Wizdom - One life, One dream (feat. Otis)
Shue! Här kommer en ny låt, det var ett tag sen. Eftersom jag jobbar på min platta med Record Union så kommer det inte komma så många singellåtar. Men denna kände jag att jag kunde släppa eftersom jag anser att den inte håller samma klass som resten av plattan (dels på grund av att jag inte är så haj på engelska ännu). Dock så är det en grym produktion och refräng av Otis .Verser: WizdomRefräng: OtisProd: OtisMix: Sam Låten går att ladda ner på www.Wizdom.se . One life, One dream! Wizdom
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Producent
2009-12-17 01:32
jag smågillade beatet... nothing more nothing less.
tvärfet låt! gillade allt med den! rörutom reffen lirte kanske..kunde lagt ner lite mer tud på den och gjort den mer spännande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt som fan! bra text:) reff var bäst :) men sköna verser med såklart! du blir bättre på engelska också:) //soul
http://alexsoul.com
som ja sa på msn man, lät fett, lite filande på uttalet bara ! :)
Joohdå ! där satt den :) Du vart ju lite halft säker på om du skulle lägga ut den ! Men dettas gör du rätt . Bra pöjk ! :)
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Nice :) !
what are you gonna do when i run for you!?
låter soft otis lägger en fet reff verserna var sköna engelskan låter bättre fan =)
Låter najs asså lite uttal bara men det kan jobba på Big upp!:D
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?
yeah kul att folk gillade beatet o reffen också=)
Tack för kommentarerna! Och roligt att ni diggar den trots mitt krassliga uttal! Keep listning!
www.Wizdom.se
Diggar de jag hör. Tungt! Gillar hur du använder engelskan. skön attityd, ingenting jag kan klaga på faktiskt. Otis har också gjort bra jobb hr, fet beat! Fortsätt med det du gör, de är sånt här jag har i mina lurar, peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asfett beat, älska de verkligen haha.. ruskigt nice alltså tycker låten var helt okej över lag, reffen är helt okej, känns dom som något fattas eller inte riktigt funkar till 100 %, kan inte sätta fingret på vad riktigt.. verserna låter softa med, flowet är ju soft och så men känns lite sådär på uttalet ibland men om de e första låten på engelska så e de ju nice, de kommer ju bättras ju mer man kör på de. bara fortsätta droppa fan :) /D
Chea! Tycker det låter grymt! Bättre engelska, skön reff ,text och feeling! En sak som jag inte diggar i denna är nog addsen, dem var lite för höga enligt mig så det blev jobbigt. Annars var det i helhet en kanonlåt! Fridens Liljor / Big-O
Moderator
2009-12-17 21:08
Lyssnade precis på den innan du skickade :) Tycker ni båda gör de jävligt bra, men låten i helhet tycker jag tyvärr låter som en ripoff av henoks låt high on life tyvärr alltså ja får bara en stark känsla av de. annars en go låt för jag gillar high on life :D peace!
HAHA icetail din privatdetektiv, tonerna är exakt likadana som den låten, jag gjorde beatet, sen ca 2 dagar efter så hörde jag låten för första gången o fastnade för den direkt, men körde på beatet ändå :)
fett wizdom, otis grym reff med :D fila lite på uttalet bara så blir allt perfa :) / M
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
jag tänkte också på High on life! Fet låt för övrigt! fett grabbar! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
Producent
2009-12-18 13:14
Moderator
2009-12-18 15:43
haha gött då måste jag inte känna mig så bad för ja sa så :P, sen sa jag inte att de var någon dålig ripoff :P peace !
alla har påpekat din mindre bra engelska annars var den söft! pz
www.myspace.com/friphmusic
Diggade låten starkt!
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Tackar! Kul att ni diggar låten. Som sagt, jag vet om att mitt uttal är väldigt krassligt, men det är just därför jag lägger ut sånna här låtar, så ni ska kunna hålla koll på en utveckling. Fortsätt lyssna! www.Wizdom.se
nä för fan:) kul att folk gillar iaf=)
Come on? Fler? :)
Kom igen, any last words?
Tycker ditt uttal bara blir bättre och bättre, allt förutom refrängen var kung! Marius
Tackar, roligt att ni diggar! Som sagt, uttal tränar jag iprincip flera timmar dagligen för att kunna utveckla det. Flera? :)
fett
Thanks homie! Flera?