I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Makk-E - Dags att vakna nu (Atle diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-13 14:52

Makk-E - Dags att vakna nu (Atle diss)

Hade inget att göra, de suger att va hemma från skolan.

Länk till http://www.speedyshare.com/729671707.html

Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Rappare

2009-11-13 14:57
Tycker de är onödigt o dissa någon bara för man inte har något o göra. Hade varit en annan sak om ni hade bråkat sen innan om olika saker.

men men

peace
http://soundcloud.com/infinite-struggle

Jag är mer underground än arkeloger

2009-11-13 15:18
Okej, fattar vad du menar mannen :)

peace
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!

2009-11-13 16:13
Njae det här var ju lite si och så med dissen. Rätt najs men att du gör en diss för att du inte har nåt annat att göra kallar åtminstone jag beat slöseri.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-11-13 16:23
Kanke va lite dumt att skriva att jag inte hade nåt att göra men jag gjorde den för att jag hade tråkigt och det va längesen jag dissa, + han dissar ju alla och tror sig.

men tack för kommentar :) peyz

2009-11-13 17:30
UUUUUUUUUUP WHOA
Groupie

2009-11-13 17:35
haha jag kan tyvärr inte lyssna nu men gör det imorgon :)
Börjar bli kul att se hur alla börjat dissa mig för att söka hype:) sen får ni säga vad ni vill om det men faktumet är att jag är mer kännd än dig :)!!! (Alla här vet)
Du får en kommentar ang låten imorgon. Kram på dig
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-13 17:40
yep det är du, aja gör de när du känner för det, ingen stor grej precis

2009-11-13 19:14
Keep on trying, it can only get better!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-14 01:28
OKEJ MANNEN :D
Groupie

2009-11-14 02:21
okej. har lyssnat nu.
men tänker inte säga något & tänker heller inte svara på detta!
Bless
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-16 02:21
ni säga vad ni vill om det men faktumet är att jag är mer kännd än dig :)!!! (Alla här vet)

Talang handlar inte om fame. Det låter riktigt ridiculous när du tar upp att du är mer känd
nAture Studios!

2009-11-16 09:49
AsaRepresent: Jag tror inte han fattar hiphop.

2009-11-16 10:14
Börjar bli kul att se hur alla börjat dissa mig för att söka hype:)

tror inte dom dissar dig för hype, då hade dom dissat något kändare och mer omtyckt på whoa.

2009-11-16 10:49
mhhk, fortfarande... Alla Atle dissar uppmärksammas... eller, dissar överhuvudtaget uppmärksammas men just nu är Atle dissarna på top =)

tycker iof det är lame as fuck med dissar utan anledning, och det gäller för atles del också
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-11-16 11:46
tycker ditt flyt har blivit sjukt najs nu

men hur vågar du dissa atle?

2009-11-16 12:38
det_stavas_fel

tack, hmm jag vet inte , jag gjorde en liten skojjis nu och tänkte att han kanske skulle svara, men han kommer inte göra det enligt vad han sa där uppe, men vettefan :) om han gör de så tänker jag göra fett rå tbx :)

peace