Shizzlah - Diss till Makk-E
//Shizzlah
Haha , jag trodde först att du hade snott beatet från min första låt som ja kicka med min första riktiga mikrofon :) men sen hörde jag att de va ett annat som du sabba :) men gott folk, är detta värt att svara på? =) peace"!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
du väljer ju själv om du vågar svara på de elr inte ;) alltid fegt att inte svara eftersom de var din ide att starta beef ;) peaze :)
//Shizzlah
men, jag frågade bara, shit jag e fan rädd nu.. du ägde sönder mej :S fyfan ja ska försöka att göra en diss till dej mannen.. peace
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Battlerappare
2009-12-11 21:53
hahah fyyfaen detta va de keffaste ja hört e du 24 låter som du är 12 med de ordförådet och måste fråga är de datamick du reccar på?
JoaquinRoyale
alla kanske inte e lika snobbiga som du JXE som är bortskämda ungar med studio o skit :) snobbtönt
//Shizzlah
hahahaha! bortskämda ungar ? du är 24 bast ? borde inte du ha ett jobb mannen? hahahaha och makk-e har för mig att du kickar fan så mycket bättre+ att detta skulle inte äns jag svara på om jag fick 100 spänn!
Robinholta af Pankbanken!!
haha holtomanen ge dom 100 te din familj dom behöver cash eftersom du e sån pussy :)
//Shizzlah
Battlerappare
2009-12-11 22:32
snobbig vet jag inte men spotta på beats kan jag till skillnad från en dej , måste fråga omdu är stukad i skallen för låter så när "rappar" om man kan kalla de för de ? buy a fucking life :)
JoaquinRoyale
omformulera det där för jag förstog såhär mycket "inget"
för i helvete, nu ska jag starta upp en egen protestant grupp mot alla dissar, alla som vill får haka på.. jag är nämligen trött på att era dissar tar upp hela forumen på' whoa! Vill ni haka på skicka ett mail så hör jag av mig med mer detaljer om hur vi ska motverka dissare (a.k.a hype sökare)
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Battlerappare
2009-12-11 23:23
sanna ord markulinen haha detta börjar bli en överdrift på denna sida
JoaquinRoyale
haka på då för fan
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
markulinen starta en egen tråd istället asså, istället för att förstöra min fina tråd :P
//Shizzlah
Word på markulinen jag är på ! höhö
Värdelös låt, tror inte Makk-E kommer svara. Jag iallfall hade inte lagt tid på det. skaffa bättre utrustning sen kör på.
Bbob Production
Jag är nästan tacksam att du inte lade upp den som mp3 länk. Fy satan det här är nog en av de dissar som jag absolut ångrar att jag hört. Kvalitén är totalt sätt undermålig, beatet är iofs bra, men det sjunker som en sten med en rappare som har problem med att flyta i takt till beatet. Dessutom så är jag skeptisk till att du använder ett chorus för att få det att låta som om flera rappar, när du kunde ha lagt flerstämmigt själv med ett extra uns av ansträngning. Nej du mannen det här går fet bort, kan klassas som alla synonymer till sunk. Tänk till, gör om, gör rätt!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Pajjas. Du har tar makk-E's gammlaste la't i introt. Idiot du suger
Moderator
2009-12-12 14:03
DU E SÅ JÄVLA DÅLIG!!! asså jag fattar inte, är så jävla less på alla jävla sopor här på whoa som gör massa låtar men låter alltid lika jävla kasst :P
//TW
Ey den keffaste skiten jag hört, helt seriöst detta var bland det sämsta jag nånsin hört! Makk-e mannen inte värt att svara på denna så kallade diss:S Gubben dissa jue sig själv genom att lägga denna skiten, haha o han e 24 år men rappar som han vore 8a, om man ens kan kalla detta rapp.
Producent
2009-12-12 14:58
vänta bara har slängt datamicen åt helvete o en fett utrustning på G nu för 9000 spänn. Då ska de bli bättre ljud o allt skit ska förändras :) tack för alla fina kommentarerna peaze
//Shizzlah
diggade inte denna direkt alltså tyvärr.. men ska bli intressant när du får din utrustning och se om det låter och blir bättre :)
Battlerappare
2009-12-12 17:25
va den inte snobbigt med riktig mikrfon som du sa haha?
JoaquinRoyale
fortsätt öva killen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JXE jo för du blir sponsrad av din mamma o pappa ja själv har man ju tjänat ihop allt själv ;)
//Shizzlah
btw Shizzlah (hur fan utalar man det???) du förstörde denna tråden redan när du skapade den... lessen, inte bara din mik som suger utan även din text, ditt flow och din inlevelse. men eyy jag var usel från början så fortsätt skriva vetja men ta dig inte vatten över huvudet grabben... du har inget för sån skit
Battlerappare
2009-12-12 22:44
haha jo säkert:) men du hade behövt bli sponsrad med ett flow :D
JoaquinRoyale
lägg pengarna på heroin och näs-spray istället !
neee makk-e ska inte bli som du : )
//Shizzlah
nej men asså jag menar att du andas ju med näsan mellan raderna och de låter fett skoj :D
låter lite som Piss Inte Kiss . Makk-E har ja för mig är mycke bättre än detta? Bless Shizzlah
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
töntar sluta jiddra om era studio grejjer, mina är värda 10 ggr mer än alla era tillsammans ändå, och jag har jobbat ihop det själv. men skillsen sitter inte i prylarna, kanske bättre om man lär sig rappa el producera (vad du vill) innan man lägger ut pengar på nått man kanske aldrig kommer få nytta av! ÄCKLIGA JÄVLA SMUTS !!!! Och det är fett vidrigt med alla små 17 åringar som får studion av mamma o pappa för att sedan sitta i sitt pojkrum och spela gangster!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*suck*
word gudde. säger inte att jag e fett skillad, men är ny o vill bli bättre, o de genom träning o genomtänkt kritik, men inte detta här, men märks på åldern vilka som skriver vettiga kommentarer och vilka som inte skriver vettiga. Peace
//Shizzlah
hahaha nu kommer gudde här och ska skryta om sina studio prylar igen.. Shue!
jag har aldrig skrytit med mina studioprylar vad jag vet haha! när isåfall? inte för att jag bangar på att göra det för dom ÄR JÄVLIGT BRA!!! =)
tycker jag har sett pratat lite här och där höhö! men det är kul för dig att du lagt ner så mycket pengar på din studio som är 10 ggr bättre än allas studios här på whoa..
haha nej, men däremot gjorde jag en tråd med mina gamla grejer till salu! (som jag fick sålt btw) och jag säger det igen, det sitter inte i grejerna när något blir bra, utan det beror på vem som står vid micken och vem som sitter vi mixen =) sen att ha grymma grejjer är en skön bonus =) och jag tar inte åt mig om du leker sarkastisk/ironisk. Jag är stolt som det är och kommer inte att knäckas haha
jag försöker inte vara ironisk eller något men jag tror inte för 5 öre att du har 10 ggr bättre än ALLA här på whoa höhö! Fridens!
oj vad dåligt detta var...........
haha jag har inte sagt att jag har en 10 ggr bättre studio än ALLA på whoa. nu börjar du bara bli jobbig mannen så var tyst nu som mamma säger
Moderator
2009-12-14 21:26
haha när man hör sånna här låtar så blir man så jävla sugen att leta upp nån med en studio o spela in en låt o visa att jag som inte rappar endå kan rappa så sjuuuukt mycket bättre än detta...
//TW
Vad är detta då `? höhö Användaren är inloggad Gudde P21 Idag 11:40 Skicka privat meddelande till användaren Skicka PM Gå till användarens gästbok Gästbok töntar sluta jiddra om era studio grejjer, mina är värda 10 ggr mer än alla era tillsammans ändå, Fridens!
värda 10 ggr mer du knäcker dig själv flugan, haha
Makk-E knäck han bara !! Shizzlah: Hör du själv hur det låter ?!?!? Låter helt fucked up, din dB är för hög så de skrålar och du mixar som en apa... SERIÖST ....
Dobby Sry mannen, men detta va för dåligt för att svara på :Ppeace!