Prendel & DanyH- Framtidens Historia (Skiva 12 låtar, Gratis)
Nu har vi bestämt oss för att lägga upp vår skiva gratis för nedladdning. Skivan innehåller 12 spår och laddas ner från startsidan på www.qweety.nuLänk!.......................
www.youtube.com/prendel
Producent
2009-12-08 22:11
då ska vi spana , kommer med kommentar sen
:)
Som tur han jag inte köpa den ! :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för att den var dålig eller för att den blev gratis?
www.youtube.com/prendel
Promotor
2009-12-08 22:40
Rannel P16 Det är väl igentligen bara bra om du skulle hinna köpa den, då du stödjer en artist så gillar att lyssna på?
Moderator
2009-12-08 22:40
Som tur han jag inte köpa den ! :O Tss , vadå tur?
Glad att jag kirrade hem det iallafall, tycker den var fet överlag och gillar låtarna ju mer jag lyssnar nu faktiskt. Bra jobbat iallafall!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Dåligt mot dom som har köpt måste jag faktiskt tycka.
www.myspace.com/anarkirapp
Word på¨Anarkii. ska lyssna sen :)
Moderator
2009-12-08 22:59
Nejfaen , tycker det är rätt lugnt när ni ändå fick alla låtar ett halvår efter oss andra. Plus att jag iallafall ville visa mitt stöd, fick plattan i fysisk form och signade, så bryr mig inte alls att dom släppt den gratis :) Min åsikt iallafall
time isn't wasted when you're getting wasted .
Okey förlåt mig jag har ändå tänkt att köpa skivan nu när jag har den prendel är ändå min idol.. Tycker nog det är värt att köpa den för 70spän eller va det är..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tanka på nu grabbar & tjejer! :)
Jag är faran som lurar i natten!
ja tänkte på det också, men jag väntade väldigt länge innan jag släppte den på nätet, sen finns skivan fortfarande för försäljning till samma pris :)
www.youtube.com/prendel
Promotor
2009-12-09 00:27
86 nerladdningar på c.a 6-7 timmar är inte illa pinkat!
nej det är kul som fan :)
www.youtube.com/prendel
Nice grabbs =)
tack så mycket :)
www.youtube.com/prendel
kloak eller? alltså under marken.. Men alltså, det är nice ju! Men shit, Prendel du måste ju kolla in min nya låt och säga "DENNA GÖR VI VIDEO PÅ!" (a) Puss på era stjärtar och hoppas ni njuter av det samtidigt som ni lyssnar på våra vackra röster
Tyckte det var bra att den släpptes gratis. Tänkte köpa, men jag gillade inte att det inte var plastfodral. Men nu blir man ändå lite sugen...
Promotor
2009-12-11 08:39
blev själv grymt överraskad av skivan! älska kpist och massessionen!
Optimistisk Haha, då har vi samma smak, tyckte också dom var fetast :)
tackar tackar :)
www.youtube.com/prendel
Lyricist
2009-12-11 18:26
vad kostade skivan ens? knappast över 200kronor så det är inget att gråta över. Tänk positivt, ni som köpte stödjer deras framgång, eller hur jag ska förklara mig^^
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
man tackar :) fler comments?
www.youtube.com/prendel
Diggades tyvär inte. peace
http://mmcrecord.webs.com/
riktigt sköna tracks! :D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Prendel har du inte en egen sida du kan hålla dig till?
B
han som "sjunger" är nominerad till jobbigast rösten 2009....
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
tackar. elajt Har ingen egen server på prendel.se
www.youtube.com/prendel
whaa, detta va riktigt bra från er :) älskar den! favoriten är den "Expandera promillen i blodet" fast synd att man typ inte hör reffen från mobilen :// good work! :)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
tack så mycket :)
www.youtube.com/prendel
fuck, jag har en jobbig röst ! :( Äsh what evah, jag har utvecklats det vet jag, och andreas carlsson vill ha mig i idol så jag lyssnar hellre på han än på en AlisPrins! :D
Dåligt mot dom som har köpt måste jag faktiskt tycka. - nää, de va billigt o värt att höra ett halvår innan liksom, o så har man ett till album i sin albumsamling
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag