Quicksilvah – Svullnad Ref. Det är e svårt med känslor, var är min handbok När man är ihop, går man inte alltid armkrok Just nu är vår relation en riktig svullnad När det kommer till kärlek så blir man aldrig fullärd Vers1. hur mår jag nu, ställer frågan till mitt inre jag sen går jag ut o promenerar denna vinterdag känner efter i min blodpump allt jag ville säga harklas och sväljs i en ord klump för varje steg jag går, så blir jag mera hård o kall, på mina egna ben jag står ska man må så här, när man är kåt och kär allt vi byggde i glas faller o går isär allt va onödigt o drygt, känner frustration nu står jag här o blir förkyld på en busstation för det drar kallt i min munkjacka en förklarande text om vad som hände skulle uppskattas I love you baby, jag vet att du förstår det jag sveper hela vinaren och vinglar mot en ågren förstår inte varför vi två bråkar men ångesten är bra för poeter som då kan bistå med låtar Ref. Det är e svårt med känslor, var är min handbok När man är ihop, går man inte alltid armkrok Just nu är vår relation en riktig svullnad När det kommer till kärlek så blir man aldrig fullärd Just nu känns det svalt, ,hoppas det vänder snart skulle förändra dan om nån vred den tillbaks Har alltid uttryckt mig bättre i text än tal Du o jag är det närmsta jag har varit ett äktenskap jag älskar dig, saknar dig, kom tillbaks till mig vet att du inte mena alla orden som du sa till mig baby, lika så pressa jag dig för hårt hoppas du messar mig snart så jag kan messa tillbaks ett ”förlåt“ Ref. Det är e svårt med känslor, var är min handbok När man är ihop, går man inte alltid armkrok Just nu är vår relation en riktig svullnad När det kommer till kärlek så blir man aldrig fullärd jag är inte van att tjafsa inte van att känna inte van att längta, inte van att älska men för det mesta även när vi bråkar om nån dum skit så känns det oftast ganska konstruktivt det é skitjobbigt när allt har blivit infekterat försöker me de att inte ens att bli irriterad vill inte måla upp en jävla skitsak vill bara vara kvar på det molnet av kärlek som vi var Ref. Det är e svårt med känslor, var är min handbok När man är ihop, går man inte alltid armkrok Just nu är vår relation en riktig svullnad När det kommer till kärlek så blir man aldrig fullärd x 2