Angelicah Feat Marius - Try To Survive
Tjaaa! Ny låt från mig där Marius fick gästa en del. Skulle vara nice med lite kritik och åsikter! KOMMENTERA Vers 1: Angelicah Reff: Angelicah & Marius Vers 2: Angelicah & Marius
music is my passion & my only desire
Skön låt! Bra jobbat Angelicah & Marius! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter bra det här ! :) är för trött för konstruktiv kritik dock :) men fortsätt droppa ! :)
jag gillar fan det här.. och jag visste fan inte att marius kunde sjunga.. satan vad skön röst du har marius. fast endast när du sjunger hehe! :D angelicah. framsteg här med! tummen upp! 7/10 :D:D
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
inte hört angelicah förut men hela låten va tight!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
riktigt bra faktist.. bra jobbat Angelicah ;) Angelicah; du är lika bra som annars faktist, dock digga jag inte beatet. men denna gilla jag faktist jätte mycket, världens finaste röst, blir nästan kär i din röst hehe ;D;D Marius; shiiet du kan sjunga man, det var fett som fan:)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Toastare
2009-12-22 03:54
pinsamt jävla dåligt.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
Du e pinsam dålig robinjohanssons Angelica, du e riktigt bra =) , Och det vet du redan! :D du e sjukt bra! Marius, OUFF! nu blev jag fan chockad, Visste fan inte att du kunde sjunga!
dä ä näääjs brur!
Jag blev chockad över Marius.. det här låter bra från båda två :) Fridens / R
Robinholta af Pankbanken!!
Detta låter riktigt jävla tungt alltså. Angelicah har övat mer på att sjunga märker jag. Och marius har fått fetare uttal än någonsin. Bra jobb från er båda!Sorry för kommentaren marius, men var bara tvungen!
Den är bra gjord och så, men inte min kopp av te. Men keep it up, ni är bra på er grejj!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Soft låt. Träna uttal så blir det guld!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack så mycket folks!! Skönt att folks även blivit förvånade över mig hehe =)! Gärna fler kommentarer & lyssnare!! =) Marius
Så grymt jävla fet enligt mig! Älskar både marius o Angelicas röst i den här, ni är guld ihop asså! :) Mer sånt här av er, ett vinnande koncept no doubt! /S
låter riktigt soft, men angelica, du måååste jobba mycket mer på din engelska! :/ i övrigt jättebra faktiskt! och marius, det låter nice fan! :) dock väldigt lite man hör dig i hela låten enligt mitt tycke? ^^ Men ja, bra låt! 6/10 (hade kunnat bli 8/10 om uttalet bättras!)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
de typsnittet i youtubeklippet, snälla sluta använda det... alla gör det och det börjar bli mer och mer fult. skön låt för övrigt, keep it up!
Think of a colour you've never seen.
Dizzy, du vet att jag jobbar på det! haha, lite bättre har det väl ändå blivit eller?
Tack så mkt folk! FLER Marius
riktigt grymt jobbat fan !!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Den här låten är SJUKT bra! Diggas grovt! Bra jobb från båda två :) peace/ hemp
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Tack så mycket peeeoples! =) FLER FLER FLER!
Dizzy, du vet att jag jobbar på det! haha, lite bättre har det väl ändå blivit eller? Absolut har det blivit bättre! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
kom igen,fler kommentarer whoa!!!
Fler kommentarer, de är vi värda!!
SERIÖST vad fan e detta :s
riktigt nice :) detta e tight som fan :)
Shorty
Tack så mkt ;D!! kul att tråden är ytterst lite i liv ... haha endast kärlek till er iaf ;D!! Marius
bästa du gjort Marius orkar inte gå in på detaljerna i låten som va sämre eller bättre utan låter det va så
I always tell the truth, even when I lie
tack till alla som tar sig tid att kommentera!
Nä seriöst, jag kan inte ta den här låten seriöst.. träna på uttalet, och sen kan jag lyssna.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
damn , riktigt bra!!!
Kitty maskrosbarn -* följ dina drömmar, det är ditt liv.
tyckte att låten var riktigt bra(Y) tummen upp:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Tack allihopa för kärleken ;D värmer riktigt mkt!! och konstgjord , tack för din ärlighet! Uppskattar det också riktigt mycket ;D !! FLER :d
upp! feet!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Någon som har tips på hur man ska förbättra sin engelska? Skolan är meningslös haha.. Tack för allas kommentarer! FLER :D
Inte min smak men annars väldigt bra. Lite finslip så skulle det absolut kunnat vara radio matrial
riktigt bra !, fortsätt !:)
angelicah F16 : kolla på amerikanska filmer utan svensk text, lyssna på väldigt mkt engelska låtar och försök lära dig dem utan att söka på lyrics (: !! så gör jag iaf ;D Flinch : tack så mkt uppskattar det verkligen (: ! vi båda försöker AgendA_ : skönt att du också kollat in ;D värmer att du gillar!!!! :D
Moderator
2010-01-23 00:40
Låter bra, riktigt skön enligt mig om man inte stör sig på vissa fel uttal. Men sånt går att slipa på! =) O blev överrskad att du kunde sjunga marius ;)
//TW
shitmannen: tack så mycket man :)! Lovar att träna mkt mkt mer på uttal, de gör nog angelicah också ;D!! jaså, men kul att du tycker jag kan sjunga då åtminstone haha ;D tack för kärlek, lika mkt tillbaks!Marius :) !
yooo marius varför skulle man bli förvånad för du är en tung singer no doubt yooo gabbe stepping by give some love on the lonsome road aiiit forsätt sjunga grabben och gör din grej hold your horses couse im on the way back jag tar en liten break men soon i.ll will be back så forsätt äga på chen och på whoa alla grabbar nme vigg-e marius soon i will be back bless mutch love!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta låter helt okej :) checka gärna mina 2 trådar :)
http://Chooti.blogg.se för senaste info!
Gabbe_Mc : gabbe broder! tack så mycket <3 fan var har du tagit vägen?? holla på msn så fort som! =) Du får ju ha mitt nya nummer fan haha! endast kärlek!! chootionline P24: tack så mycket, skönt att du ocks kunde titta förbi man! =) Värmer fett mkt!! Ska bli chefen, ska kolla upp de redan nu ;D En kärlek friend, en kärlek ! =) Marius ;D