Shoman ft. Makk-E - Sexgalen session(Xtreme) Tjaa!Vi har idag lagt ner mycket tid på att göra denna låten, speciellt refrängen!!!Under en lång tidspress på 8 timmar har vi lyckats kläcka fram en riktig smetig refräng som vi hoppas ska bli godkänd :)Skulle varit kul om ni kunde ge lite konstruktiv kritik! Tack :)TAAANNKKKAAA !!!!Länk till http://www.speedyshare.com/250768933.htmlShoman:Okej okej, jag är tillbakalutanoch kickar något riktigt jävla stukatFör idag, är bärsen min bästa vänFör med alkohol i kroppen blir jag rimmästarenOch han som gör min fylla mycket bättredet är makke som fyller mitt tidshäfteMan ska leva varje dag som det vore den sistamen vafan, makke är min roommate i min dödskistaNär vi schlääger festen, då blir knasbas extas, och fucka gussar i vårt garagejag lutar mig tillbaka, bruden sköter orgasmenoch sen kommer den förra som redan haft denen trekant, inte förväntat,för bruden sög ju bort henness egna stämbandDe som händer ikväll är ju för kulfför hon fick den att stå upp när jag har ölkukRefräng:Tanka och hör!Makk-E:Okej jag är tillbaka och jag lutar mig tillbaksi min soffa där det står flera lager med flaksom vi måste halsa i innan dagen går till endamåste hinna klunka mycket innan saker börjar händajag taggar inför kvällen med några groggar smirrnoffför jag känner hela tiden att min halse är lide torrshoman han sitter breve mej och presenterar mig för en gussjag ser på hennes blick att hon har en sexlustså jag säger ja visst bara kom till mitt rum så kan jag göra göra allt för din skulldu behöver inte vara blyg det är ju bara makkekillen som sprutar satsen på den perfekta platsenvill du ha den på rumpan eller på bröstende sprutar som skumpa och fuckar sexlustengussen , nu är det din tur att kommaså vi kan somna tillsammans i en handbojaHata eller älska!!! / shoman & makk-E <3
hon har en sexlust