Kanske bra att lägga upp texten med:S Berg - Not a day goes by (Sanna) Got a picture of you, I carry in my heart. Close my eyes and see it, When the world gets dark. Got a memory of you, I carry in my soul. I wrap it close around me, When the nights gets cold. Not a day goes by, that I don't think of you. After all this time, you're still with me it's true. (x2) Jo du finns här, i mitt hjärta föralltid. Ser du inte det? Hur kan du vara så blind? Men jag glömmer aldrig dig. Snälla säg det till mig. För du är vackrast och betyder fan allt. Så jag skriver SMS som jag aldrig skickar ut, för jag ville inte höra att allting var slut. Så ta tillbaka det du sa, så att det kan bli du och jag. För jag älskar dig än idag. Det spelar ingen roll vad du gjorde mot mig (du är förlåten) Det har passerat, jag vill bara hålla om dig. Om det bara är så, för en liten stund. För jag tänker på dig varje sekund. Ser minen av dig vart jag än går, så det är tack vare dig att mitt hjärta slår. För det vi hade det var precis som magi. Så jag vill ha dig tillbaka, men vår tid den är förbi. Ref: Ja, Humöret har gått mellan glädje och knas, när jag ställer samma fråga -Vill jag ha dig tillbaks. För jag blir ju så glad varje gång jag ser din min, du är ju som en ängel, så vacker och fin. Men jag kommer aldrig glömma det där som du har gjort, det var ju ett misstag som blev ganska stort. Men vi hade väll kul när vi var tillsammans, ibland så kan jag undra minns du mitt namn? Eller har du gått vidare och glömt allting vi haft? Du var ju som en stjärna som lyste upp min natt. Jag minns det där datumet då vi blev två. Och efter allt som hänt så älskar jag dig så. Men vad jag än har sagt så kan jag inte ha dig här, fast att jag alltid kommer att vara kär. Men nån tid då hade vi ändå vatt isär, så nu är det väll dags för mig att ta farväl. Ref: Jag kommer aldrig glömma dig, jag hoppas att du vet. Men min önskan är att du skulle stanna här bredvid. Men är du lycklig där du är så tycker jag att du ska stanna, men jag kommer aldrig glömma dig Sanna. Ref:
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd