I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Angelicah Cover Medley

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-17 23:59

Angelicah Cover Medley

Många klagar på att jag är så seg på att spela in mina egna låtar, vilket kan stämma. Men då kan ni glädjas åt att jag spelar in lite cover-videos istället. Dock är detta inget som jag tränat på, alla klippen är inspelade 1 gång.

OCH JA jag läser texten samtidigt haha.. kommentera gärna :)

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=Caq1FlPbDUM

music is my passion & my only desire
Battlerappare

2009-12-18 00:36
låter bra detta :) upp!
JoaquinRoyale

2009-12-18 01:51
Så jävla skev ! lägg inte upp ditt skit här..inte ens nära hiphop.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-12-18 04:29
Håller med JXE, mkt bra gjort! upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-18 06:02
Sweet :D. riktigt vacker röst. :) . bra tjejen :) låter grymt bra

/Liri boY

2009-12-18 17:52
AliasPrins, du behöver inte ens kommentera DIN SKIT om det inte ens har något med mitt framförande att göra.

2009-12-18 17:55
Men jag trodde kanske att det var rapp eller något bra, sen sitter någon skev brud och sjunger ! du tog minst 2 min av mitt liv. och du har aldrig råd att betala tillbaka.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-12-18 18:07
du har nog tagit mer än 2 min av ditt eget liv.
Rappare

2009-12-18 18:21
du är sjukt bra! diggar det väldigt mycket!

peace / H.E.M.P
I'm sick and twisted of twisting nipples.

2009-12-18 18:37
Jätte bra covers, Angelicah! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-19 18:27
tack så mycket alla ! :)

FLER ?

2009-12-20 02:06
läs INTE texten samtidigt, det blir ju helt utan känsla då. Sen speciellt när du inte ens ändrar på "he/she" så det låter som att du sjunger om en tjej, om du nu inte är lagd åt det hållet, cause in that case så är det ju rätt. Men om det inte är så, så känns det bara väldigt oseriöst.

När man sjunger en cover så är det ju nästan ett måste att man ska göra en egen version av låten, annars känns det bara onödigt, tycker jag iaf. Du behöver ju inte ändra hela låten, men du kan ju leka lite med melodin och ja, göra den till din egna version av låten.

2009-12-20 02:26
RebeccaJones, Hade jag spelat in en cover på riktigt hade jag ju lagt ner mer tid på det. I dessa klipp hade jag bara spelat in det 1 gång utan omtagning, därför det isf blev lite mer oseriöst som du säger. Men, jag gjorde det för att jag inte hade något bättre för mig ;) gilla eller ogilla.

2009-12-20 03:26
Okej, men då förstår jag inte riktigt meningen med att lägga upp en "låtsas cover" på en hemsida och förvänta sig seriösa kommentarer? det känns ju som lite ovärt..

Aja, men innan den här tråden spårar ur till nån lång diskussion om massa bajs, som det oftast brukar göra här på whoa. Så vill jag bara ge dig ett litet tips.. Nästa gång du lägger upp någonting, så gör skiten seriöst, och gör någonting som du lagt ner tid på och som du är nöjd med. så slipper du komma med en massa bortförklaringar och ursäkter när någon inte tycker det låter bra.

2009-12-20 04:09
Tyckte det var bra. Sen att du är snygg gjorde ju inte saken sämre :P

2009-12-20 13:52
ursäkter och bortförklaringar har jag inga, jag säger bara som det är ;)