IQfemtio2 - Diss ( Back @ Tony rizzla )
Sådär, fick tid att skriva igår, spelade in idag, här har ni skiten! :P
Länk till IQfemtio2 - Diss ( Back @ Tony rizzla )
TEXTEN
Vers 1
Din lilla fitta, lyssna nu.. du är så bevisat dum när du säger att jag går UNDER (!?) som en viadukt och inte konstigt att jag stavar ditt namn fel det kanske kan bero på att jag inte kan det? "vem är du?" påstår att jag baitat din låt det är omöjligt när jag inte ens kan stava ditt namn så grabben, sluta snacka massa bajs i min tråd för jag blir galen av att dela upp hypen på två och! skulle du vara min idol när du snor mina tracks originalet var bra, verisionen du gjorde var wack för du är en liten fag som lever i din egna värld och baitar IQ, men vet att i slutändan blir du ägd För... du har ingenting att visa mer du baitar till och med dina rader du beefar med (suckah!) sluta rappa och sluta med det du gör din text låg till och med off när den skrevs i word lyssnade på din diss, du lät som en liten bög du har inte en chans, den här batteln den blir din död
Ref 2x
Som den lilla jävla fittan du är kan du bara ta och gitta nu när sanningen har kommit fram, jag har sagt mitt Tony, du är INGENTING!
Vers 2
Du borde gå ner på knä och säga "im so sorry" du blev hörd efter min diss så vem är en nobody? jag är så sjukt äcklig skön att micken blir infekterad har du ens fått en utvecklingstörd att bli intresserad? nej, ni är smarta om ni inte vill höra rizzla sitta och kasta ut sina innehållslösa dissar jag får props av dina buds och det är mig folket lyssnar på och det kommer alltid vara rizzla som publiken hyschar åt du kämpar efter en syl i vädret, men du får den i nyllet och efter denhär battlen så kan du börja räkna såren i ryggen för du är inte omtyckt, och du är knappast något motstånd och i din lilla kompiskrets verkar du inte kommit nog långt hört så mycket skit om ditt lilla rövslickeri så låt mig fråga, hur mycket manlighet sög du dig i? när du smörade och bönade om att få petters kuk i munnen försök skylla ifrån dig, det är bara du i rummet
Ref 2x Som den lilla jävla fittan du är kan du bara ta och gitta nu när sanningen har kommit fram, jag har sagt mitt Tony, du är INGENTING!
Neeeej, fuck det här.. orkar inte ens fortsätta med dom här jävla beefarna.. för det första har jag inte haft så jävla mycket tid, så jag satte mig ner igårkväll och skrev lite skit, och det var väl det som hamnade här på beatet men.. naeeej... du suger verkligen och det var nästan pinsamt att få din diss tillbaks.. aja, peace out..
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|