Hemp & Charlie (Noobie) - Det Låter Boom (skitsession)
Släppte en skitsession med en polare som ALDRIG gjort en låt förut, för att testa micken ännu en gång.
Hemp & Charlie - Det Låter Boom
Lyrics: (Reff Hemp & Charlie) (det låter) Boom, när hemp ger en spark/ (det låter) Boom, när charlie tar sitt knark/ (det låter) Boom, när hemp känner sig stark/ (det låter) Boom, när charlie rycker av din task/
(12bars hemp) de låter boom när vi kommer in, och släpper bomber/ lika feta som bröst, eller heter det meloner/ spränger städer, lika stora som new york/ med mina zooyorks, droppar vi dom sooft/
det smäller omkring mig, när jag vandrar/ som om någon tänt på en flaska med lacknafta/ säger tack pappa, när han köper mig en flaska/ med något explosivt, och jag tackar/
jag är en riktig slacker, som gillar ordet smäll/ lägger ner det explosiva i en karamell/ nej jag är inte snäll, spränger bort er alla/ fuck om ni tjallar, jag haffar dig din slampa/
(Reff Hemp & Charlie) (det låter) Boom, när hemp ger en spark/ (det låter) Boom, när charlie tar sitt knark/ (det låter) Boom, när hemp känner sig stark/ (det låter) Boom, när charlie rycker av din task/
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|