FarbrorGrön Feat. EnsamVarg - Natt I En Hård Stad
Hejhej, nu är Jag och EnsamVarg tillbaka... Satt hos EnsamVarg, och så blev vi sugen att spela in... Så här kommer en ny track med oss :)
Vers1: FarbrorGrön Vers2: EnsamVarg Reff: proddat
UPP MED LITE KRITIK :)
FarbrorGrön Feat. EnsamVarg - Natt I En Hård Stad FarbrorGrön Feat. EnsamVarg - Natt I En Hård Stad FarbrorGrön Feat. EnsamVarg - Natt I En Hård Stad FarbrorGrön Feat. EnsamVarg - Natt I En Hård Stad
Vers 1:
Ja, Detta är en natt, här i Gävlestad Vi har,jag har, röka varje dag såklart Drar upp mitt weed, drar runt i softa svängar - Brudar,bilar, jag har fett med pengar - Pissar på allt som politik och lagar - Haffar weed, Fuck ainan den jagar - Jag röker en holk, och du röker lite - Ni kan kalla mig för smokey eliten - När jag röker mitt weed, så mår jag underbart - Brun bit, grönt blad, eller svart afgan - Jag hasslar din bit, mannen du har ingen chans - Ska du stoppa mig, så får du förvänta dig kniv fajt - Glider på gatan, och glider med boysen - När jag väl röker så röker jag feta holken - Har jag lite pengar, så blir det en hundra släng - Då är min natt slut, för då är jag fett beng -
Vers 2:
ser du ögonen, skymtar under svarta luvan - en lungn fasad, men helvetet ligger och lurar - möter kontaken på den bestämda platsen - redo med cashen för att hooka upp en kasse - grabben rullar upp, svart fin m6 bmw - rutan vevas ner, för mig, ett välkänt kvarter - som första gången man har sex - spännade, dealen över fort så man inte upptäcks - hem, väga och paktera, bleckna vidare - till alla flummare är jag en gjädjespridare - spela roll? om det är biten eller påsen med weedet - för bara på en omgång blir vågen utsliten - klockan tickar mot vinter, snö och blaska - myser med en fet holk och en whiskeyflaska - förtsätter traska, mot nya sköna stunder - rizzla, bong andas in röken av bubbel -
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/
shiiet denAjs-,-
|