woggen - Dreamcatcher
Checka in woggen's NYA LÅT
woggen - Dreamcatcher
(Mixning av KnotaN)
Länk till http://www.speedyshare.com/files/19342373/woggen_-_Dreamcatcher.mp3
Kommer inom kort även finnas på: www.myspace.com/woggenmusic
LYRIC Intro: Prat, följt av Och du kan hata som du vill men jag är fortfarande woggen!
Vers 1: Jag fångar dina drömmar som om jag vore en hov så ville du bli ett skateproffs är jag redan Tony Hawk du borde packa och gå ja kanske stänga din ridå och du kan glömma att du får de bra för jag har de redan så Verklighet? ja, det finns inte för mig för jag bor i landet ingenstans där det finns gott om blaze och varenda jävla tjej ser ut som Jenna Haze och jag är den enda på stället som rappar och flowar det crazy ey jag bor i lyxvilla , fyra bilar och en pool 50 tumms plazma tv massa vakter med pistol sluta spela cool för du smälter när det e sol dehär mitt land så var snäll att putsa min tron I'm a dreamcatcher! woggen var namnet så alla sjunger med som i allsång på skansen partyboy dansen vad händer med fansen? dom räcker upp handen och gungar med asset!
Reff: Im a dreamcather i catch all youre dreams and i make them come true but they're only for me so if you want some rapskills i already got them and if you want some money i already got them x2
Vers 2: woggen i skogen jag droppar som blodet c-crazy shit jag berättar om mitt sagoland som i MTV cribs där de växer micar på träden så du kan recca överallt och hela woggens studio är ett fett jävla palats ey yo jag svär på allt jag e flipp-flippad e de reareal life eller har jag trippat vad var det i krubbet mamma gav mig idag? hon sa : Idag kommer du va extra glad Hon hadde rätt livet är perfekt jag får göra som jag vill och inget kan gå snett Inget lungt koncept för jag e kungen än och du får hata som du vill men jag e fortfarande woggen! springer i skogen med massvis av horer fistar med knogen och dansar på roser
Reff, Outro
Peace !
www.soundcloud.com/knotan
|