Pinter - Svar på tal (Diss Marius, Vigg-e och Eroz)
3 mot mig , men grabbar ni vinner aldrig detta. Det här e malmö här kommer mitt svar känn på den ...Länk till http://www.speedyshare.com/files/19365416/Pinter_-_Svar_p___tal__Diss_Marius__Vigg-E_och_Eroz_.mp3 Jag är en tungviktare jag e hungrigare hela din fucking stad består av pungslickare tre mot en din fitta då blir vi fler om det jag hämtar mitt lag så vi kan ses okej ? blev du svettig? för att du e mest äcklig du e skitkass på rapp o värdelös textmässigt Jag har hört att du fått rader av min motståndare du e så tröttsam att till och med min fot somnade ett tusen fem hundra kronor till ken för en kass låt , mannen du får akta ditt hem jag ska slakta din vän, så håll hårt i hatten vinden vänder snabbt mannen "jebem ti mater" kasse Markus sluta lek att du kan kicka hiphop håll dig till autotune och att slicka min snopp du får kuken av mitt rimblock din fega mes e du me ?lär dig skriva text fan du har sneat helt3 verser ,texten sa endast två saker mammasnack, tjockiskämt o me så få rader du är en råtta som delar ut information i battlen snacka du om chaaban till jim så fuck you younking slängde ut dig så håll din trut stängd varför åkte du ut men jag va kvar du blev utslängd du e fattig på rap, din låt den bör offras vigge är en pajas ,eroz låter förstoppad ni fick kuk ,eroz va hände sen, "jag grät som fan" du e mes du blir ägd som han eroz brändes det när din moder o du testa marius kuk "jag kände inte som om det vore det bästa" Markus du e chanslös jag har full kontroll det här e malmö mannen noll fyra noll du e mytoman , men jag har skådat allt men så akta dig innan du blir rånad mannen (Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-11-21 15:51:27)
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
ABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! vill se vad markus har att komma med nu! trodde inte det här GROOOOOOOOV!
Ska faktiskt titta in denna beef, av rent intresse då jag tkr både Eroz & Marius e duktiga artister.
Har hört deras låt och nja jag e osäker på det här asså.. Jag menar du flyter på och sånt bra, men vart är alla slagkraftiga punches, rader o sånt?
du får kuken av mitt rimblock din fega mes e du me ?lär dig skriva text fan du har sneat helt Vad innebär den här tillexempel?
Mja jag är inte säker... Jag säger inte att dom andra vinner! Men det ser ut som att det ligger lite åt deras håll iaf... Just my thoughts man!
ABOOOOOOOOOOOOOOOWWWW!! SLAKT SLAKT!! MORD!! KABOM !! FYFAN!! VAD ÄR DETTAA;D haha, riktigt fet kan inte säga mer, kanske fick lite för snabbt ibland för det lät konsitgt ibland men aboow inte lönt dem svarar iaf inte Eroz hahah, märks att en viss person mixa xD! SÄGEr BARA 0 - 4 - 0 !!
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
MALMÖ UP IN THIS :D Tack grabbz
shiiit mannen, detta är nog de bästa jag hört med dig!! slaakt... tror detta blir jämnt ändå , kul å se va dom har att komma med nu..!
tycker denna e töööng men VAD utropen i denna e lika emilushs VAD utrop med =( kände att jag va tvungen att nämna det här med annars börjar väl marius o han pojkar gnälla, hihi. peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Tack grabbz det e marius ;D
Ouuuuff......Heavy heavy....some heavy Shieeet....
Detta är den riktiga Pinter som jag känner igen!
När du är på G så är dem flesta körda - Ska bli roligt och se vad dem countra med. Tvivlar på att det kommer bli något bra. Men det ska bli kul...det ska bli kul.
Anyway-z
Beat : Grymt
Lyric : Väldigt bra , men jag förstod inte riktigt
"du får kuken av mitt rimblock din fega mes e du me ?" Overall : Du gör bra ifrån dig när det kommer till musik och dina texter.
Keep it öpp ! wörd öp!
//Bboyishz
Bbob Production
Det här är blytungt! Definitivt i min smak. Tycker du gav dessa 3 som du beefar med en rejäl roundkick. FlowziiK P15, fastnade CAPS + O? :) Du behöver inte överdriva antalet bokstäver i ditt utrop av förtjusning över en bra diss. Håll dig kort och med bra synpunkter istället. Det gör jag 95% av gångerna jag ger synpunkte på dissar.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Tack Grabbar :D !
nja, tycker ingen av dissarna är ngt vidare bra. inga riktigt feta punches... för mig står det lika. dock va deras låt SKÖNARE, men det e inte meningen i disslåtar, dom ska va råa! aja, som sagt, lika för mig...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
MORD , namnet passar perfekt till låten , kan kallas svar på tal , så vad vad ;)
BalkanisH Nenado & Altiino, Aco
haha tack boys !
töööng ;) riktigt bra gubben. lätt de bästa jag hört me dig. Men jag vet inte om du tog hem 1 poäng. låter rätt gämn bra deras låt va skön att lyssna på å din låt hade tunga dissar. så jag säger så här ! Ingen av er får någon röst av mig Keep ut up mate / Liri
denna var tung somfan pinter, kan inte säga så mycket för att beefen inte är över men det var ett jävligt bra svar.. nu återstår det bara att se vad hbg gör.. big up Pinter!
Think of a colour you've never seen.
Producent
2009-11-19 11:18
första gången jag hör dig. men fan , tung ju ! upp
:)
Riktig tungt
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
tack grabbar !!!
Du bryter lite.. vilket land eru ifrån? Ska kommentera denna senare bara va nyfiken på det
I always tell the truth, even when I lie
Niice faktiskt :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Legenden, Jag e från ungern, uppväxt i malmö på möllevången :D tack boys!
Legenden, tack du gav mig ett gott skratt!
helt okej, tyckte inte om det dock : p inga bra punchlines, nöd rimmat och diverse.. Men med bättre text hade jag nog diggat =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
flow: haha ja där ser man! :) hahahahaha han e så härlig . Min bror hatade honom hela tiden och jag fick skydda eroz från att få en sån fet smäll en efter den spelningen för han gick runt o allmänt lekte 50-cent.
Eroz fick reda på vem han kaxade med i tele o sket ner sig o bad om ursäkt HAHAHAHAHA legenden ungefär som du då när du snackade med bark i tele!!!!!!!!!
mvh Anel.s
belaj: Tror du på fullaste allvar att en som bark skulle skrämma mig.. Jag tror mig inte vara ngn slags gangster eller något alls, för jag är bara en musiker inget annat. Men om du är 22 bast och har köpt barks historia så måste jag småle. Och ge dig en stor kram. Bark gick hem till mina kusiner (o sa att det va min dörr) och ritade bark. frågade honom vilka som kontaktade honom efter det ist för att jag ska sitta här o spela ngt :) fråga honom=) Bark bryr sig mer om vad folk på nätet tror medan jag mera ser det som en beef, om jag ville skulle bark vara borta helt men va fan detta är inte USA och inte ngn driveby bara en beef. en gammal dessutom
och vi ska inte smutsa ner hans låt nu. Belaj vi kan snacka óm detta i mail eller i min gästbok. Peace
HAHAHAHAHAH eroz för fan hahahahaahahahah nu vill ja höra en förklaring hahahahah
Daaamn va tungt mannen! Lätt bland det bästa jag hört med dig, fan det här var mord!!! Keep it up!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Eros ! 091119 16:44
Jag är banand på whoa så jag droppar det här ! HAHAHAH jag önskade det som du skrev var sant, du sa själv att jag var med du gav mig en Legenden crew tshirt. haha:P det som stämde inprinsip var att jag åkte upp och hade 3 spelningar med dig :P och att jag aldrig var med i Crewet jag ljög inte om mixningarna om du ej tror mig ! Varse good ! Maila dom .. :) stora G. haha du får mig skrattfärdig..:P Vill du ha hype darför du skriver detta ? måste ju vara så jag tänker skita i dig fullständigt som jag har gör som du själv sa om du ska fortsätta vara med i L-Cmåste du behandla oss alla som en bror ! Men kolla på dej själv vem ud är din lilla fitta du är Myttoman ! Tjänna cash ;)
Legendens Gästbok han la en kommentara där
Jag är banand på whoa så jag droppar det här ! HAHAHAH jag önskade det som du skrev var sant, du sa själv att jag var med du gav mig en Legenden crew tshirt. haha det som stämde inprinsip var att jag åkte upp och hade 3 spelningar med dig och att jag aldrig var med i Crewet jag ljög inte om mixningarna om du ej tror mig ! Varse good ! Maila dom .. stora G. haha du får mig skrattfärdig.. Vill du ha hype darför du skriver detta ? måste ju vara så jag tänker skita i dig fullständigt som jag har gör som du själv sa om du ska fortsätta vara med i L-Cmåste du behandla oss alla som en bror ! Men kolla på dej själv vem ud är din lilla fitta du är Myttoman ! Tjänna cash egenden grätt jag över telefon för att inte bråka. haha jag sa jag pallar inte tjaffs;P efter det jag har haft med polisen. // eros ps. men du sa att du skulle hyra såna inkasserare till MIgh ahhaha skrattar fortfrande din tröja är uppbränd i landskrona
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om du vill säga någoting mera Karim så skriv itll min mail. smutsa inte ner tråden nu mera me ditt skit //// eros
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eroz.. om du vill sitta här och ljuga om allt hit och dit så fine. Alla vet redan att du e mytoman. Men snälla kalla inte mig fitta eller ngt sånt för det kan hända samma sak som sist och du får be om ursäkt igen. Ska JAG vilja ha hype genom dig? Så du menar att du, den store eroz ska ge mig hype? Jag tror att din hjärna funkar lika bra som dina rhymeskills. Låt mig fråga en sak rakt ut.. har du aldrig sagt "om jag betalar dom 500 så får jag vara med"? Säg mig att det aldrig hänt. Du säger dig känna varenda en inom svenska rapgemet.. Men sanningen är att när man frågar dem om dig undrar de vilken medicin man går på. Eroz snälla gör inte detta till en grej du inte kan hantera för när du va i halmstad på spelningen jag löste så slickade du mitt ass som fan, va nära att få stryk av min bror och jag räddade dig för du spelade allan och hann också med att under samma spelning springa till emilush, ta lite bilder, lägga ut och säga att ni va homies. Va dig själv, sluta snacka om din pappas restaurang eller vilka du har mixxat och hur du kammade dr.dre:s frilla eller städade eminems toalett.. bara va dig själv Fråga emilush han kommer säga samma sak, och när han inte pallade med dig och dina lögner va sa du då till emilush" jag kan köpa skor till din son" hahahahah. Till en kille du sett 5 min på en spelning. Att du skulle köpa skor till hans son och erbjöd emils kompis jobb på din pappas feta restaurang. Lägg ner lögnerna så kanske du får lite respekt för om vi gräver här på whoa kan jag lova att alla har en historia om hur du skakat hand med obama, krigat i tjetjenien, sugit på pamela anderssons tuttar eller kanske rentav badat naken med hitler. Det finns inga gränser för det du säger. Och om du inte vill smutsa ner denna "tråden" som du säger så skriv mail till mig om det är ngt mer men sitt inte o kalla mig saker för då kan det bli som sist och du kanske får göra en "förlåt låt" :)
och jag snackar inte om t-shirten du fick som du skulle ha på scen, som du dessutom betalade för. Utan jag snackar om den vita huvtröjan. Du vet precis vad jag menar. Stå för vad du gör
Varför står de att jag är med på din bdb? Tell me // Eroz
samtidigt som han hade din tunga så djupt i mitt ass att jag kände den vidröra min tjocktarm. hahahaha, där fick jag ett gott skratt !
Bbob Production
Är det MIN bdb? min är legenden035. Nu försöker du manipulera folk här. Sebbe och 2 andra handhar crew sida, plus du själv. Du har själv lagt in dig själv på sidan ditt ägg. Vad äre du försöker med här. Förklara för mig,
Lägg ner lögnerna så kanske du får lite respekt för om vi gräver här på whoa kan jag lova att alla har en historia om hur du skakat hand med obama, krigat i tjetjenien, sugit på pamela anderssons tuttar eller kanske rentav badat naken med hitler. Det finns inga gränser för det du säger. blodig samtidigt som han hade din tunga så djupt i mitt ass att jag kände den vidröra min tjocktarm. Detta gav mig ett gottskratt förlivet ! tack Legenden
Bbob Production
hahah min sida ? jag kan ju inte ens koden + så är det du som skriver en massa saker.. haha alla här kolla legendens gästbok så har ni svaret:P dom som vill tro på legenden TRO:D men jag o legenden båda två vet saningen :) det räcker. Ciao skriv det till han från mig:D
lazy: Glad jag kunde få dig att le lite i mörkret. Dags att ngn säger åt killen det börjar gå för långt. Peace
Grabbar lös detta någon annanstans e ni schyssta , och låt tråden hålla sig till låten :D
"OK" eroz. :) Om vi skapade en tråd där alla fick berätta sina erfarenheter vad eroz sagt till dem som verkat tveksamt så skulle det bli en populär tråd. Alla vet att det jag säger är sant. Jag säger inget om låten, dissen eller va det va så folk inte tror jag hatar. Er låt va inget fel på. Det är DU och dina lögner som är problemet.
pinter : självklart. Jag svarar inte mer här. Peace
haha fett roligt detta haha
hahahahaha EROZ ÄR UTSKÄMD :D xD, haha fett legenden ;) trodde inte det :D pejjzzz
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Whoa kom igen rulla upp kommentarer nu, dissen är grov fattar inte hur man kan blunda på denna. Fanns bara 2 som blev halvtaskiga, men nobody is perfect!
Denna va tung pinter !! diggades iaf...! ngt man lyssnar på mer än en gång!:D ser framm emot vad min stad har att komma med!! peace / Aco UPPPP!!
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
www.youtube.com/viggemusic