Verbal Vandal - Stilen e skinande
Yoyo, nu kommer ännu ett solotrack från min sida.. Lyssna och kommentera:)Tryck här.
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
diggar din stil =) dock fastnade jag inte för reffen tyvärr!!! / Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mannen... detta är riktigt fett!! ditt flow e nice och stundtals riktigt dunder, texten är ok, även om jag tror att du skulle kunna skriva lite intressantare ifall du ville bre. Sången är riktigt skön och jag gillar verkligen reffen. allt i allt, bra jobbat! jag ger denna låten 9 av 10 dynamitgubbar i röven fred
Tung skit som vanligt.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
tööng!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Kul att den diggas:)
upp!!!!!
feet skit vv! vers ett är nice skönt flow tung text! reffen är tvärfet rak igenom, vers 2 samma där finns inget att klaga på gillar linen "men spring i väg när jag fukkar ur som epelepsi" tung beat å! btw kul att höra lite från dig vart lite tyst på ett tag har jag för mig. peace mään
www.myspace.com/friphmusic
Du vet vad jag tycker kompis
www.myspace.com/anarkirapp
Fan tycker din stil är skit grym alltså. Men jag tycker du borde satsa mer på rim schemat. Men både du & doktor död har sån här konstig stil. Ni får till roliga liknelser. Gillar det verkligen, det är nyskapande. Fast refrängen var direkt inget att hänga i grannen.+ varför lägger du aldrig ut en speedyshare-länk så man kan ladda ner? Freddah signar ut med ett tjut :)
Kul att den uppskattas! FlowziiK : Du kan tanka från myspace;)
Upp med denna!
Galet skön låt Diggar stilen, alltså flowet, rimmen, attityden, ja you name it! Riktigt bra !
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
Producent
2009-12-06 13:42
Du vet det mesta jag tycker redan. Men jag utvärderar lite ändå för att du är så söt :* Tycker att du underpresterar i texten. Men du har själv förklarat att du inte satsar så hårt på texten nowadays, så det är cool. Flyt- och teknikmässigt är det nice, som vanligt. Du släpper inget om du inte själv vet att det är bra liksom. Big up! Sen beatet... Du vet hur det är mellan oss. Vi har inte samma smak. Men reffen är catchy :D Upp på denna!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Säger som John
Flyt- och teknikmässigt är det nice, som vanligt. Big up! Riktigt fett!
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Tack! Men lite fler kan jag vl få?!
sjuuka grejjer.
Micke From Mother Fuckin Miilk
Känns jävligt kefft att se att det knappt händer något i denna tråd. När man sen ser att ren skit får hur mkt som helst. Öppna ögonen! Denna förtjänar mer
Jag hade svårt för flowet, det är fett men jag gillar det inte av någon anledning. Refrängen lät rätt mysig, och som Joto sa som även du sagt så underpresterar du i texten. keep it up!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Tacktack. Men kom igen nu whoa!
ska ta och kika detta senare när jag är lite piggare ;) sparar länk
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
DMAt P18: Gör så!
skön som fan upp fan :) .. kan du inte slänga upp en speedshare länk?? så man kan tanka den =) ... vill ha den :) upppish :)
Hmm..
e trådjäveln död nu eller?!
Riktigt skön måste jag säga. Inte hört dig på väldigt länge, men du verkar utvecklas mer och mer för varje gång. Big up!
catchy refräng asså ;) riktigt tung.. fast texten var inte lika fet som det brukar vara... Riktigt tungt :P ser gärna mer solo av dig, eller collab med c-chaos.. skulle vart fett ; )
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
den va sköön....
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
menar du stilen e sushi?
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
kan man inte ladda ner?:(
Tack alla:) Krylleh-B P17: Kan du inte läsa eller? Stilen e SKINANDE , vart fick du sushi ifrån?
Sex laxar i en sillburk muthafucka..
Sex laxar i en sillburk muthafucka.. Hahahaha
värt att uppa
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Miihii nu e de ju och skit då kan jag fan få åtminstone nån kommentar till!
riktigt fett mannen :D
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Soft låt, hur tankar man den på myspace? :s
*ERROR*
God Jul vicktor tråden är inte död ^^
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
Tungt som allt annat!
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Tack alla.
Riktigt fett, diggar din stil.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
SChööööööN
www.myspace.com/Sagoztyle
Fett som bacon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att ni gillar boys! Det värmer.
Fet! En fråga.. Vrf lägger du aldrig upp så man kan tanka?? :O
nAture Studios!
Alla låtar finns att tanka på myspace, ni måste vara inloggade där dock. Annars ser ni länken övanför som Darkis la upp.