[Audio] AyyZ - Till min uppblåsta muffins (Diss fatt3) AyyZ - Till min uppblåsta muffins (Diss fatt3)ligger till såhär att han börja snacka me mig o ville ha beef men jag sa nej,o sen några dagar senare 'börja han kaxa o han skulle komma hit o slå mig o allt va det nu va så vi får väl se om han håller sitt ord . inte så stor grejj men han får som han vill :)Vers : AyyZReff : AyyZMix : Forsberg TexT:reff.x2kom då mannen jag väntar på dig vi ska dansa lite har inte flera år på migdu ville ta det till gata tid o platsså kommer jag o sänka dig med en punchVers.ska du komma hit o slå mig snälla gör detdu e tjock o ful du kan se det som en fördeljag kan inte göra dig fulare än va du ärså jag tar det som det kommer o dödar detta särstå för ditt ord o kom till linköpingnär du leker cool o tror att du är tuffingmen allt som jag ser är en uppblåst muffinsom jag äter upp snabbt oj det va mumsigtallt man hör när man lyssnar på dig BLA BLA BLA röka o va hög okejallt som du säger det e skitsnack kompisjag kommer vänta på ditt svar som kommer bli en stormissseriöst lägga micken på hyllandu skulle inte platsa på kören i kyrkanvisa mig nu att du kan lägga feta raderså jag har nått o svara på i rond tvåreff.x2kom då mannen jag väntar på dig vi ska dansa lite har inte flera år på migdu ville ta det till gata tid o platsså kommer jag o sänka dig med en punchAyyZ - Till min uppblåsta muffins (Diss fatt3)
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
för i helvete, nu ska jag starta upp en egen protestant grupp mot alla dissar, alla som vill får haka på.. jag är nämligen trött på att era dissar tar upp hela forumen på' whoa!Vill ni haka på skicka ett mail så hör jag av mig med mer detaljer om hur vi ska motverka dissare (a.k.a hype sökare)