[Audio] Micke & Kungen - Back in the day [Session]
Yao. Ny låt. Micke står för Mixxen som vanligt!!
Micke & Kungen - Back In The Day
TEXTEN ;
Vers : 1 Micke
back in the day, då ja va galen åh liten åh sånt då ja fuskade på prov, livet va hålligång sjung en sång, för alla dom som inte har en stereo kan bara lyssna på oss åh rasterna va bäst, då lirade man boll maten e fett, för då sket man i sånt ja va här åh där, ja va runtomkring men nu som vuxen vill ja bara ta d chill ja va vild, ja va svår att kunna ta va hatet för 5 barn, MickeMannen det e jag galen på en lagom nivå, va runt 12 år gav en snubbe tandvård, för min hand slant så jag va dealern, den sonen ingen mamma vill ha fuckit becknar gram för att få mera gram tillbax men nu haffar man för mat men har ingen tiid, för tiden går till att vara en far
Vers : 2 Kungenback in the days så va jah inte lika galen inte beffa barnen och inte skrika åt lagen jag var mer laidback å cigga för det hatet på gater sköt ner folk med mina cs klaner lira tvspel å lät dem äldre barnen retas börja i klass 3 tog ett vapen å börja veva 4an var semester 5:an kom mina nävar hade väldigt svårt att lämna dem hat dödar kroppen,hasch är harmoniskt packar koppen tar en hit å blir kallblodig men ska skriva lite, kan du vänta en stund så får jah mecca spliffen å tända en zutt lunget sprider sig när mina tankar börjar somna brukar röka mest ibland och inte ofta upp en till nivå å få somna under vatten är en gräsrökande gangster
Micke From Mother Fuckin Miilk
|