Moderator
2009-12-21 18:17
Ja som jag sagt innan så har jag skrivit texter en hel del, men aldrig spelat in i studio :P...forsberg Beatet finns att tanka inne på beats forumet, proddat av BSE
//TW
Moderator
2009-12-21 18:24
Btw, VictorLöfstrand , hur vet du vem jag är då? =) från sundsvall eller? känner fan inte igen dig
//TW
Producent
2009-12-21 18:26
nej nej . du sa i början av låten , ni vet inte vem jag är osv .. det jag menade att ditt skit lades i minnet .eftersom jag gillar .. förstår du hur jag menar
:)
Moderator
2009-12-21 18:38
VictorLöfstrand Jahaa, hahaha sry, my bad ;D eller my (badd) kanske ja ska säga, hahaha fan va alla klagar på att jag säger baddboy, jag tyckte det lät skönt i en sån här flumm låt haha
//TW
Sjukt grymt flow! Älskar det
Dra åt helvete!
Producent
2009-12-21 18:52
hahha, man ska sticka ut, & det gör du:D hojta baddbojjh ;)
:)
tobbbeee :D tung e du bror, studion med mig framöver ;)
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
shitmannen Precis, är själv från Östersund, så den sköna dialekten känner man allt igen! Du gjorde det riktigt bra iaf! Norrland är fan natural talent när det kommer till rapp!
"Visst är det vackert.."
Shitmannen, riktigt jävla fett, fortsätt droppa här.. vill höra mer, (Y) peace -friZone-
dä ä näääjs brur!
Producent
2009-12-21 20:36
Låter soft. Tror inte det minsta lilla på att det är din första inspelning.
One Day.
Moderator
2009-12-21 21:08
MiboLineBeats Tro vad du vill =) Om det räknas att jag försökte kicka några rader på en datamick för 4 år sedan så visst, då äre inte min första =)
//TW
Vafan skaffa en studio !
http://www.myspace.com/akaamusik
haha fan vad sköön :D Peace
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Positivt överraskad, keep spittin!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Moderator
2009-12-22 01:53
Tackar grabbar. Sen så dom som inte tror mig att jag inte spelat in förut. Kolla kommentarerna från dom som känner mig, som skriver typ "tobbe, fan det här visste jag inte" osv... :P... Men sen liten update från hur de blir med kick i studio osv. jag och schmurre här på whoa kommer kicka nått tillsammans, först tänkte vi att han skulle skriva en vers till det jag kickade på videon. Men de blir nog så att vi kör på en helt ny låt, annat beat, lite hårdare blire nog ;D haha. Men jag själv funderar på att skriva en andra vers till denna o kicka hela låten själv med tanke på att dom flesta gillade mig på detta tema ;D haha ännu en gång, hade aldrig en tanke om att kicka något seriöst i studio förns ni langade alla dessa kommentarer, kan inte säga annat än att jag blev chockad haha. så tack som fan för allt whoa! Känns nice
//TW
wow detta förväntade jag mej inte :) du ska verkligen börja med detta :) detta va sjukt bra asså :) / M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
skit tungt för att vara första gången som de flesta ha sagt. fortsätt nu bara!!
asfet text, är det här första gången du spottar kommer du gå långt grabben!
typ, eller?
Moderator
2009-12-23 23:47
Tackar grabbar, man kan inte få nog av god kritik :D
//TW
japp helt klart bäst du kommer att komma långt om du fortsätter:)!
Djävulens Sal......
fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-12-25 00:07
så jävla fjantigt " kickar för första gången" du har skrivit texter ett bra tag och shit är 100 procent säker att du reppat mycket mycket av det du skrivit och även denna text har du säkerligen suttit och reppat igenom flertalet ggr patetiskt att försöka rida hype på " kicka för första gången"
TALANG du borde stå backom mick mannen !
Moderator
2009-12-26 11:45
räpper Vad fan äre med dig?! seriöst, JA visst jag har skrivit många texter, MEN jag har aldrig nånsin stått bakom en mick eller kicka för en kamera förut. så sluta snacka massa shit din pajas. Du e bara så jävla avundsjuk, ingen annan har klagat :P O ja visst äre en bra idé att dra folk genom att skriva en sån rubrik som jag gjorde? Men vadå, det är ju det ja vill, att folk ska lyssna o kritisera. Fakkk, är bakis o blev på så jävla dåligt humör av den där kommentaren. En liten fjant som sitter bakom datorn o snackar massas shit...
//TW
Bättre än dem flesta här :)
Riktigt imponerad för att vara första gg , har nog aldrig hört någon lägga sitt flow så skönt första gg som du ,
ROLIG TEXT! :D
http://stcmusic.se/
någon som vet vart man får tag i beatet eller va de heter ?
Moderator
2010-02-08 13:17
Beatet finns att tanka inne på beats forumet, proddat av BSE
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag sökte efter BSE på beats forumet men inget kom fram ?
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Producent
2010-02-08 18:46
gäller inte regeln angående uppningar för dig shitmannen? hehe
Moderator
2010-02-08 19:10
Konstigt P22 Klart den gör, men denna tråden gjorde jag innan jag blev moderator och jag måste erkänna att jag brydde mig inte speciellt mkt om reglerna då. Ingen mod såg till att reglerna följdes då. Men nu när jag blev mod så fick jag "order" att följa regler och att styra upp i detta forum, så nu gör jag mitt bästa för att folk ska lära sig att följa regler igen =) Så denna tråden behöver ni inte kommentera nå mer nu =).
//TW
Moderator
2010-02-08 19:14
Tråden låses på grund av för många uppningar.
//TW