Sircuz - Hör du mitt hjärta slå
yO Ny låt på myspace! Den här låten är ett expriment från min sida jag såg en extremt bra dokumentär som heter " Lil Wayne - The Carter Documentary " . Jag blev inspirerad utav den såpass mycket att jag valde att pröva på att spela in en låt på samma sätt som lil wayne. Jag begav mig till studion utan text och med bara ett beat. Sen spotta jag det första som kom till mig som reff och reccade lite i taget pause lyssna recca pause lyssna recca ni fattar grejjen. Jag tyckte det var oerhört kul och jag är nöjd med resultatet och hoppas ni tycker om låten. Jag använder näst intill aldrig auto tune vanligtvis But hey ? Its the lil wayne way so i just had to do it.Länk till http://Www.myspace.com/thesircuz
www.myspace.com/thesircuz
mkt bra låt brusha , man överaskas av varje steg du tar, keep up and we will see ya on tv snart :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lär dig att ställa in autotunen bättre, annars vare fett som vanligt ;P
njaa. har hört bättre med dig.. men fastnar ändå för den. kul att du testar autotune med ! hade gött tja/ Mkn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, läste inte att det skulle låta som wayne, då blev det ju rätt
Fet text och flow. Men det ska nog inte vara autotune enligt mig :) Din röst är asskön utan!
har folk svårt att läsa vad jag skrev i tråden ?
Sjukt imponerande att det är freestyle eller vad man ska säga. Kan såklart inte låta bli att störa mig på autotunen såklart, men du känner mig brorsan. Vet att du körde autotune pga att det skulle vara lil wayne - tema så kan inte flama dig för att du använde det dock. GRYMT
inget som jag gillade faktiskt, gillar inte att du använde autotune de förstörde allt
-RuD-
Jag skall ju absolut inte glömma bort att berätta om att Ronnback har mixat den här låten! Drake
det låter bra för att va en typ av freestyle. som sagt, autotune e för mkt liksom. men ja, du har wayne tema. enda skillnaden är att du har bra budskap o sådant. och har skön röst ^^ haha aja nice låt ändå :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
som någon sa tidigare fixat inställningarna på auto tounen.. älskar fan autotoune.. och detta var riktigt fett.. låt allting bara komma ur! ska se dokumentären på söndag sådär bakfull och go!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
du vet va vi sagt! hahah! nej detta va faktist fett! håller själv på att mixtra lite med auto tune grejjen! men används den på rätt och en snyggt sätt så blire fett! inte direkt som lorentz & M.sakariaz! BLää.. ne men detta va fett fan! och för att ha pausat emellan och spelat in lite dådå gjorde sakn ännu fetare!! 9/10 Miss u man! peace & BIG UP!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Det lät fett, skönt beat och bra text. Imponerad över hur resultatet blev på reffen, det enda jag kan säga som dom flesta andra är att jag inte gillar autotune men det va ju bara ett test som du redan har förklarat. Jag väntar på mixtapet och har höga förväntningar, men jag vet att du kommer gå högt över dom. PÖSS
denna va riktigt niccce;)
thanks
Cmon
app app
Fet låt, kan man ladda ner den någonstans?
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
kul experiment! vart ju fett detta... angående autotune så ere på detta sätt de ska användas... gillart, men inte de bästa jag hört me dig :) tummen upp
Music makes me feel...
tack
Låter riktigt skönt kan du langa upp en speedshare länk ?
yäss! det här är real shit. bra jobbat mannen. har inte stora problem me auto-tune själv. men du gör riktigt bra ifrån dig. bom bbom bom bom bom bom bom
Thanks !
app app
Basilusken :
Miss u man! peace & BIG UP!! hahahahaha
Det va riktigt tungt även om jag inte gillar autotune så mkt :)
All support uppskattas /// Elaz
tack
a last 1
Big up whoa! gillar inte autotune men detta funkade verkligen!
Tycker inte din auto tune var så bra inställd lät det som :/
http://stcmusic.se/
thanks magnetoft
S.T.C P17 Tycker det låter helt okej ... Men tror det skulle kunnas göra en aning bättre om man orkade lägga ner mer tid på det
app
Lite snålt som vanligt men det är ju whoa i ett nötskal ! Sådär nu mjölkar jag ut det sista av låten
Varför inte ?
första jag tänkte när jag såg namnet var, åh ännu en bla bla tråkig kärleksdravell låt! men blev jävligt posetivt överraskad och detta var faktiskt jävligt bra. förutom autotune då. men annars är det feting feting och jag kan relatera till hur du känner mannet, fuck allt annat kör bara! fridens
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
Lyckat försök till lil wayne liknande låt mannen!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
MWE P19 Tack mate mrp- P19 Haha aa titeln kan nog mycket lätt förknippas med nått kärleksdravell men knappast att låten gör det kul att du kunde relatera tack för komentarenmarkulinen P18 Tack!
ay ay
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
kungen P18 Tack ska du ha.
app
Upp upp
cmon
Sircuz! Langa speedy länk?
appp