[Audio] Sansa & Doggsan - Dom vill inte ha oss
Tjoo. Jag och Doggsan satt hemma hos mig igår och vi hade lite inspiration så vi satt och skrev lite till ett beat, och vi tyckte det lät bra, så vi började spela in. Och här har ni resultatet!
Reff: Sansa & Doggsan Vers1: Sansa Vers2: Doggsan Studio: Sansarecords Mixning: Sansa står för mixen på vers 1 samt reff, Doggsan står för mixen på Vers 2.
Ni kan antingen tanka ner låten Här eller lyssna på låten Här
Text:
Reff: dom vill inte ha oss, dom vill inte ha oss på våran planet dom vill inte ha oss, nästan allt vi gör så är det nåt som är fel
Vers1: varje dag jag vaknar får jag läsa nåt nytt politiska vägar, så är sverige uppbyggt amerikanska grunden, det är den vi börjar få fängelse för inget, fuck aina, fuck blå lägger det för grunden, politik är katastrof passivt blir människor, satta bakom lås hiphop från början, va rösten från dom svaga jag använder den, för att få nåt sagt från gatan men hiphop folk fuckar, hiphop musiken idag är det fan samma sak som politiken man kan inte lita på nån i dessa branscher vi blir stämplade, innan vi fått några chanser jag står för min sak, och jag vet vad jag vet att dom vill ha bort oss från våran planet
Vers2: Nästan varje gång jag går på dessa gator och torg så ere oftast nån som vill klaga på nåt storebror spanar efter våra snesteg visst vissa knasar men vi sköter oss i helhet dom flesta tror att aina söker efter brott men vem kollar att aina sköter sitt jobb polis trackaserieri har skett i många fall anmälningar kommer som ett bombnedfall våldtäkts män går fria snattare blir tagna pengar e allt i våra fuckade lagar 3år för stöld böter för misshandel känns som dom blå aldrig smakat på asfalten man förbjuder fildelning får jag inte skicka bilder jag vill ju för fan ha några bilder på min flickvän när fra kom försvann min trygghet känns som dom vill ha bort oss från våran planet
Hoppas ni diggar låten och kommer ihåg att lämna en kommentar.
Peace från Sansarecords
www.myspace.com/sansarecords
håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
|