I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

VIGG-E Ft. Angelicah - Du Va Min Kärlek

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-07 19:15

VIGG-E Ft. Angelicah - Du Va Min Kärlek

Tja nya låt med Angelicah Du Va Min Kärlek, Tänkte tillbaka några år på en tjej som jag gilla. så körde en låt. hoppas ni gillar den bless.

Tanka låten här!.

Länk till http://www.speedyshare.com/files/19671143/VIGG-E_ft._Angelicah_-_Du_Va_Min_K__rlek.mp3

eller

http://www.myspace.com/viggemusic

http://www.myspace.com/angelicahmusic

;)

www.youtube.com/viggemusic
Rappare

2009-12-07 19:18
Den här var skön faktiskt :) diggar reffen med Angelicah! Sen verserna är feta, nice flow och härlig text! keep it up!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91

2009-12-07 19:26
Du är farlig.. En riktig mördare ärligt.. DU MÖRDADE VERSERNA!

Angelicah gilla jag inte alls lika mycket i denna som annars, men hon är fortf guld i mina ögon :)

Vigge, u killed it!

Marius

2009-12-07 19:50
Tackar :) fler

Lägger upp en ny länk för vissa säger den andra inte funkar så här!

Länk till http://www.speedyshare.com/files/19672328/VIGG-E_ft._Angelicah_-_Du_Va_Min_K__rlek.mp3

2009-12-07 22:08
dåligt med kommentarer här va!
music is my passion & my only desire

2009-12-07 22:18
Detta diggades faktiskt , texterna kunde vatt bättre men annas inget fel :D
BalkanisH
Nenado & Altiino, Aco
Moderator

2009-12-07 22:36
Jag tycker detta var asfett! Gillade Angelicah's sång, riktigt mysig. Sen Vigg-E , du mördar verkligen beatet på verserna, fyfaen vad tungt av dig! Gillades verkligen :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-12-07 23:09
aao digga inte beatet, du flyter rätt skönt men skippa autotune fan. De låter bra iaf om du kan sjunga. samma på angelicah du sjunger fint men skippa autotunen de låter fint iaf! peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016

2009-12-07 23:31
Det har lät riktigt Fresh tyckte reffen var riktigt mysig och verserna mördade MEN jag vill inte höra autotune mannen... aja Bigup Peace / R
Robinholta af Pankbanken!!

2009-12-07 23:34
Okej tack alla! vad e det ingen vill höra autotune? haha så halva världens artister är kända. Många som klagar på de kanske inte kan använda den själv. Men skönt o höra att ni digga! Bless

Fler :)

2009-12-07 23:44
jag gillar autotune! haha

2009-12-08 00:07
svär kuken reste sig HAHA nej skoja men de va dunder bror <3 sköna verser svär

Sångare

2009-12-08 00:09
grym låt!:D feta verser asbra reff.D diggart:D skön text med

//alex soul
http://alexsoul.com

2009-12-08 06:46
Okej tack alla! vad e det ingen vill höra autotune? haha så halva världens artister är kända. Många som klagar på de kanske inte kan använda den själv. Men skönt o höra att ni digga! Bless

Tror han syftar på att det är rätt tråkigt och enformigt att höra autotune på var och varannan låt som släpps!. Visst låter effekten niice. men den e för överanvänd och det är INGET nyskapande med de. och inom musik så VILL man väl göra något nyskapande? eller hur?
eller vill man göra som alla andra gör bara för alla andra gör de?. shit..
Ingen hatare. diggar autotune. men det är DEFENITIVT utan TVEKAN Överanvänt...

Till låten. Detta diggas. Riktigt tung skiit faktist. Fortsätt såhär :)
// Micke From Miilk
Micke From Mother Fuckin Miilk

2009-12-08 07:05
skane:
hehe jaså, tack så mycket :)

alexsoul:
Skönt o höra när folk diggar !

MickeMannen:

Ja jag kan hålla med om att de är överanvänt men om de blir bra varför ska man klaga?. haha aja skitsamma

Annars tack för du gungar huvudet!

Fler tack ;)

2009-12-08 07:15
yeah de är fan så, dom e avis för att dom inte kan andvända den själva:D men de lät soft här iaf:)

2009-12-08 13:29
Angelicah NejNejNej... detta digga jag inte alls :/ Sorry som fan girl ;)
viggE du la det fett faktist;) Diggade fett mkt man ;D Fett fin text faktist!

big up!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2009-12-08 14:23
Otis: Tack så mycket

rappmannen: tack för din kommentar.

Fler

2009-12-08 16:59
Tror han syftar på att det är rätt tråkigt och enformigt att höra autotune på var och varannan låt som släpps!. Visst låter effekten niice. men den e för överanvänd och det är INGET nyskapande med de. och inom musik så VILL man väl göra något nyskapande? eller hur?

roligt du säger de, för 80% av alla RNB sångare i USA eller hela världen använder sig av autotune pitching, hur hög av skalan dom har kvittar, its still autotune! Så om du lyssnar på RNB så kanske du borde sluta upp med det då ifall om du inte gillar Autotune. Där emot finns det OLD RNB som inte använt sig av utav någon sån effekt men där emot kanske gjort någon correct pitch i något annat program eller hur? Jag menar, en sång acapella mixas absolut INTE likadant som en rap-acapella om du nu trodde det. Inte för du påstått det heller, MEN.. Alla använder sig av någon slags Autotune pitching eller Correct Pitching idag för att låta bättre!

M

2009-12-08 17:43
Marius sant! Alla andvänder det mer eller mindre.
www.joacimlocksen.se

2009-12-08 17:44
Diggar låten, tummen upp! :)
www.joacimlocksen.se

2009-12-08 18:06

Sköna RnB Ad-Lips Vigg-E !
Skön refreng som fan o najs mixning Angelicah !

Skit bra låt , UP !
www.myspace.com/mcrish

2009-12-08 19:36
tack alla

Fler ;)

2009-12-08 21:54
Varför inte autotune? därför de förstör. de flippar över ibland o låter skit så de blir fel ton.

Och de missbrukas ofta, används som en rättare folk som sjunger falskt brukar ta den så låter de lite bättre den typ pitchar till rätt ton.
www.myspace.com/jonis016

2009-12-08 22:42
okej haha :P

Fler ;)

2009-12-09 08:05
För dåligt kom igen nu!

2009-12-09 09:40
riktigt skön låt, du kan hantera autotune bra så det inte blir helt överdrivet, gillar att du har det ganska chill här och där.

fet låt för övrigt!

Angelicah
tyckte att du låg på standard nivå här, inget som chockar en, inget som besviker en. Bra helt enkelt! man hör att du sjunger ut det och inte tvingar ut det, det blir man själv ostressad av faktiskt.

VIGG-E
AUTOTUNE. Något jag inte gillar att höra på svenska hiphopare för att jag tycker det är för mycket snack om det och används så jävla mycket. Men du är en av de få som förstår att för mycket av något är inte bra, och din prestation inom autotune är way above many whoa asses.

BIG UP HBG
love!
Think of a colour you've never seen.

2009-12-09 09:42
ang texten. tyckte den var en hel del lik andra love letter songs, but still guddie!
bra kickat vigg-e, härligt flow.

show some love when I release soon! ;)

love
Think of a colour you've never seen.

2009-12-09 12:47
Fedsen: Tack så mycket värmer som faan! klart jag håller utkik

2009-12-09 13:50
skönt gjort av er båda !

2009-12-09 14:24
fan vad fett av båda!
fet låt

2009-12-09 14:57
Det låter skönt de här :)

2009-12-09 16:03
Tack alla!

fler :)

2009-12-09 16:37
Kom igen, denna låten förtjänar much more comments!

fedsen: saken är den, att inte ens 20% här på Whoa kan hantera Autotune, FÖR ATT.. Dom är inte alls musikaliska :) Dom kan bara skriva en rapp text och rappa. De krävs så mycket mer, ingen tänker på magstöd när dom rappar lr ngt. Mycket jävla kritik man får utan att dom inte själva tänker på deras fel. But thats how life is! Skönt du digga låten!

As i said! FLER KOMMENTARER, LÅTEN FÖRTJÄNAR DE!

2009-12-09 16:41
sjukt sköön tycker hooken va guld angelicah puss på dig för den asså haha..

sköna verser tycker de va skönt med auto-tunen för de va inte för mycket el för lite skönt på adsen asså!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-12-09 19:03
Tack! båda två

2009-12-09 20:48
Tack nme haha! ;)

2009-12-09 20:59
lät riktigt nice men jag hade gärna hört att din röst var lite högre vigge =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Rappare

2009-12-09 21:15
Riktigt härligt låt !! riktigt refresher här på whoa =) Vigg-e du lägger raderna fett har ingenting att klaga på förrutom att accapellan var lite låg.. tkr jag ^^ Angelica var grädden på moset i reffen !

angående autotune - jag hatar det!! förrutom när det används i måttligt grad i reffen eller på sångdubsen ! men det ska inte vara alltför tydligt heller... men i denna låten var det perf !!! och sedan dem som skyller ifrån sig - alla rnb artisterna/övrig skit använder sig av autotune... so ? ska du använda det bara för att dem gör det ? det finns tillräckligt med skit på Ztv ,var dig själv istället och säg bara att du tycker effekten är nice istället för att skylla på att dem större artisterna använder sig av det >.< snälla ...

nog med skit, det här var en fet låt värd att laddas mer och kommentera !!
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-12-09 21:19
D-BUG: Tack a vet dem var lite låga :P

kungen:tack så mycket! :)

aa vet men sa bara att många kända använder det. sen är de också många som klagar för dem inte vet hur effecten ska hanteras.
Rappare

2009-12-09 23:31
Skön reff ! bra bra mix !
mer autotune ska det inte vara ! detta går att lyssna på men mer av AT går inte lyssna på :P, men denna låt var ärlig härlig ! bra gjort bra gjort !
http://soundcloud.com/forsbergmusik

2009-12-10 00:01
Forsberg:Tack så mycket!

Några till? :)

2009-12-10 00:35
klicka här: Länk till http://www.myspace.com/mcrish
bara så jag får besökare:D
www.myspace.com/mcrish

2009-12-10 17:12
Kom igen nu whoa :)

2009-12-10 19:24
Fan va dåligt kan man få några kommentarer till. :)

2009-12-10 19:57
ae dem är sega med kommentarer alltså! ; )

2009-12-10 21:29
aa riktigt segt.. kom igen va detta allt? :(

2009-12-18 14:47
Riktigt nice, finns inte så mkt att klaga på :), väldigt fint..
men jag diggade inte beatet så mkt ^.^
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.