Makk-E - Trött På Alla Wannabes Makk-E - Trött På Alla WannabesTjo,jag är här igen haha, har inte droppat på ett tag och jag sa i en låt att jag inte skulle göra bara 1 vers låtar, fast det blev en session här nu faktiskt :Phoppas de diggaz !Släng en kommentar vetja! :)Länk till http://www.speedyshare.com/files/20001082/Makk-E_-_Tr__tt_P___Alla_Wannabes.mp3TEXT!Makke på tracket in your house som ett spökeställ dig upp åt mig och du får möta dödenmannen du kan inte komma långt med din rapmed oss 2 i världen blir det trångt i vår världjag är känd för den snubben som rappar tungtdu är känd för äcklet som dricker gammal mjölkakta från min plats, du får inte sitta därknullar dig i battle "ha" stick ivägtrött på alla wannabes som leker veteranerefter en jävla månad så kan ni rappa bra mendet är inte så kan ni fatta vad vi menarni gör inte det ni är på havet och seglar- komigen och ta det seriöstingen vill lyssna på eran skit den är tondöv- gjorde minst 30 låtar innan jag la avnu är jag tillbaks som framtidens rapstarFred,
eran skit den är tondöv
eran skit den är tondövdu hade också några flowmissar hörru