Beatet - Blyyytungt!! Satan så jag diggar!!Kewd - Tycker att du flyter skönt, dock lite tråkigt att du inte varierar mer med röstläget, texten var riktigt skön! Dock så vet jag att du lagt bättre, men din vers pumpas! Annars så passar din röst riktigt jävla bra på beatet, alltid diggat, kommer förmodligen alltid digga, din röst!Reffen - Tycker reffen var skön! Diggar hur röstläget stiger mot slutet.Silver - Tycker även att du flowar på bra, dock så känns det som att även du kör med för tråkigt röstläge, hade varit mycket skönare att pumpa med lite variation, ungefär som i reffen.Allt som allt - Om man ser till hela låten tycker jag att den var tung! Som sagt så är beatet blytungt och ni flowar på bra, enda jag stör mig på är autotunen och röstlägena.. Texten däremot var riktigt skön! Allt som allt får låten 7/10 , går definitivt att pumpas, känns dock som det blir enformigt om man pumpar den under längre tid../ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.