[audio] asma - d.o.s.r [illness]
yesh! för er som inte vet är project ILLNESS up n rollin! nytt sedan sist är covern och min sololåt "d.o.s.r" från ILLNESS . milo did a great job, thank you for that man!ILLNESS är en mixtape på 50 tracks, på proddade beats & instrumentaler, bestående av äldre men också helt nyinspelade tracks. på tapeten är även My Demons med melina. lyrics; yea, i came from nuthin - still got nuthin rappers aint nuthin - im still like fuck em fuck em - bein humble did nuthin for me been subtle for years instead of suckin a dick im hungry - you lookin like somethin to eat ill aim for ya head got brains stuck in my teeth im insane in the brain cypress hill would agree im unfuckwithable - aint nobody fuckin with me recognize - i go deep with my lyrical skill a serial killer killin cyllables only feelin the real gimme a mill - no doubt ive earned it less talk, gimme chalk for every crowd ill murder --- my fire's loudly burnin im timeless my style is foul and dirty when i die bury me with owls and serpents and a diagram on every dude my sound been merkin man -- i dont hate you but i aint feelin ya vibe no pride in what you done did no ILLNESS inside we both know you aint got the power to dead it like i did several times - who can say they better than i ill sever ya lines man, im tellin ya twice man doin classic rap still ahead of my time man - nobody got the key to get in my mind man pussyboy killin yaself - im lettin u die man and im cussin these non bustin timestealin rhymefuckas im not fuckin around im gonna let everyone know they cant bust like i bust ill bumrush yall til muthafuckas get nonplussed ---- you aint half as nice if you where the half of me you still wouldnt be half as nice - ya boo is "crackin" that ass is tight its the truth, what it do? bitch pass the mic -- there's a thousand names in sweden wantin to step their game up frontin like they somethin to check out - nah - lyrically im one of the best feelin me got enough skill in me to cover the rest -- fucking clown actin like you didnt hear ill sit ya ass down faster than musical chairs smell me? when im rappin you loosin ya head bruisin ya head til ya noodles is oozin in there yea - im bummy but you aint seein me short im eatin my shorts before i turn media whore im as deep as the core of the earth believe me im raw not even em on jerry springer could even the score peep me goin on and on - im all ya want peelin people like allyawan like onions im the muthafuckin king course they want me gone lets get it said no respect for these corny pawns -- myspaces:http://www.myspace.com/asmamuzik http://www.myspace.com/antagonisten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt fett omslag. Fett beat, fet scratch, fet rap. Haha, låter rätt faggy att säga men jag vet inte vad jag ska kritisera riktigt. Ge mig nån mer riktigt clever punchline så är det helt komplett.
Helvete va tung denna va! Så jävla soft flow har du och ett äkta jäävla mördarbeat!! :D Keep it uP!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
riktigt fet Asma to the A to the s to the m to the a to the asma again! vill höra fler låtar med dig, ska sitta och vänta på Epn nu som kommer i januari nån gång! Peace broo
Jag är faran som lurar i natten!
finner inga ord... (positivt)
fan asma... varje gång kommer en sjukt fet låt. this is the real shit peeps!Flowet ..tungt, beatet riktigt fett och feta cutz! Blir jävligt spännande att höra hela skivan sen. Vi hörs man.
Fyfan vad du har utvecklats. Tvekade lite och trodde inte resten av låtarna skulle hålla samma mått som Heartz. men fan detta är tuuuuuuungt! fortsätt såhär! PZ!
Ännu en gång. Sluta chockera mig såhär nu asma. Känns som du blir bättre & bättre för varje låt som går. Och jag som ville ha mp3a på heartz men fan tar nog hellre denna alltså. Kan nästan inte se några fel i denna. Jag gillar din stil du kör ditt race & skiter i resten. Älskar scratchen, beatet, flowet, texten, allt! Freddah signar ut med ett tjut :)
Sjukt tungt! Du låter tvärsäker på beatet och lyriken är grym! keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt najs de blir bara bättre och bättre. Beatet är sjukt tungt. texten flowet å scratchen är helt cleant. Finns fan inget att klaga på! BIG UP One // Malin
Skönt som fan, har gillat all din skit senaste året som fan: Imbah!
de va ju de jag sa..... berglund flyter tungt
Låt mig börja med o säga att beatet är bly tungt. Din röst är skön och din attityd är skön. Du bara stiger uppåt mannen. Du får hojta när mixtapet är ute :) Peace
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
fett skönt beat, & bra. riktigt tung man ! keep it real.
Eehhm,
fet jävla omslag. fet rap, feta skills och fett uttal. allt klaffar här. din stil rakt av, beatet passas rösten perfekt. du vet vad jag tycker man. fortsätt gör din grej.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Vad har två tummar och diggar detta jävligt mycket? Jag! Denna är tuung bro, Illness kommer köra över det mesta i det här landet, no doubt!
I got more kicks than Jackie Chan.
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET och mitt vackra omslag är FEEEEEEEEETTTTTT <3 FETTTTTTTTT
riktigt jävla dunderfett asså! INVÄNTAR ILLNESS som sagt. Denna tracken är så dödlig, men tycker inte du ska läcka mer på plattan och låta bomben bli stor! låten för övrigt: Beatet är helt mad, crazy beat. gillar att det ger en speciell "for real" känsla av refrängen Lyriken är som vanligt helt ouppfunnen.. tills nu. Asma does it, helt tvärfet text asma. FET COVER. love!
Think of a colour you've never seen.
Riktigt jävla coolt omslag , beatet o låten e helt sjukt jävla bra . kepp up the good work man ;D
awesomeness, tack så mycket for the love peoples! word på milo, omslaget är överfett. dom som hoppas på mp3 måste jag tyvärr göra besvikna. låten släpps med mixtapet. fortsätt lägga comments people.SUPPORT THE ILLNESS MOVEMENT!
din jävla dåre! älskar detta, pumpar somfan. ska bli kul att höra resten av tracksen sen också:)
Keep droppin bombs man, detta va fett nice man :D
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Fyhelvete vad tungt det här var! Texten är Ouuuff + ett riktigt mördar beat! låten är 10/10 ! saknar bara en nerladdnings länk! Frid / R
Robinholta af Pankbanken!!
Illness
Detta är min forumsignatur
Illness.. Här visas det vem som är top notch i sverige! Illness kommer slå ut konkurrensen dirr! Im out
Bästa ifrån dig helt klart. hehe coolt att du sampla Ol dirty & Gravediggaz ! det höjde låten !
*klappar händer* Detta är hiphop, älskar denna stilen! 1. Galet beat, Make Me Shiver's! 2. Galet flow, som vanligt 3. Elak text, diggas fett. Keep it dark! Fortsätt droppa bomber mannen!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Producent
2009-12-07 12:08
sjukt tungt . galet omslag illness !!
:)
grym känsla och väldigt mysigt beat
tack så mycket för kärleken peoples!
it is what it is. jävligt bra jobbat man
It's all alright!<br>
Varit borta hela helgen man! kom precis hem o såg de här! De låter sjukt fett, din lyrik och teknik håller sig alltid på toppen! Ska bli sjukt kul att få höra alla 50 tracks sen! Fridens!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
tack så mycket plu & macke !
gaaaaaaaaaaaaalet! behövs inte sägas mer
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Shiit jag fick fan rysningar, kan inte komma på en enda svenskgjord låt som jag fått det till. Efter denna låten vågar jag äntligen nämna dig till eliten, inte inom svensk hiphop utan inom hiphop. Just med denna låten är du eliten, helt galet. Detta är tusen klasser bättre än något som du gjort. Den person som bara ger nått litet hat till denna förlorar all cred inom kunskap till musik. Jag hade erbjudit dig att göra en singel på denna om jag haft råd. Men ska ta reda på vad de kan kosta och spara ihop. sugen på göra en special singel bara till mig om jag pungar upp med cash om de så ska ta år?
Inte en enda hatare i tråden so far, det säger väl allt. Grymt, du utvecklas snabbt. Keep on it!
Fet!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Murder shit.. vilken bomb! Älskar när hooksen och scratches börjar, ODB samplingen är helt sjuk "My hiphop drops on ya head like raaaain". Attityden är verklingen på topp, ser fram emot tapet!!
Soft låt mayn! keep it up
www.youtube.com/viggemusic
master är ju långt ifrån hundra men bästa du gjort. Imponerande
I always tell the truth, even when I lie
Mouldy_mushroom P24 absolut man, smickrande att läsa vad du skrivit. höhö, get back at me angående singel. tack till alla för kärleken. det uppskattas yo! ILLNESS
fan man, jag blev verkligen sjukt imponerad, låter skitfett! det var längesen vi hördes av nu, får bli bättring där från min sida. keep it up!
www.myspace.com/cedermusik
höhö, du skalar allyawan som en lök. fett. :) låten är awesome. nog det bästa du gjort. en av de bästa sverige har gjort på länge skulle jag vilja säga.
hey bro! this shit is off the fuckin roof, and you know it! du får vad du förtjänar, och du förtjänar nuthin less than cred & greatness! keep shit commin, you know i love it! anyways, miss ya man, ska försöka hålla mig uppdaterat med allt du släpper, har tyvärr inte fixat internet ännu.. it is what it is! and btw, im doin good, so dont bother bout me :) take care & hälsa familjen, one<3
http://www.myspace.com/daaddict
Illness!
Detta är min forumsignatur
-Ceder P21 yea man, jag har försökt få tag i dig. hoppas allt är sweet and so on. hit me back!Smith_ tack så mycket colination, överfett att du diggar den. vet att du har samma ärlighet som jag inbyggd so it means alot when u feel it. DaAddict P21 whatsup duke! haha visste att du skulle älska denna här. miss you too, fixa internet & ge mig datum när vi kan hook up. se till att keep shit goin over in dk, you know what it is! family says hi, one!P-Lex you said it dude, ILLNESS
Guld värd! Lyriken är som när den är som bäst flowet är helt makalöst bra och beatet ska vi inte äns prata om fy fan vad tungt detta är asma & anta Ni har fan blivit idoler för mig! Peace !
tack man. bump-
Riktigt jävla tungt, bra attityd o text
Dahl, bah gör mitt bästa.
varför har inte denna tråden 500 comments ännu? lyssna på låten era imbeciller. det finns inget fetare som kommer härifrån, så sluta ge props till alla nördar & give the realness some hype!