Käääz (Matte Rial) - Du är min ängel.mp3
Shue alla amigos, länge sen jag droppa nå i know men nu era galningar är jag tillbaka med en låt till min underbara älskling<3 Iallfall..
Texten: Jag såklart Beat: nått random Mixxen: PatteK (tack brush)
Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/files/19728001/K______z_Matte_Rial__-_Du___r_min___ngel.mp3
Slänger väl upp texten med:
jag mådde skit varje dag,jag gick på mörka stigen men dagen kom då den finaste ängeln föll från himlen jag vart så galet kär och tänkte för mig själv är jag vaken eller ligger jag och drömmer i min säng men morgondagen kom och jag vaknade upp kollade bredvid mig och där låg du i min famn så sött så bby ända sen dag ett,så har du vart den enda jag är så jävla kär, i hon jag aldrig kommer lämna jag står vid din sida om nått hänt och du är ledsen.. jag ska då göra allt.. för att få dig att må bättre jag tänker finnas dära för dig vad som än händer för det finns ingen dära ute som kan ändra mina känsler det är du och jag ,inga andra, bara vi sen första gången jag såg dig har jag levt i ett paradis minns det som igår...jag såg dig komma mot mig jag smälte,allting stanna upp när jag fick hålla om dig jag känner samma känsla så fort jag är med dig bby du är allt, luften jag andas, du är min älskling jag är så jävla lycklig, jag är så jävla glad att jag har världens finaste,att det är du och jag fattar fortfarande inte varför du har smink när du är världens vackraste och finaste som finns jag har aldrig känt denna sortens starka känsla denna kärleken kan ej bli bättre, den är sann och äkta så fort jag är ifrån dig så vill jag vara med dig hålla om dig,hålla din hand,bara vara, prata med dig så bby lyssna,fatta och glöm aldrig detta men du är hon i mitt liv jag alltid kommer älska du är den enda för mig, du är den underbara som jag har älskat mest sen den första stunden vi prata går ej förklara mina känslor,saken är ju enkel älskar dig paulina sohl,jag tackar gud du är min ängel
Ni som lyssnat och har nå att säga så skriv då KONSTRUKTIVT man vill ju bli bättre och bättre lixom haha.. aja hate or love u decide (bra rimmat...) haha..
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|