Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Nu får detta fanimig räcka, ska starta en demonstration-grupp om hur jävla keff Markulin är, alla som vill joina, hojta så möts vi i Åstorp, Skåne. Varför? - Jo jag tycker hans låtar tar upp för mycket av whoa's härliga forum.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Haha, varför kopierar du mitt inlägg mannen? vad jag menade med det är att disslåtar är för hypesökare, detta e ingen diss, så ja fattar inte ditt inlägg?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Maaayn: markulinen's kommentar var inte ens riktad mot dig. Utan mot alla dissar som droppas hit & dit. Så varför gråter du?
Mitt inlägg:
för i helvete, nu ska jag starta upp en egen protestant grupp mot alla dissar, alla som vill får haka på.. jag är nämligen trött på att era dissar tar upp hela forumen på' whoa! Vill ni haka på skicka ett mail så hör jag av mig med mer detaljer om hur vi ska motverka dissare (a.k.a hype sökare) Maaayns:
Nu får detta fanimig räcka, ska starta en demonstration-grupp om hur jävla keff Markulin är, alla som vill joina, hojta så möts vi i Åstorp, Skåne. Varför? - Jo jag tycker hans låtar tar upp för mycket av whoa's härliga forum.
Tack FlowziiK , men kommentera SNIPPET istället och skit i hans kommentar
Producent
2009-12-13 23:33
Nja.. Tillhör Whoa standard.. Tkr det säger det mesta.
One Day.
sant, vissa låtar e whoa standard, men de e för att dom legat på hyllan ett tag, men eyy ändra inte åsikt för de mannen du tycker va du vill... vill bara påpeka att hälften av låtarna är rätt gamla och inte igenomarbetade, så ni tar med det i beräkningen... peace
Blir besviken om jag inte får mer kommentarer än såhär
MiboLineBeats roligt att du vet vad whoa standard e, du som varit medlem sen igår...
Nice snippet mayn! =) du lägger det tungt! keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså vaddå medlem sen igårr? du måste sett feel på hans profil eller någonting liknande han har varit medlem ett tag men iallafall vissa låtar i snippet är hur bra som helst. andra är bara halvbra. Gillade första och andra låten bäst jag kommer ladda ner albumet i alla fall.
ja, såg det nu.... my bad Tack iallfall till er Simonen och toolish! vill ni hålla er ständigt uppdaterade så kolla min blogg nåon gång då'och då
Upp!
Tyckte om allt förutom en sak! Dissa inte Hannah Montana ;O haha ;)
Just for fun.
Haha, neh det är klart att få sina låtarna skrivna av sin pappa, sin koreografi skrivet an någon annan, vart enda ord hon säger på scen förskrivet och sin karriär byggd på en serie som en barnkanal satte i 100%fokus troligen pga pappans gigantiska, vad ska vi kalla de?.... "Budget" ja det blir bra, hans "budget" bidrog i att kanalen satte hans dotter i fokus och blev känd... och att hon bokstavligen utan att ens tänka en självständig tanke blev världskänd över en natt, det finns ju inget fel i de? XDDXDDXDD
Får väl lägga en kommentar på detta då: Flowet är nice, du flowar runt som fan. Det blir inte enformigt då. Rimmen är tighta. Fast det mesta är ju känslolåtar. Och jag vill se fina liknelser i sådana låtar. För jag tycker det är svårt att sticka ut med dem. Så mycket mer har jag inte att säga./ Freddah *
var Michael med på en låt ? eller lät du jävligt likt han ? :P
Tack tack FlowziiK! Jepp, satsat på att variera mycket mera i mina låtar än vad jag gjorde förut :)
Jo de är michael
Gomserapplife haha va?
Tyvärr detta tilltalar inte mig alls. det är nått med sättet du rappar på, känns typ fake på nått sätt (be mig inte förklara)! men fortsätt kämpa mannen, gör din grej du verkar ju ha några som diggar! Keep up // Gudde va fick du för diagnos förresten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aight aight, alla kan ju inte digga så de e lungt mannen... adhd
det nya snippet låter bättre gillade den låten du la till också När släpper du plattan?
Jag släpper plattan i februari eller mars, troligen mars... stay tuned on bloggen som sagt
upp!
en sista upp på denna sen ger jag upp den