I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Atle & Doggsan - Pappa betalar (Prod Atle)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-12 21:46

Atle & Doggsan - Pappa betalar (Prod Atle)

Här en självbiografisk partylåt från mig o atle.... noot

ne men här är en lite techno aktig låt av mig och atle. vi vet redan att det redan att det inte är ren hiphop så de behöver ni inte ens nämna :P

Lyssna o lämna kritik

Länk till låten Länk till http://www.speedyshare.com/249723258.html

peace

2009-11-12 21:53
fett doggsan atle var också bra men skulle vilja hört lite mer av dig

2009-11-12 21:57
Riktigt skön party låt grabbar! Inte så mycket text kanske men det var bra ändå!
Kommer definitivt pumpas i helgen.

puss puss
i know you want me

2009-11-12 22:01
tobbskii P20

tack så mycket =)

Jasmine-Manchi

Haha fan va soft :D

nee de e itne så mycke text men det var lite själva grejen =) några saker som upprepas =).

Lämna gärna lite kritik också och säg vad ni tycker, vad vi kan utveckla =)

2009-11-12 22:07
haha tack jasmine =) haha du e en sån tjej som vet hur man gör en persons dag :D kom igen nu whoa =)

2009-11-13 01:21
Har rensat tråden och kommer hålla ett öga på den. Håll er till topic, svamla kan ni göra i gästboken.

/Mod
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2009-11-13 10:36
Kommer ihåg FFL´s pappa betalar låt när jag hör denna. tycker det borde vart en annan topic med tanke på hur stor deras låt blev !! Men annars var den skön =) liite mer finslip på beatet också !!!

denna blir nog pumpad av många !!

// Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-11-13 10:38
tyvär inget jag gillar .
pumpa vidare
:)