[video]piss inte kiss- session
förseningar me flytten, så fick lust å packa upp kameran! försökte få ett bättre rim schema, vet inte om jag lyckades ;) beat: ? text:ge mej min cola, jag älskar å skåla nyktert ändå jag älskar alkohol-va å jag e kåt, min kuk e hårdare än tegel jag vänder inte blicken för nåra regler kommit tillbaks,e du glad att jag lever mitt flow flyter trots trasiga segel mina rhymes e skönare än tv1000 efter tolv mina rhymes gör så kvinnor onanera på ett golv tiden går, kreativ som få, så e jag ändå slappare än världens slappaste soffa du e våt kvinnan, ska vi fucka? eller vill du bara hoppa på scenen å rocka som en speedad duracell docka jag spottar rim, så det blir rim-orkan jag spottar rim, så kvinnan säger ta mej i min-anal dricker för mycket, så knappt några minnen-kvar dricker för mycket, så knappt några minnen-kvar och hjärncellerna har vandrat långt härifrån vill du battla, du krossas ändå ditt-fån på micken spottar jag vidare som en sprut-orgasm klart jag e en sketen å sleten bus-grabb å du e en fjolla, å vill endast sniffa kuk-å-bajs folk kallar varandra fitta i varandras dissar jag skallar alla balla skallar så dom gipsas