seemun - Jag är den [Ett mästerverk uträttat!] haha nått måste man ju skriva i rubriken föratt få whoa-folk att reagera.ge lite fucking feedback nu, krossa mig!seemun - Jag är denLyrik:det dags att hålla i sig stormen kommer krossa isenoch du får käka trä, se som du får spotta fliserdet här är råa tider, rappare får gå i idedu, med din talang kan man tro att du sover på beatenallt du ser av mig är toppen av ett isbergså kan jag leda dig mot botten med en freestylejag spelar skitskraj, för att sen vända på trendenvart ska du vända dig vännen när dina vänner dom vänderför alla runt dig e som amerikanska superdollarfalska hela bunten, och man klarar sig utan dom vaså du står ensam kvar, ett litet ensamt barnjag kan klippa dig som pelle svanslös, skamlöstspelar manlig biffar upp dig, akta du kan sprickamen innerst där inne döljer sig en liten vacker flickadet är dags att vakna upp nu grabben lilla du är ingetdu stapplar upp på scenen grabben lilla du får fingretreff:för du vet att jag är denför du vet att jag är denför du vet att jag är det sista du ser när du går hemför du vet att jag är denför du vet att jag är denför du vet att jag är det sista du ser när du går hemx2du vet jag vänder på dagen med mina hemliga vapenmin lyrik är långt över dina svenniga raderjag ser du kämpar från slagen, du springer fort nusnabbare än två kenyaner, du springer fort utdu sitter sniffar koks nu på klubben som ekvalloch folket tittar och fnittrar som "den snubben e stenball"men sanningen är att respekten den sjunker till bottennär dom börjar komma på att du är ett pundande offerdu kanske är kung där i soffan, men här är du litendu spelar tuff när du boffar, men här är elitenjag spottar skiten på dig som en fucking septitankmedans du står där liten och sprider en unken svettig stankdin enda lyssnare är mamma din hemma i köketstår under fläkten och diggar skiten och dricker och rökerhon stampar i marken som folk med kromosomfeloch slampan i parken hon smittar dig med kli och hånler