I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kewd & Silver - Vi hatar hela landet

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-23 20:04

Kewd & Silver - Vi hatar hela landet

Vers1: Kewdah
Reff: Kewdah
Vers2: Silver
Mixx:Silver

Aja jag vet inte får väll sju kommentarer utan kritik!

Länk till http://www.speedyshare.com/files/19438689/Kewd___Silver_-_Vi_hatar_hela_landet.mp3

Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!

2009-11-23 20:25
sådär bra... ni har gjort bättre. men texten var skit bra:)
M.I.L

2009-11-23 20:53
Beatet - Blyyytungt!! Satan så jag diggar!!

Kewd - Tycker att du flyter skönt, dock lite tråkigt att du inte varierar mer med röstläget, texten var riktigt skön!
Dock så vet jag att du lagt bättre, men din vers pumpas!
Annars så passar din röst riktigt jävla bra på beatet, alltid diggat, kommer förmodligen alltid digga, din röst!

Reffen - Tycker reffen var skön! Diggar hur röstläget stiger mot slutet.

Silver - Tycker även att du flowar på bra, dock så känns det som att även du kör med för tråkigt röstläge, hade varit mycket skönare att pumpa med lite variation, ungefär som i reffen.

Allt som allt - Om man ser till hela låten tycker jag att den var tung! Som sagt så är beatet blytungt och ni flowar på bra, enda jag stör mig på är autotunen och röstlägena..
Texten däremot var riktigt skön!

Allt som allt får låten 7/10, går definitivt att pumpas, känns dock som det blir enformigt om man pumpar den under längre tid..

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-23 22:08
fet som fan :) ett stort upp på denna låten
Moderator

2009-11-23 22:36
Kewd lägger en riktigt fet vers faktiskt! Rimschema, flow och allt var riktigt bra. Silver droppar det också nice, utvecklats rätt snabbt. Men beatet föll mig inte i smaken, tror jag lyssnade på en låt nyss med samma eller liknande beat, och njae, gillar det inte så mycket bara.
Men fett, fortsätt bara! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-24 13:57
skönaste låten hittils som ni gjort ;) .. betet var fett nice :) .. kewd har skönt flow o nice rim :) .. silver gör det lika skönt :) .. grym text :) upp på dettta :) (Y) grym låt :)

2009-11-24 14:29
Jag tyckte låten var lika bra som vanligt, ni släpper det tungt.
Bra verser och refrängen var skön!
Rappare

2009-11-24 15:41
diggade silvers vers mer iom att den inte var söndermixad :s konstig mixad på båda, flytet var verkligen bättre denna gången -från båda^^ reffen var verkligen inte bra... kan tyvärr inte lyssna på låten pga mixen ... Men de va bra gjort rapmässigt ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-11-24 15:43
tycker denna mixen vart mycket bättre speciellt reffen :) silver broder du lägger det tightare och tightare tycker jag dock diggar kewda med på denna feet.

reffen är skön som jag sa... inget att klaga på skön lyssning ni visar att ni blir bättre bra ljud med :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-24 21:02
haha gillar låt namnet x)... fet beat, kewd nice rap gilla det mesta förutom de där autotune på dig kewd men resten var fet i första versen silver fett nice rakt igenom nice flow sen gillar jag reffen specielt "hatar varje fitt skåning" hahha peace
 www.myspace.com/friphmusic

2009-11-24 21:24
kewdah droppar samma stil som alltid.. men den e ju skit tung !

2009-11-24 21:31
Riktigt skoj och läsa lite konstruktiv kritik grabbar! :)

Woozy P19

kul att läsa det du skrev , faktiskt!

gomserapplife
nästa låt som kommer ut kommer du få höra en annan stil ;P

Noper
Ah lite för mkt AT , men du vet va jag tycker om skiten (skåne asså :P)

Darkis
Vänta till nästa låt :)

Tack alla andra fortsätt gärna kommentera!

2009-11-24 23:03
OJA det gör jag ;) bara langa upp här på whoa väntar nu ;P hehe

2009-11-25 15:55
Yeah, nice att läsa det här..

Kungen: Håller med om att mixningen blev sådär. Tycker dock inte att den är så dålig att man inte kan lyssna på låten.

Noper: Tack mannen. Roligt att det gillas.

akill3s Gillar det du skriver =)

Angående beatet så måste jag bara säga att jag tycker det är vrålfett.

Fortsätt kommentera / Silver da supra.
Silvermusik....

2009-11-26 00:12
ifrån kewds del låter de nice, hatar autotune på hela skiten bara de lät inte bra nånstans. silver nejnej skit mennen..
-RuD-

2009-11-26 19:44
Okej. Alla kan ju inte gilla, Säg gärna vad som är dåligt?

Konstruktiv kritik
Silvermusik....

2009-11-26 21:16
detta gillar vi, big up på sköna beat
Lev galet som ung, kom till helvetet som kung!!

2009-11-26 22:15
Sumpa autotune!!!!!!
www.myspace.com/SlobbanMusik
www.badaboomstudios.blogg.se

2009-11-27 17:54
Kul och höra från dig Ampull? :) VERKLIGEN!

tack ni andra

2009-11-28 21:01
kewd ; sooooooooofft som fan , mycket roligare att lyssna när du börjat rimma bättre!
Silver; helt okej, låter tyvärr lite ''tråkig'' :)
flow~

2009-12-02 19:00
ETT SISTA UPP!

Liten ; du vet att pappa alltid lägger det tight ;)