Makk-E - Himmelens Vägar [Bästa Materialet] Tja!Gjorde en låt igår och blev faktiskt rätt nöjd :) Satt och typ smålog lite för mig själv.Fast sedan när jag hade lagt över den på mobilen och stängt ner mitt program så hördes det lite konstigt, kollar med er kära folk om något är fel!Fast som sagt tycker att detta är de bästa jag gjort, eller vet inte ;)Konstruktiv kritik tack! :)Rap: JagMix: JagBeat: Hmm, audio nåt från soundclick :)LÅTEN!Länk till http://www.speedyshare.com/files/19466224/Makk-E_-_Himmelens_V__gar.mp3TEXTEN!Vers 1.Jag kommer rappa min skit tills världen når sin domedagåh ja, kommer alltid komma fram som ett åsknedslagdöda alla rappare som finns i himmelenför jag tror på ett liv efter döden och är rapstar i det livetibland så drömmer jag bort mig i en sagovärld nån annanstansför det är ju ingenting det är ju bara ett annat land som vi, kommer till när döden skiljer oss ifrånverkligheten där vi har funnits i flera hundra årtänk om vi har fel och att vårat liv är en drömsom någon annan skapat utanför vintergatans centrumman kan aldrig veta vad som finns på andra sidankanske är det bra eller dåligt eller bara slitsamtsånna tankar brukar jag ha när jag sitter och skriver ensamoch då brukar jag också tänka på hur det går med hälsanmen jag ska inte tänka på så jävla mycket skit nuså jag slappnar av och lever mitt liv nuRef.Det kommer en dag då vi alla får möta himmelens vägarde spelar ingen roll om du är stark, nobody can live foreverVers 2.Jag fixar snart gaderobs bås för att kunna spela invad jag vill innan jag ska ut och festajag lever för min rap lever för hiphopoch jag tror att himmelen kommer göra det mesta skit tortJa tänker och tänker och kollar ut ur mitt fönsterjag ser mönster som bildar ett stort rikeett rike fullt av kändisar som jag kan få autograf avbostads rätt som jag fixar rakt avför jag är miljonär i nästa liv och äger massa cashdet blir tvärbra när jag är den bästa inom rapde skulle nog vart coolt att kunna sväva på molnenskita i allt och hoppa från moln till månenmen jag är ju bara 18 år varför tänker jag såjo, för jag vill drömma mig bort när livet är så svårtalla problem kanske löser sig när jag får tjejmen fram tills dess är mitt liv ett stå hejhata eller älska! / makke <3
de skulle nog vart coolt att kunna sväva på molnenskita i allt och hoppa från moln till månen