Hjärén - Helt Magnifik [audio]
shu gott folk e inte direkt aktiv här men skadar inte lägga upp en låt ändå :P Skrev klart den igår , så spela in och släppte den direkt. Nu tycker jag whoa kan ge lite kommentarer :Dlåten med lyrik finns här på youtube ladda ner låten:Länk till http://www.speedyshare.com/777764355.html text: ref jag e helt magnifik, ma-ma-ma-magnifik lyssna och njut mannen, det här e bara min musik jag skriver rhymes, hittar flow, rappar texter och där imellan, in andas röken från växter ----------------------- vers1 folk kan känna hat, men hatare trycks ner istället för att hata kan ni också vara med sätt er i ringen, pass på jointen ta det lugnt man lever bara en gång,så pass på men's du e ung glider med ak47 som en taliban folk ger respekt som om jag vore värsta kung i stan folk kollar snett, men snett kollar ju också jag istället för att klaga, tänk att livet det känns bra rök en fet, pundar power i mitt blod mycket bättre än power puff pinglor de må ni tro istället för att bråka rök en fet med folken snubben med cash, det e han som tänder holken njuter en stund, sen ska vi munscha lite gran köpa lite godis, sticka ner till bynn och fixar lamm för jag e magnifik, ma-ma-ma-magnifik lyssna och njut mannen, detta här e bara min musik ------ vers2 varför ska man stressa när livet e bara chill? tjänar inga pengar men gör ändå vad jag vill känner inga problem, de e för hatar folk softa ner, ta det lugnt, tänd nu vars en holk jag vet ni vet ,alla vet, att jag gör vad jag vill varför ska jag sluta när jag tjänar ändå ingenting inte ständigt, då och då, men klart jag njuter så problemen lättar så fort du bara tänder på jag andas in, en två tre soft känsla i kroppen, jag vill bara ha i mig mer men jag måste tänka på dom andra passar den åt vänster, så som klockan vandra jag känner känslan, jag känner ju kicken känner mig ensam, varfan e alla bitsches vaknar upp i sängen shiet allt va bara en dröm tar upp mobilen , jag måste fixa lite grönt