woggen - Dreamcatcher Checka in woggen's NYA LÅTwoggen - Dreamcatcher(Mixning av KnotaN)Länk till http://www.speedyshare.com/files/19342373/woggen_-_Dreamcatcher.mp3Kommer inom kort även finnas på:www.myspace.com/woggenmusicLYRICIntro: Prat, följt avOch du kan hata som du vill men jag är fortfarande woggen!Vers 1:Jag fångar dina drömmar som om jag vore en hovså ville du bli ett skateproffs är jag redan Tony Hawkdu borde packa och gå ja kanske stänga din ridåoch du kan glömma att du får de bra för jag har de redan såVerklighet? ja, det finns inte för migför jag bor i landet ingenstans där det finns gott om blazeoch varenda jävla tjej ser ut som Jenna Haze och jag är den enda på stället som rappar och flowar det crazy eyjag bor i lyxvilla , fyra bilar och en pool50 tumms plazma tv massa vakter med pistol sluta spela cool för du smälter när det e soldehär mitt land så var snäll att putsa min tronI'm a dreamcatcher! woggen var namnetså alla sjunger med som i allsång på skansenpartyboy dansen vad händer med fansen?dom räcker upp handen och gungar med asset!Reff:Im a dreamcather i catch all youre dreamsand i make them come true but they're only for meso if you want some rapskills i already got themand if you want some money i already got themx2Vers 2:woggen i skogen jag droppar som blodet c-crazy shitjag berättar om mitt sagoland som i MTV cribsdär de växer micar på träden så du kan recca överalltoch hela woggens studio är ett fett jävla palatsey yo jag svär på allt jag e flipp-flippade de reareal life eller har jag trippat vad var det i krubbet mamma gav mig idag?hon sa : Idag kommer du va extra gladHon hadde rätt livet är perfektjag får göra som jag vill och inget kan gå snettInget lungt koncept för jag e kungen änoch du får hata som du vill men jag e fortfarande woggen!springer i skogen med massvis av horerfistar med knogen och dansar på roserReff, OutroPeace !