Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett tips, varför inte lägga allting i en winrar fil? och sen lägga upp på speedyshare så de blir EN länk, jag tror mindre folk kmr ladda ner allt nu.. Om du lägger in allt i winrar så vips, Så orkar alla att lyssna på allt
jo men det cpar när jag ska ladda upp det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-11-15 21:29
Ska bli kul att checka faktiskt! :) När kommer dom upp på spotify förresten? Bekvämare att sitta och lyssna där.
time isn't wasted when you're getting wasted .
ja det är redan inskickat så det borde ligga uppe, har inte kollat under helgen dock
Kommer bli kul att kolla men dock finns dom inte på spotify än -
Här är länk till hela albumet! http://www18.zippyshare.com/v/3664646/file.html Peace /R
Robinholta af Pankbanken!!
fan va gött hoppas folk tar sig tid att lyssna! vill gärna också ha kritik om ni vill skriva en rad :D pejs
för över mixxat
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
haha okej, if u say so :) ska tänka på det. ska mixa mkt mindre nästa gång ...
nån mer? :) det ska finns på spotify vilken minut som helst, har mailat dom å tjatat på dom att dom ska skynda sig :)
jävligt härligt detta diggas ! mixen va kanske lite väl mycket ibland men för det mesta så tycker jag att det lät riktigt fett ! // eddas
"VYBE för att dom släpper så tunga freebeats!" Du inser att vybes beats inte är gratis? Utan du har tillåtelse att ladda hem dom (free download) för att eventuellt göra en testinspelning UTIFALL du vill köpa det.
Och ifall du säger emot, läs på vybes hemsida angående leases..
Han kan bli riktigt irriterad om han märker att du släppt saker på hans material utan att ha rättigheter, speciellt spotify..
Även en stämning kan vara aktuell.
allas jävla gnäll hela tiden. har killen på msn och har redan snackat om dethär. tack för omtanken men sluta gnall överallt
Finns inte på spotify, säker att dom kommer upp där?
Album är som att skriva en bok och sen är man klar. Mixtapes är som att skriva en novell, sedan kan du utveckla din novell till en novellserie. Ett album är ofta genomarbetat, medans ett mixtape är lite mer direkt från hjärtat. Men vad jag vet så släpper man inte ett album utan 6 låtar för att dom inte han att bli klara.
/ wazupp
Va e dehär ? Inte mitt fucking fel att kag hade en deadline till spotify släppet? Inte mitt fel att vissa personer inte han göra sina delar? Sluta gnäll nu
deadline till spotify? knappast.
de va då helvete...e folk tröga här eller? jag fick ett erbjudande från e kille (från spotify) han sökte okända artister att lägga upp, helt gratis för min del. jag fick en deadline som skivan skulle va klar och inskickad så snacka inte din skit. blir så trött på alla som hatar bara för dom inte kommer komma upp där -_-
ge mig kritik på skivan istället för att tjata om massa irrelevant skit
kan mod ta bort denna tråd? orkar inte med alla idioter som skriver.
Emil dom e bara avundsjuka. du vet väl bäst right? :)
Jag bara undra när det kommer upp =). Och du borde ju vara den ivriga och se till att spotify står vid vad dom säger. Ser fram emot att se dina låtar på spotify, om dom nu kommer upp.
HYGRADE OCH VYBE för att dom släpper så tunga freebeats! får man lägga upp låtar på spotify om man inte äger alla rättigheter ??
eller har du köpt loss rättigheterna ?
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Emil-e, jag är inte avundsjuk alls =) Kommer upp där i mitten av Januari.. Dock har jag rättigheter till varenda material, och jag menar inte att hata, men du vägrar inse hur rättigheter och liknande fungerar!
Det är inte bara att ta en fifty-instrumental, göra sin grej och släppa på spotify.
får man lägga upp låtar på spotify om man inte äger alla rättigheter ?? eller har du köpt loss rättigheterna ? Nej, det får man inte göra. Det är kommersiellt användande och det kräver leases för det :)
Du skrev dessutom själv, "HYGRADE OCH VYBE för att dom släpper så tunga freebeats!" Det är inte freebeats, du får ladda hem, göra en testinspelning och sedan köpa loss rättigheterna ifall det låter bra..
Och om du nu kontaktat honom över msn, varför då skriva "tack för freebeatsen?"
Bara att ta åt sig av kritiken liksom, det hjälper ju dig, ifall du kan undvika en stämning..
Må väl och lycka till.
Nej, det får man inte göra. Det är kommersiellt användande och det kräver leases för det :) öööööö vad tror du jag menade ?
öööööö vad tror du jag menade ? Va? Svarade ju bara på frågan, om du nu var ironisk får jag väl skämmas ;)
jag var ironisk , men mitt fel att du uppfattade det som en fråga jag glömde ett utropstecken :)
Haha neeee, jag kommer aldrig komma upp där.
jaja, jag missförstod dig då, grattis att du oxå ska upp där! (Y) jag har varit på dom som fan med mail, visade sig att en av låtarna cpa s¨jag skickade in den ikväll igen. så snaaart :)
fett som fan emil!
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
DU blir sur rätt snabbt när folk försöker tillrättavisa dig med helt och hållet korrekta kommentarer. Visst, sitter det ngn okunnig joltdrickande 14is och säger du suger förstår jag om du hade dampat. Du är säkert kanonsnäll annars och din musik... ne jag kan inte ljuga du är skitdålig. Alltså du kan ju rappa och flyta osv men låtarna är ju skittråkiga? Efter 15 sek tröttnar man. Använd de kunskaper du har till att göra ngt konstruktivt och genomtänkt, här känns de som du satt på en låt och bara rökt en feting och snackat lite allmänt om saker och ting. I'm allthough not a hater. Så kom tillbaka med ngt riktigt fett som är genomtänkt så ska jag vara den första som visar kärlek. //L
I always tell the truth, even when I lie
tack legenden det uppskattas med lite kritik :) jo men alla har ju sin "genre" om man säger så, jag gör det jag tycker är kul. och i mina öron och förhoppningsvis nån annans så låter det hur bra som helst :D haha sen kan jag faktiskt ta kritik, ganska bra oxå för den delen. men jag blir dock lite grinig när folk hettsar upp sig och säger att det är såhär å bla bla bla när dom inte har en aning. visst kalle svennson får inte ta ett hygrade/vybe beat å slänga upp på spotify...men jag har kontaktat båda parter och har kommit fram till en lösning. anledningen till att jag inte nämde detta innan va för att jag skulle slippa skriva tre biblar som ingen ändå orkade läsa utan jag hoppades istället på att folk skulle kommentera skivan. tack alla andra där uppe oxå för lyssningar och kommentarer det uppskattat sjukt mkt! <3