I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pappa betalar - Dogglas & Atle ft Emil e

Vår Hiphop - Audio & Video

Groupie

2009-11-13 02:31

Pappa betalar - Dogglas & Atle ft Emil e

nu är låten 100% klar!
Hoppas ni gillar

Länk till http://www.speedyshare.com/258746187.html

det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-13 11:34
trist att ingen lyssnar på denna då :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-13 12:09
Nice låt, gillar din stil!

Groupie

2009-11-13 12:21
Kom igen nu whoa!!!! :)

2009-11-13 12:32
Beatet va rätt skönt faktist, refrängen också den passade till beatet på nåt sätt.

Första killen hade rätt soft röst men helt för simpel text för att jag ska digga det.

Andra killen diggade jag tyvärr inte alls, kändes offbeat och meningslös :(

Sista killen var skönast! Diggade det som fan, sjukt skön röst och bra flow!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-13 12:39
tack! :)

2009-11-14 18:38
ni rappar bra men som sagt innan vill gärna höra en djupare låt en partylåtar nu vill jag se en ny sida av er ;) men helt klart ni rappar bra

2009-11-14 19:22
FFL?
Groupie

2009-11-14 19:31
FFL? varför skriver du bara det i tråden? vi är ute efter kritik inte folk som inte hör skillnad på oss & FFL

2009-11-14 19:34
Kollade bara på namnet...

"pappa betalar"

Hitta på ngt eget flickor!
Riktigt Brutala <3

2009-11-14 20:10
Du har rätt Atle, ska inte va sån.. Tyckte låten var bra i sin helhet skön reff o verser. Diggade mest andra och tredje versen. Dock tycker jag att det ska vara en annan titel.

2009-11-14 21:43
Att höra skillnad på er och FFL är ingen svårighet dom har några sköna låtar men tyvär så va inte eran låt speciellt bra. vist ni rappar helt ok men denna stil tilltalar mej inte bara..
men sen kan jag tycka att det e lite hmm knäppt att ta titeln och ämnet från FFL
roligare om ni tänker själva iställer för att ta från andra..
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2009-11-15 03:05
haha, nej det finns ju säkert inte nån som gjort en låt med samma tittel och tema som någon annan redan har gjort ^^ lol

2009-11-15 03:30
jävligt pinsamt och fräckt att leva på sin pappas pengar.. om ni nu gör det. Slit och jobba precis som "pappa" istället för leva på andras ägodelar

2009-11-15 03:48
det är en låt...bara för att aqua har gjort en låt som heter barbiegirl så betyder de inte att dom är barbiedockor...eller?

2009-11-15 13:23
det är en låt...bara för att aqua har gjort en låt som heter barbiegirl så betyder de inte att dom är barbiedockor...eller?

word haha, lika skön som alltid emil hehe,

speedy funkar inte just nu så jag lyssnar om en stund,
www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2009-11-15 20:11
Arash.Prod

hahaha skojaru eller :P vi driver ju..... de här e ju skojlåt om alla bananer från stureplan...... jag trodde de va ganska tydligt.

Angående låttiteln så hade jag faktiskt INGEN aning om att det fanns en grupp som heter ffl som gjort samma låt. jag kanske har hört talas om gruppen nångång utan att lägga märke till dom men känner inte till någon låt med dom, men såg nu att vi hade samma låttitel.

ska söka igenom hela utube nästa hgång så att det inte finns några liknelser me nån annan titel, det verkar ju va enda sättet att kunna få kritik på.

ge oss lite mer kritik, text, flow, mixning mm.

peace

2009-11-15 20:20
låg acapella på två första verserna. Emil va fet :) Resten va keff shiet
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-11-15 20:34
haha tungt jävla shiet! Klockren reff ;D Allting va fett! Hittar inget fel..

2009-11-15 23:04
Doggsan 16<--- Vad vet du om stureplan kompis ??? =)

Inget hat bara lite roligt att du säger att det handlar om något som du aldrig har upplevt eller sett med egna ögon.

Atle vet haha =)

2009-11-16 00:33
hahaha driv inte :D jag kan stureplan utan o innan ;P ne men de jag mena va faktiskt att vi tar på oss en liten roll och gör lite skådespeleri under låten =) rappa från nån annans perspektiv =)

nästan 100% av alla rappare rappar från ett egoistiskt perspektiv "mannen vem ska kunna stoppa den här tunga gatutuggarn, ställ dej mot mig, efter 2 sek blir du cuttad"

de e lite kul att prova på nått nytt =) ja mena bara att arash borde använda fantasin lite o fatta att de e lalleri =)

haha aja ska rappa om att ja e den mest bortskämda snorungen som finns o får allt ja pekar på från br leksaker nästa gång ;P

menmen gudde de e sent! gå o lägg dej =)

Rappare

2009-11-16 17:05
tyckte doggsan var bäst på denna och hans vers mix var fan bäst också :O
men den var väl okej i helhet pzz!
Varje dag är framtidens historia.
Groupie

2009-11-16 21:09
Tack till alla som kommenterar!! :)

2009-11-17 08:56
"mannen vem ska kunna stoppa den här tunga gatutuggarn, ställ dej mot mig, efter 2 sek blir du cuttad"

var det riktat mot mig eller Doggsan?

2009-11-17 09:21
emils del va feeeet!

2009-11-17 15:12
hahahaha Det var absolut inte riktat mot dej xD ja ville bara visa hur ja mena när jag sa att man rappar från ett egoistikst perspektiv, o de kan va kul att prova på lite annat ibland =)

Tack så mycke digerdöden!

fred!

2009-11-17 15:17
Doggsan va tung ;)

2009-11-17 17:01
Tråkig refräng. Men den va sådär
We drinkin and smokin and humpin and likin it