Big sir - Sätt dig ner (Infinite struggle SVAR diss)
Länk till http://www.speedyshare.com/889513645.html Ni får ursäkta mixen (Mixar i hörlurar, så det blir fis! lyrics: Vers1: Varför drar du lögner och säger att dom är sanna omogen fjolla som snackar om min mamma sa min mamma något om min vikt i rätten? min mamma finns där för mig, säg mig var e din bre? dommen fälldes en vecka senare e du stenad bre, så sluta skämta bre och näsblod? var det inte mer än det? en fraktur innebär att jag knäckt ditt näsben tack, jag vet att jag är tjock men ändå så dödar jag dig med mitt rimblock utanför arena var det folk som skulle röka men det slutade med att du börja blöda du hade tur att folk fanns där ute annars hade vi fått ha en tyst minut bre du är man bakom datan i låtar men i verkligheten är du en fake ass bitch som börjar gråta -------Refräng--------- vi va inte 10 pers för jag slog er själv varför åkte jag fast, och ingen mer? vi va inte alls 10 pers för att jag slog er själv nu ska sanningen fram så sätt dig ner -------------------------- Vers2: Sofie ville inte vittna för att hon gjorde slut att hon knappt ville vittna måste ha kännts surt men grejen e den att jag erkände allt men ändå så satt du i rätten rädd som fan du sa dessutom att du va rädd och gå ut och nu skyller du det på mig, mannen sug min kuk kom med dina homeboyz om du vill nått jag står för vad jag säger och springer inte bort jag äter upp dig som en wopper meal jag e ju burger king, på två feets så berätta för folket som d e nu jag hoppas bara på att sanningen sved nu jag är en mes som inte vågar göra något själv? jag knäckte din näsa och din kompis fick en fläskläpp behövs det mer för att jag ska bevisa,ja tyvärr för lilla johan är ju född som ett sär -------- Ref: --------
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Bättre än din förra diss och betydligt bättre än hans. "sa min mamma något om min vikt i rätten? min mamma finns där för mig, säg mig var e din bre?" Diggade det. Peace.
HAHAHA ABOOOOW detta va mord mannen hahaha, jag svär denna va mycket fetare
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
mördad är han :)
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
haahahahhaahaha så fet xD
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Tack grabbar!! Uppskattar det:)
Jag ser ingen vits med att svara på denna. Du gjrode den första o ljög o jag svarade med sanningen. Nu gör du ännu en låt där du ljuger igen? jag bevisade i första låten hur sanningen var. O du undrar varför bara du åkte dit. bevisen pekade bara mot dig och ingen annan. du vet själv sanningen så varför ska du ljuga i dina *dissar* ? det enda som stämde i denna låten var att mitt ex inte ville vittna men vittnade endå. Och hur känns det själv att din egna polare som du har en grupp med stog på min sida i rättegången o talade sanning o svek dig o dina lögner? Jag skiter i vad whoa tycker om vem som vann eller ej. Jag har i allafall sagt sanningen i den första låten.
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
Så du påstår att det inte är sanning i denna, lyssna på den igen min vän:) och jag bad dom erkänna allt för att då skulle jag få mildare straff:) Dina kompisar ville inte ens vittna :s.. så fuc* off och njut av denna dissen , svara om du vill och känner dig tillräckligt modig till och göra det
Ni suger faktist båda 2 om jag ska va ärlig... By the way... första slagget i ert liv eftersom de verkar va en så stor sak för er? haha.. fjantar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att ni orkar dissa om en rättegång :S... LOL är det coolt och sitta på en rättegång?.. det viktigaste är väl ni vet vad som stämmer.. tycker detta är löjligt.. typ låter som skryt bara oojaa jag är cool jag har slagit en kille oyee jag åkte fast jag är så cool nu och suttit i sal och fått min dom yeeee.. tuffing :).. lär dig en sak dom som åker fast är amatörer inte ens värt skryta om ^^. menmen är man liten så anser man att det är SKIT coolt antar jag :)... GANGSTER :) ... o denna låten var inte ens bra :S svaras det på denna jaa då vet jag inte vad LOL säger jag bara
uppar:)
meh, asså texten o så e väl helt okej. men din attityd saknas mkt. aja, keep it up
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack man, nja, attityd jag gillar inte att ha så mycket attityd i mina låtar hehe
en del hårda punches meeen inte bra ... diggades inte tyvärR...
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Tack man, nja, attityd jag gillar inte att ha så mycket attityd i mina låtar hehe :S attityd är fan nycklen till en fet disslåt?! jaja..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
en disslåt behöver inte ha attityd:) Det handlar om innehåller.)
Moderator
2009-11-11 22:01
för att en diss ska bli riktigt tung så behöver man ett fett beat, en skön attityd, feta dissar, kunna kontra dissar riktigt bra, asså man ska kunna vända på den andras dissar o skicka dom rakt i hans ansikte.
//TW
att ni orkar dissa om en rättegång det var det mest korkade någon skrivit i denna tråden. man brukar oftast skriva dissar för små grejer titta folk här på whoa dom skriver dissar för att folk har namedroppat dom, snackat skit om dom på internet osv. och jämfört med det är det här en stor grej. dom tog saker till gatan men ena parten kände väl att det inte var nog, så han släppte en diss?
och nu till dissen: jag tycker du döda infinate struggle rakt av. ingen av er hade bra rim eller direkta super dissar. men du dissar i alla fall på rätt sätt du tog alla hans punches och svara dom på ett snyggt sätt, i mina öron låter det som om han är lögnaren i det här dramat.
Ha det fet / F
De lät fett kan ja säga ;) men kan inte säga att du tog de har inte hört han, men som de låter nu så tog du han ;) BRa !
Flowziik: Tack man!! uppskattar! Lidbom: hans diss finns längre ner i listan:) Bara till att lyssna, skriv gärna igen om du ändrar din åsikt hehe:)
bre bre bre bre bre Get it.......bre?
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
FlowziiK P15: men du är ju inte så gammal du kommer märka hur tufft det är när du är äldre :) lär dig en sak du får svårare att få jobb om du är straffad så du måste leva på soc tills du hittar någon som anställer dig idag.. men det kasnke du tycker coolt :).. yeye men oraka dissa om en rättegång det är ju skryt yeye jag slog han jag är tuff nu.. fan ska jag slänga upp en låt för varje rättegång jag har vart på för allt jag gjort och efter jag har slagigt folk osv ? fan det är den del det är bara börja nu isf.. för min del så jag blir klar innan jul ffs.. det är så coolt att sitta där (Y) verkligen NOT ... vissar bara hur dum man är fan ska vara glad att han inte fick fängelse.. det är ingen höjdare kan jag lova.. inte ungdomsanstalt heller... sjukt löjligt detta alltså.. fattar inte änns vrf man ska släppa en sådan diss för alla ska veta jag slog han.. men som sagt fjortis fasoner och änns nämna sånt här tycker jag.. + efter som det näms detta änns så måste du var väldigt stolt över att slagigt han :) LOL ffs jag vet dom gör dissar för name dropps..
Darkis....
vad är beef enligt dig ?
enligt mig är det om två olika parter är oense om något och bråkar om det, Big sir och Infinite hamnade i slagsmål. detta resulterade i en rättegång. Dissandet är ju inte på grund av rättegången utan på grund av att dessa snubbarna verkligen inte tycker om varandra och den ena fick en fraktur på sitt näsben. Big sir skryter inte om att han varit i rättegång utan att han kom undan lindrigt medans hans motståndare fick en spräckt näsa. han är inte stolt för han slog honom utan han e nöjd för han tycker att snubben fick vad han förtjäna. dom får väl beefa om vad dom vill ? det är deras beef o inte din, så för min del får dom beefa om vilken som är deras favoritfärg om det skulle falla dom i smaken. Flowziik sa absolut inget om att han tycker nån är cool utan han gav sin åsikt. Detta är en mycket bra anledning till beef, som flowziik säger så beefar folk för småsaker. Så varför inte för en sån här sak ?
sen vem är det som "skryter" om vi nu ska ta det till såna nivåer Darkis:an ska jag slänga upp en låt för varje rättegång jag har vart på för allt jag gjort och efter jag har slagigt folk osv ? fan det är den del det är bara börja nu isf.. för min del så jag blir klar innan jul ffs..
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Mackektown P23: Yes i get it, bre..., Darkis: Hade jag varit du hade jag tagit del av pinters ord:) Pinder: Kloka ord du sa där! :)
Pinter: det var nog dagens klokaste enligt mig!
upp igen:)
Skön text ! Inte hört honoms diss men låter som han blev pippad upp o ner :) pz
tack dawg!:)
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
Riktigt smutt! Det här gillar jag. Inte det bästa jag hört i dissväg, men det funkar.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
måste hålla med ovanstående! Inte bästa du gjort, men heller inte det sämsta! Måste vara ärlig... Du vann denna beefen!!
Tack grabbz!!!:)
Inte för att ja diggar beef o dissar och hela det köret, för det e rakt av löjligt " jag slog dej hit o dit ", o sånt ist gör låtar om ngt som betyder för er, något som kanske får er röst hörda eller någon banger låt som kan pumpas i ipoden.... jag e inte typen som säger " du e kass " o så men helt ärligt så va båda två helt löjliga, barnsliga rakt av !!!!!!... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------Sadiiq från How Much kollektivet Top of the world my shit will make haters hate on this.... Word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha word på macke! jag tyckte du nödrimmade på ett eller flera ställen för mycket. men, kör på.
Tack, upp en sista då:)