IQfemtio2 - Ber om ursäkt (Seriös skitsession)
Orkar inte skriva någon lång presentation av låten men hade lite skit på skallen angående saker som hänt osv! Låten är dedikerad till mina kompisar iallafall! HATA / ÄLSKA!Länk till SPEEDYSHARE Texten: Jag var ledsen och glad, men ändå det känndes bra jag hade flickvännen min, men när vännerna drog då hade hjärtat fått nog, och mina känslorna dom tog dom över mitt liv, jag ville vända och dra men jag stannade kvar, och jag kämpa för min del vänner hatade mig, japp.. för allting var mitt fel jag var kär.. jag ville vara med bruden då jag blev kallad för saker, och jag var skadad i huvet och ni trodde väl att allting var lugnt men ni vet inte om att jag faktiskt bara satt på mitt rum och jag grät och jag ljög, för nu kunde vi inte träffas mer jag kunde inte leva med sanningen att jag lämnat er -Jag lämnar aldrig er igen- -jag har varit dum nog en gång- -att förblindas av kärlek- -förlåt för att inget blev av -förlåt för allt jag har gjort- -förlåt för allting jag sa- -förlåt mig för att jag drog...- Tanka & sprid!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
många kommer nog skriva att dem kan relatera till det här >.< bra skit !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Producent
2009-12-25 22:17
Lät nice. Hoppas dina vänner förlät dig och att ni är kompisar igen =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
imponerad av sången, sweet
imponerade jag med av din song, riktigt bra skit;) big up
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Moderator
2009-12-26 11:46
Haha jaa, imponerad av sången där faktiskt! Annars låter det riktigt fett, ruskigt tungt. Beatet är ju också övernice, Kewd och Silver la en låt över det för ett tag sen, gotta love it.
time isn't wasted when you're getting wasted .
bra mannen
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
- Awesome beat mayn! - Övertung känsla, fet flow & rätt så fet text! - Har aldrig hört dig sjunga förut, måste säga att du var rätt så tung på det faktiskt! Perfekt session 7/10 Pz / Freddah
Sångdelen är övertung. Grymt skön. Flowet i resterande vers är också tung. Softa rim här och där med fina rimscheman. Finns inget att klaga på förutom beatet. Usch så tråkigt. Hatar såna där clap snares. xD
Dra åt helvete!
LÅter bra, hört bättre med dig, men denna var rätt go endå.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Sjukt tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker du är sjukt duktig, men måste nog gå emot strömmen gällande sång-delen. Hade kunnat tänka mig denna i en tre-minutare, big up!
riktigt bra skit detta !
fuck you, and have a nice day
Mycket fint IQ, jag älskar fan hur du flowar. och din musik, ge mig mer, du e som en drog. går inte att sluta lyssna på dig.
dä ä näääjs brur!
fett som fan =)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Alltid Niklas <3 ! :)
Jag är faran som lurar i natten!
Tack alla!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
iQfEMTiOtVÅ påväg att bli whoalegend(?) :):):)
Som kungen sa, kan jag relatera väldigt bra till den här Vore kul om du slängde ihop en vers till! bra jobbat
Riktigt skön låt iq ! :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
låter riktigt nice, big up!
It ain't about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward!
Jag ber om ursäkt för att ta upp tråden, men nyss installerat om datorn och jag saknar JUST denna låt ? Någon som har den kan gärna lägga upp en speedy länk, puss!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle man kunna få en ny länk ? tack i förhand! :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Detta är min forumsignatur