Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-11-08 20:22
jag förstår inte varför du bryter mer o mer efter varje låt du släpper. och ska du svara på en diss, gör det bra nästa gång. uttjatade rader, någon enstaka "okej line". nja, uppkäkad och kvar i fakals mage.
ey kaggen! fakal äger dig
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
helt okej men tror fakalen tar dig keep it fucked
Moderator
2009-11-08 20:47
Rätt roliga rader vissa faktiskt, bra jobbat med attityd och så också. Men tyvärr, Fakalen tar dig alla dagar i veckan, förstår inte vad du försöker åstadkomma riktigt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
fet text som vanligt och tung attityd! håller inte med dom där uppe, detta är minst lika bra som fakal pz
Låter bra, du har mycket mer attityd än Fakal har, fakal har dock tightare flow, raderna ä hysteriska haha, du tar andra ronden i mina ögon
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
låter braskiter i vem som vinner
Soft man, du tog nog honom denna rond :)
Fakal äter dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jobbig röst, men sköna rader
Battlerappare
2009-11-09 00:10
ingen vinst från din sida här inte
JoaquinRoyale
man kan seriöst tro att det är kaggen och melvin som battlar;O båda håller rätt bra klass dock men melvin tar det, förlåt fakalen menar jag!
du har bättre delivery han har bättre rader och flow. Vilket land är du ifrån? För du bryter på ngt... liknande förortssätt. Ta bort eqn i din vers eller byt, den grötar ihop adlipsen med med mainen. peace man
I always tell the truth, even when I lie
Tycker faktiskt du tog det. Good job.
ganska fet, inte särskilt men helt okej... flowet hade kunnat vara tightare... tyvärr.. du vann inte mot fakalen =) lägg mindre utnötta rader nästa gång ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
du tog han tycker jag men fakal va riktigt vass oxå. svårt o bestäma sig men har alltid diggat dig. men somnågon sa synd att du gör till rösten så mycke. men bra jobb
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Sluta rappa, fakal mördar dig
Tack:)
synd att du gör till rösten så mycke. Jag förvränger inte rösten på något vis, det är så jag låter när jag tar i.
Denna låt fick mig att garva som fan, och ska jag se helt musikaliskt så tror jag inte någon säger emot då jag tycker att Robie utvecklats kraftigt som fan, vad beträffar flow, lines och röstläge. Jag diggar denna skarpt som fan och jag lyssnar på den nu :) Denna var riktigt jävla bra!Tråddisclaimer: Jag tar ingen som helst ställning i denna audiobeef, eftersom båda killarna är trevliga och bra killar som slösar sina talanger på sånt här, och jag har kontakt med båda. Gör endast en personlig bedömning efter behag utifrån ett musikaliskt och individuellt perspektiv. Beklagar bara omständigheterna.
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
MORD MORD MORD är allt jag har att säga
Dahlgren
Producent
2009-11-09 12:32
skön utveckling man ! dock vann fakalen
:)
Inte alls lika tung som fakals
Hahaha ,bland de mest retarded jag hört på länge ! så jävla sämst !!!!
Sövermanland
Är det någonting jag inte tål så är det rappare som anstränger sig för att låta så hårda som möjligt. Det låter bara som att du har ont någonstans medan någonting sitter fast i halsen på dig, eller som att du gör en audition för svenskdubbning av Oscar the Grouch. Slappna av, pojk. Det här är Whoa, inte Sesame Street.
"I love trash" indeed.
Fakalen vann redan innan du satte fingrarna mot tangentbordet.
ny länk?
Hörru dobie! du gör bara bort dig som dissar mig, du vet att jag inte rappar och du vet att jag inte kan svara eller göra något åt det verbalt. ..och jag är definitivt ingen groupie, jag har vart polare med fakal i mångar år det vet du så skippa allt bullshit. men vi får se, alla dina pieces/tags och allt du någonsin kommer göra kommer bli överkört och spittat av mig och spittar du tillbaka så blir det fist fight.
Hörru dobie! du gör bara bort dig som dissar mig, du vet att jag inte rappar och du vet att jag inte kan svara eller göra något åt det verbalt. Whoisten slår till igen... och skämmer ut sig (somen whoaist)
..och jag är definitivt ingen groupie, jag har vart polare med fakal i mångar år det vet du så skippa allt bullshit. Bra vänne ni verkar vara med honom då.
men vi får se, alla dina pieces/tags och allt du någonsin kommer göra kommer bli överkört och spittat av mig och spittar du tillbaka så blir det fist fight. du sa väl nyss att du inte kunde göra nått åt de verbalt? inte moget oh slåss btw.
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
dissen var nice faktiskt :) ... haha roligt namn pappa Baloo xD :D... men säger bara UPP FFS GO Robie go Robie :D du tar detta :)
Du har inte en chans dobie. Detta låter skit och din röst låter förjävligt. Din text var bara ett riktigt dåligt försök att vara på Fakals nivå, finns ingen logik alls. Fakal OCH jonis tar dig på alla plan, ches skulle förmodligen släpa dig i gruset han med om han bara rappade.
Moderator
2009-11-09 23:21
näfyfan, klarar inte av att lyssna på detta talfel
//TW
Riktigt skön diss :P Fakals dissar är också bra men själv tycker ja att du tar honom
inte moget oh slåss btw. lyssna på 60 års mamman
Hehe, skratta som fan, du har sköna rader som fan och det var kul att lyssna. Dock rimet som jag tyckte va roligast i de stora hela va "beatrice/reapris" av fakal.. Hoppas på mer, som alla andra beefonanister..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
HAHHAHAA beefonanister! Willy där satte du den perfekt! :D Underbart!
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Som redan nämnt i tråden, du är uppäten och förblir kvar i fakals mage
Make love, not war!
lyssna på 60 års mamman säger den tolvåriga pojken...
Hoppas på mer, som alla andra beefonanister.. Ett ord: word
töööng !!! du tog han även i denna tkr jag ^^ peace / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Thanx:)
Damn, Fakalen leker ju med dig! Det är inte ens rättvisst av Fakal att vara så pass mycket tyngre på micken på alla plan än vad du är :)
I got more kicks than Jackie Chan.
Till skillnad från dig & alla andra groupies så vet jag vad Fakal brukar leka med;) & det är långt ifrån mig.. Känns pra att sätta en fitta på plats då & då:) Rob.
Men fan också, dåligt det hära
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Den ända som var bra på låten var jerry på slutet. cred till honom
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
folk säger att du bryter, det tycker inte jag, jag tycker du låter utvecklingsstörd. ett tips är att ändra din röst och uttal, men detta kanske är din stil. finns folk som gilalr det trots allt
Synd o säga detta, men fakal fuckar dig långsamt i analen.. Du låter som wannabe kaggen fast med en annan dialekt
Haha, söt snubbe, "groupie". Sätta en fitta på plats, det är väl det Fakalen gjorde så det har du rätt i:)
I got more kicks than Jackie Chan.
men fakal fuckar dig långsamt i analen MjR.. lite bögig kommentar..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
haha.. den där var ju solklar :)
Whoa?..