[Audio]How Much (Malsor, MK & Sadiiq) - Vitamin
Tjena!How Much är ett nystartat hiphop kollektiv ifrån Kristianstad i skåne, som består utav Malsor, Sadiiq & MK (Gramoz & tEmy). Här är vår första singel som går under namnet " Vitamin " Här är nerladdningslänk ifall ni vill ladda ner den.http://www.speedyshare.com/852722610.html Och här är ett Youtube klipp ifall ni bara vill lyssna.. Ha en bra dag / Timmy
Såja! Här har ni lyriken gott folk!Reff x2 (Gramoz & Malsor): från flera mils håll är du lika fin du är min vitamin (så jag kommer aldrig släppa taget) du får mig be, jag vill ha mer vi gör det sent.. svettas som en..Vers 1 (Malsor): damn, jag har sett dig ett tag undrar hur du mår och vilken stad du kommer ifrån och vilken dag som du fyller år, låt mig bjuda på mat (klart) .. ger dig en kärlekskväll du och jag baby, ingen bagatell fin som få, du är speciell så låt det gå och följ med mig hem (bombaklat) som en jamaikan när du skakar din gött, ger mig inget val när du viskar mitt namn och sen börjar ta (är du färdig snart?) yes baby, du kan sova nu vaknar upp nästa dag och sen går du ut du var min för en natt, nu är sagan slut låt det gå, jag vill inte ha dig kvar ännu men..Brygga (Sadiiq): baby, din ass den är så fin och jag vill vara din för en natt, för en natt fö-för en natt, för en natt, för-för-för en nattReff (Gramoz & Malsor): från flera mils håll är du lika fin du är min vitamin (så jag kommer aldrig släppa taget) du får mig be, jag vill ha mer vi gör det sent.. svettas som en..Vers 2 (Gramoz): shit som din ass den rör sig i 170 har druckit en öl men jag ser redan suddigt har spanat in dig från andra sidan golvet i cirka fem minuter, jag har redan bånge så låt mig dansa vid dig (vid mig?) om det är okej (okej) om du inte har snubbe (snubbe?) om du är redo för trubbel (trubbel) så du bruden, ska du följa med låt oss vara själva för en kväll vi kan gärna vara hemma hos mig i en 190 hästens säng morgonen därpå så sticker du snabbt lämnar ditt nummer men inte ditt namn sparar dig som bitch, ringer dig ibland när jag känner för bazzmode timeBrygga (Sadiiq): baby, din ass den är så fin och jag vill vara din för en natt, för en natt fö-för en natt, för en natt, för-för-för en nattReff (Gramoz & Malsor): från flera mils håll är du lika fin du är min vitamin (så jag kommer aldrig släppa taget) du får mig be, jag vill ha mer vi gör det sent.. svettas som en..Vers 3 (tEmy): tja, ursäkta mig damen .. men vad heter du? saken är den att jag vill ha dig kollat på dig från andra sidan salen jag ser dig ibland i caféet, hojtar! men du tittar ner drar iväg med din mer jag vinkar och du ler, ler men jag vill ha mer (mer, mer) men varje pratstund leder till avsked klockan ringer in, tofsarna flyger som en vind när du springer för att komma i t-t-tid .. men en kväll var det bara vi svettigt och vilt, säng och vin täcket och filt och jag säger till digBrygga (Sadiiq): baby, din ass den är så fin och jag vill vara din för en natt, för en natt fö-för en natt, för en natt, för-för-för en nattReff (Gramoz & Malsor): från flera mils håll är du lika fin du är min vitamin (så jag kommer aldrig släppa taget) du får mig be (du får mig be) jag vill ha mer (jag vill ha mer) vi gör det sent (vi gör det sent) svettas som en..
UPP !.... HOW MUCH UP ON THIS ON !!!/ Sadiiq
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hört bättre från er alla :P detta va ait men ni kan bättre allihopa :D
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Refrängen.. gillades inte alls.. Autotunen va i helt fel tonskala .. eller kanske bara sången rakt av, vet inte riktigt. Vers 1: inget märkvärdigt, hört bättre förut. Vers 2: Här blev de bättre faktiskt! Gillade mer här.. Vers 3: Kasst flow.. Inget märkvärdigt Bryggan: Finns inte så mycket att ge kritik på.. inte så mkt som lades där. Marius
gillade den, men ni kan mycket bättre :)
Alright marius :) men, kan du förklara du som är så erfaren vad som är kasst i mitt flow så är du snäll :) men enligt vad jag tycker så luktar det bara " hat " , kan det ha nånting med att göra att jag pratar med ditt e.x? :) Ha en bra dag! Puss
Marius, det därra me timmys vers va lite onödigt sakt asså.. och det e rakt av hat som timmy säger o ska du droppa hat så skriv inte o våra trådar... om det inte e 100% kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som Pinter säger har hört mycket bättre av alla er men här kommer lite kritik!Sadiiq - Gillade inte bryggan tyvärr, har hört grymt många feta grejer med dig men nej den delen gillades inte!Malsor - Du lägger det alltid så jävla galet nice och som sagt har hört bättre med dig, men keep it up! Och det kommer bli soft med dig på EPn! ;)Gramoz - Du la det ganska fett och har också hört mycket fetare grejer med dig! Refrängen med dig och Malsor var väl helt okej, eller aa rent ut sagt mycket bättre än själva bryggan!tEmy - Njaaa.. Har som sagt hört bättre grejer med dig innan men du har alltid gått lite upp och ner när det gäller flowet i vissa låtar, i den här diggades det inte så mycket men du har lagt det tyngre! Keep it up! Helheten så var väl låten helt ok, beatet var ganska nice och någon la det lite fetare men men keep it up boys och som sagt Malsor, längtar tills du kickar på låten till EPn hoppas du har det klart snart! ;)Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tack Ajdin! It's on its way ;)
Timmy: Nej det har inte med mitt ex att göra. Det handlar om att jag ärligt tycker du har för bra text för ditt flowande. För ditt flowande är enligt mig uselt. Om du jämför dig & gramoz, eller dig och malsor i låten så märker du skillnaden på flowandet .. Speciellt inlevelsen för texten. Ditt flowande låter för mycket avläst från ett papper om du förstår hur jag menar? Påstår inte att jag är MER erfaren. Men det jag gillar gillar jag ju, finns inte så mycket hatiskt med det. För du har grymma texter men flowet är din svaga sida. Sen om du vill prata bort det genom att nämna du pratar med mitt ex är din sak, men träna mer på flowet! Marius
Marius, Tillåt mig att blanda mig :) Timmy har fet lyric , och hans flow svajjar ibland , men det är vissa tracks och inte på alla , jag menar inget hat mot någon men Timmy är på en högre nivå än du och tycker definitivt du kan säga att du inte gillar hans flow men det är inte kasst :D Dessutom så säger jag bara att när folk har droppat en låt som "då,nu och framtiden" kan dom snacka :D för det är Timmys starka sida, Marius jag tycker du har ett helt ok flow men ärligt så är din lyric på dagisnivå:D och ja det är min ärliga åsikt:D
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Bra jobbat! PinteR : nej inte högre nivå men kanske kommit lite längre. men bara för de e han inte bättre än marius. sen när man själv inte har något o komma med så ska man nog inte lägga hatisk ord mot andra. så känner jag iaf. Nu vet jag du kommer skriva någon slags comeback. men bryr mig inte iaf min åsikt. Bless.
www.youtube.com/viggemusic
vigg-e252: hur kan du ens jämföra marius med timmy, dom har 2 helt olika stilar. tEmy är grym på rapp, lyssna bara på hans låtar som t ex "sakta ner" den är helt sjuk. marius kan inte göra något sånt, han är bra som R&B sångare men kan ej skriva lika fet som tEmy / F
Håller med FlowziiK där! Dom 2 kan man inte jämföra, 2 helt olika stilar! Visst både Marius och tEmy har bra och dåliga låtar men jag kan inte säga att den ena är bättre än den andra för det är 2 olika stilar som sagt, båda är fan sjukt bra men man har sina dåliga dagar ibland! Peeyz!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Jag bestämde mig tidigare för att inte utdela någon större uppmärksamhet och O2 till en viss person i den här tråden men nu har jag fått nog. Marius, se till att hålla dig borta ifrån mina trådar i framtiden. Inte för att du tycker att jag är dålig eller så för det har jag ingenting emot, det tycker fler än du MEN för att du är en hatare och ett irritationsobjekt. Du är så avundsjuk på andras framgångar och vill så gärna ha det att du hatar extremt mycket på det. Dessutom är du redo för att knyta upp bältet och smaska på okända individers nedre kroppsregioner för att få det. Nu till det allvarliga. Marius, du är en vilsen baijtare. Bevis finns och det vet du om. Tvinga mig inte att lägga upp din Malsor cover lite överallt så folk inser vad du verkligen går för. Nu har jag varnat dig. Allt för mig. Godnatt.
Okej malsor så de e inte så här då. att ni snarare hade bra kontakt över msn förut, Och att du skickade låten innan den hade släppts ut till marius. så sa han kolla jag ska lägga det fetare. Sen när han skicka till dig så sa du så soft. Så kom inte här o lek att han har bajtat för de e sa du när han blev ovän med TEMY . Håll dig till sanningen de vara längst!. Ps: FlowziiK : Det var min åsikt
Vigg-E din version är sjukt konstig, det låter som malsor är den som pratar sanning här inne! Peyyz
det sjuka e att marius e en pussy !, så ni vet killen e en mytoman, ursäkta språket men en horunge rakt av !. att du ens startar sånt här mariuus-...... du säger ord som du inte står för och det me malsor skicka grejer t marius tro ja inte på....... --------------------------------------------------------------------------------------------------------Sadiiq Från How Much Kollektivet Top of the world !
jag förstår inte vf ni bråkar så mkt över en sak ! alla e bra på sitt sätt.. . ja diggar både Temy och resten av How much... men diggar åxå Marius ..de e onödigt bråk som växer o blir större.:P vill ej blanda mej men ändå... peace Grabbar låten satt fint dessutom / Aco
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
Orka tjaffsa i en tråd på whoa om vem som är bäst och vem som är bäst på dittan och dattan. Alla är olikt bra på olika sätt. Det som folk behöver lära sig är att i stället för att skriva *detta var värdelöst skit utan att ens säga varför så kan dom lära sig att skriva kritik om varför det är *dåligt. Jag tycker de inte är något fel med denna låten utan att alla ligger på samma nivå. Men jag gillar inte beatet så mycket men tycker ni har både bra texter och flyter på bra... Peace / I.S
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
Tar tillbaka det där jag sa om att Vigg-e låter som lögnare. Nu vet jag ärligt talat inte vem som är lögnhalsen i detta drama. Jag pratade med Marius på msn & för att vara säker frågade jag en vän till honom och dom berätta exakt samma story. Så vilka ska man tro på jag menar är inte K-Stad & HBG fiender, det verkar så i alla fall? Som jag sa jag frågade Marius & en vän till honom om detta och båda berätta exakt samma historia som vigg-e berätta ovan. Så malsor, du får komma med mera bevis på att Marius är en "vilsen baijtare". Jag tror inte på någons story i det här dramat för än ni har mer konkreta bevis.
Först och främst, jag och Marius var aldrig bra vänner. Han var bara en rövslickare som brukade be mig om råd och dylikt. Och han var rätt enkel att hustla så ja.. Flowziik, tror du jag ska kämpa för att skaffa fram bevis för att du ska tro på min sida av historian? Hell no. Vill du tro på mig så ok. Vill du inte det så ännu mer OK. Saken är den att jag släppte låten och skickade den till folk på min msn, bland andra marius. Han sa att det var det fetaste han hade hört och en massa sånt. Jag tänkte "okej, soft att folk diggar". Någon vecka senare så skrev någon på min msn att jag var baijtare och jag frågade varför. Han sa att jag hade baijtat hela min nya låt och jag frågade från vem och han svarade "från marius". EH OKEJ? Skicka marius låt då? Så skickade han en track med marius och när jag lyssnade på den så hade han använt samma beat, samma text och försökt att få till samma flow som jag. Jag skrev till marius och frågade vad fan han sysslade med och han blockade mig först, sen blockade han upp mig och skrev något i stil med "förlåt broshan, men jag diggade låten som fan och jag hade inget att göra så jag spelade in den och skickade till en kompis för att fråga vad han tyckte, jag tänkte säga att det var din låt sen".. Yeeeeeeah right. Så var det, tro på vad fan du vill.. Och sluta diskutera det här i den här tråden, ta det i min gästbok iställlet. Kommentera låten som är uppe! Frid.
"de e inget bevis ju? han säger bara att han inte ville lägga ner de me dig? och att malsor fick tolka de som en baijtning. så det är ju inte precis något bevis"
Och att du skickade låten innan den hade släppts ut till marius. så sa han kolla jag ska lägga det fetare. Sen när han skicka till dig så sa du så soft. vegeta? Läser man den konversationen så förstår folk att marius historia inte är sann. Folk som inte är har haft analt samlag med honom dvs..
Adjö.