat, intetsägande text. ja du kan flowa men du uttalar helt konstigt ibland o som sagt, du har inget att säga. du är en av dom som gör musik för att passa in.
I dont.

ska hojta på dig såfort mina nya saker droppar så ska vi se vem som e wannabe.

Sanna-ord

Du behöver inte digga mig de lungt :)

Man när jag bli dissad av en läspande jävel som på hans låt:
"Looking Over My Shoulder ft. Angelicah" - så kan man inte se det på annat sätt än att det är en hatare med sämre produktioner än mig.

Thats a fact youngster

haha, ja, jag läspade rätt bra där, men de jobbade jag på, o de hörs inte mkt mer tyvärr. föddes du asbra eller? du läspar inte men du har ju fan inte korrekt uttal?
sen för övrigt hade jag hållt på ca 4 månader totalt med min musik när den spelades in.

thats a fact stupid...

PS. "men låter själv som en våldtagen eminem wannabe". Oh my god säger jag bara... hahaah som att den inte är uttjatad? bara för man e vit o håller på med rap, så är man eminem wannabe, fast den delen om våldtagen va ju ny :D
du verkar ju va någon invandrare eller något så då måste du va SAM-E wannabe eller ison & Fille wannabe?!

efterbliven är du iaf med dina åsikter.

och för att svara på din o vissa andras frågor, NEJ jag är inte rasist! finns lika många korkade av "oss" vita :D

Stay in school, fool...

2010-01-11 15:01

Ser vart detta är på väg, så jag sätter punkt.

Tråden är skapad för att visa upp låten inte tjafsa med vissa som lever för att hata. Även om jag "gav mig på" Dizzy89 lite med min åsikt så behöver inte andra hoppa in och kasta skit i onödan. Ett vanligt fenomen här som kan utläsas av många andra trådars utveckling på forumet..

Dope är inte den bästa låten jag gjort, inte heller den sämsta. Kan förstå dom som inte gillar röst läget och skriver konstruktiv kritik. Its all good som sagt.. Men det är inte så dåligt som vissa vill få det att framstå.

Det finns andra låtar på min myspace som är annorlunda, Änkan och Prinsessa till exempel som mestadels fått bra kritik och har båda spelats på radio P4 Jämtland.

Tack till dom som kommit med konstruktiv kritik, fingret till dom som hatar i onödan.

Skiter i det här nu. Over N Out

2010-01-11 16:11
Checkade din myspace för att kunna dra en slutsats av din musik i helhet. Det enda hyfsade jag hitta var Änkan. Resten var rent av skit enligt mig! Du ska inte klaga på Dizzy's röstläge & talfel eller vad det nu är du snackar om. När du själv låter som en dålig version av Admalish.

/ Freddah

2010-01-11 16:17
fuck allt innan då, ska ge dig ännu en ärlig chans.
lyssna på dom du tipsa på din myspace. änkan låter helt okej, gillar inte dina beats.
och än en gång så e jag inget fan av din röst, vet inte va du gör..
iaf, texten e bra på den, lite mening iaf.

anledningen till att jag "hata" på dig va pga din överdriva självsäkerhet;

"Postar en till låt här vore synd om folk gick miste om något av kvalité."
finns inget värre när folk t.ex gör skryt rap när dom inte alls kan rappa ännu, och detta tillhör samma kategori faktiskt.
kvalité betyder inte bra alltid. det är helheten som spelar roll.

aja, peace, do your thing..