Makk-E - Trött På Alla Wannabes
Makk-E - Trött På Alla Wannabes
Tjo,
jag är här igen haha, har inte droppat på ett tag och jag sa i en låt att jag inte skulle göra bara 1 vers låtar, fast det blev en session här nu faktiskt :P
hoppas de diggaz !
Släng en kommentar vetja! :)
Länk till http://www.speedyshare.com/files/20001082/Makk-E_-_Tr__tt_P___Alla_Wannabes.mp3
TEXT!
Makke på tracket in your house som ett spöke ställ dig upp åt mig och du får möta döden mannen du kan inte komma långt med din rap med oss 2 i världen blir det trångt i vår värld
jag är känd för den snubben som rappar tungt du är känd för äcklet som dricker gammal mjölk akta från min plats, du får inte sitta där knullar dig i battle "ha" stick iväg
trött på alla wannabes som leker veteraner efter en jävla månad så kan ni rappa bra men det är inte så kan ni fatta vad vi menar ni gör inte det ni är på havet och seglar
- komigen och ta det seriöst ingen vill lyssna på eran skit den är tondöv - gjorde minst 30 låtar innan jag la av nu är jag tillbaks som framtidens rapstar
Fred,
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|