Pinter - Carmelo´s Brev
Min polare hade mycket som tyngde ner honom så vi skrev en låt tillsammans som han bad mig spela in. Det viktigaste var att min homie blev nöjd och det blev han så hoppas ni andra också tycker den är fet! den är väldigt personlig för honom men här har ni resultatet!
Länk till http://www.speedyshare.com/473747511.html
Vers1: Genom att starta denna låt så har du öppnat ett brev ett brev fyllt med känslor som har gjort mig fett sne Nu för tiden så är min broder väldigt ledsen föresten jag heter andy och vi har inte setts än detta skickas från malmö upp till Hässelby strand Melo hjärta sanna kan det va lika med sant? är det nåt som passerat eller nåt som kunde blivit Nu ska du få höra det brevet som han skrivit Hej Bebi minns du när vi träffades i Mora känslora dom växte sig snabbt så väldigt stora jag gjorde fel o begick många misstag om jag nu kan ändra mig vf inte ändra ditt val Självmordsbenägen men på bekostnad av vad vill inte förlora dig, det vi hade det va bra jag e inte klar detta e bara en del så jag älskar dig mvh Din Carmelo
ref: Du va där för mig , jag va där för dig jag e kvar för dig , säg e du kvar för mig du stöttade mig genom så svåra stunder så utan dig sanna ja då går jag under
Vers2: Du måste förstå att jag har e hett temprament kommer aldrig slå dig, säg inte att det har hänt Jag höjde min hand men du e värd så mycket mer ye Du e underbar inte bara jag som tycker det Det va för vår framtid som vi skapade grunden harry med , fan jag till o med saknar den hunden det va ganska dumt av mig att packa mina saker jag e kapabell till att ge dig detta valet jag har det älskling var e grunden lagd Den Dagen det blev vi den tjugosjunde mars Minns du första juli när vi flyttade till stockholm den 11 oktober tog jag fel beslut jag hade brottom jag va arg men jag har ångrat det beslutet det underbara bandet som vi hade byggt blev brutet Jag e inte klar detta e bara en del så Jag älskar dig mvh din Carmelo
Vers3: Jag e sårad i tårar för dig skulle jag gjort allt för va hände me vår plan, vi skulle fira jul i malmö Men en sak jag inte fattar e hur ska du ha det ena dagen e du krona andra dagen e du klave beslutsångest eller vad, jag älskar dig Sanna låt mig uppfylla dina drömmar se var vi kan hamna Andas... Ta det lungt nu min kära tjej e du trött på livets väg då ska jag bära dej på mina axlar hänger allt, ja hur ska allt bli har vi hus, barn o kanske mera i vår framtid utan dig brevid mig så är inte nåt på donkan ätbart vem är jag ,Hjälp mig för du gör mig knäsvag jag hämta dig på jobbet, vi kom hem,harry vifta svansen säg varför tog du bort mitt hjärta från halsen Förlåt mig bebi det bara blev bara så fel o ge mig en ny chans mvh din Carmelo
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
|