[Audio] Sansa & Doggsan - Dom vill inte ha oss Tjoo. Jag och Doggsan satt hemma hos mig igår och vi hade lite inspiration så vi satt och skrev lite till ett beat, och vi tyckte det lät bra, så vi började spela in. Och här har ni resultatet!Reff: Sansa & DoggsanVers1: SansaVers2: DoggsanStudio: SansarecordsMixning: Sansa står för mixen på vers 1 samt reff, Doggsan står för mixen på Vers 2.Ni kan antingen tanka ner låten Här eller lyssna på låten HärText:Reff:dom vill inte ha oss, dom vill inte ha oss på våran planetdom vill inte ha oss, nästan allt vi gör så är det nåt som är felVers1:varje dag jag vaknar får jag läsa nåt nyttpolitiska vägar, så är sverige uppbyggtamerikanska grunden, det är den vi börjar fåfängelse för inget, fuck aina, fuck blålägger det för grunden, politik är katastrofpassivt blir människor, satta bakom låshiphop från början, va rösten från dom svagajag använder den, för att få nåt sagt från gatanmen hiphop folk fuckar, hiphop musikenidag är det fan samma sak som politikenman kan inte lita på nån i dessa branschervi blir stämplade, innan vi fått några chanserjag står för min sak, och jag vet vad jag vetatt dom vill ha bort oss från våran planetVers2:Nästan varje gång jag går på dessa gator och torgså ere oftast nån som vill klaga på nåtstorebror spanar efter våra snestegvisst vissa knasar men vi sköter oss i helhetdom flesta tror att aina söker efter brottmen vem kollar att aina sköter sitt jobbpolis trackaserieri har skett i många fallanmälningar kommer som ett bombnedfallvåldtäkts män går fria snattare blir tagnapengar e allt i våra fuckade lagar3år för stöld böter för misshandelkänns som dom blå aldrig smakat på asfaltenman förbjuder fildelning får jag inte skicka bilderjag vill ju för fan ha några bilder på min flickvännär fra kom försvann min trygghetkänns som dom vill ha bort oss från våran planetHoppas ni diggar låten och kommer ihåg att lämna en kommentar.Peace från Sansarecords